Werk'vakantie' in het buitenland?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
matyee95

Berichten: 297
Geregistreerd: 12-02-10

Werk'vakantie' in het buitenland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-18 12:47

Haj allen.

Ik zit de laatste periode er aan de denken om eens ergens een tijdje op werkvakantie te gaan. Nouja vakantie, ik moet natuurlijk wel wat te doen hebben.

De reden is dat ik uit een burn out kom en hoop dat door uit de nederlandse patronen te stappen, tot rust kom.

Ik zoek een bedrijf, wel in europa (reiskosten), met het liefst een nederlandse of engelse eigenaar. Het lijkt me fijn om daar ongeveer een maand mee te draaien op het bedrijf. Het zal gaan om de maand januari.
Het is wel belangrijk dat de leefkosten door het bedrijf verzorgd worden omdat ik geen geld heb om een maand 'vakantie' te betalen..

En een eigen kamer zou ook wel prima zijn.

Ben of ken jij het bedrijf die een paar extra handen kan gebruiken?

Groetjes mathilde!



matyee95

Berichten: 297
Geregistreerd: 12-02-10

Re: Werk'vakantie' in het buitenland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-18 12:52

Heb ik contact mee gehad. Leek me ook echt geweldig maar ze vinden een maand te kort.


matyee95

Berichten: 297
Geregistreerd: 12-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-18 12:55

Berriepi schreef:
Wijj zijn ooit wezen WOOFFEN op de tinkers bubble in Engeland, dat is een zelfvoorzienende community. De sfeer was daar echt geweldig, en we kregen een eigen huisje om in te slapen.
Ik heb daar echt één van de bijzonderste weken van mn leven meegemaakt!



Wat is wooffen?

En wat moest je daar doen?


matyee95

Berichten: 297
Geregistreerd: 12-02-10

Re: Werk'vakantie' in het buitenland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-18 18:11

Ik ga een research doen. Bedankt!


matyee95

Berichten: 297
Geregistreerd: 12-02-10

Re: Werk'vakantie' in het buitenland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-18 18:57

@macs, mooi dat je dat benoemd. Het is net of je jouw woorden gekopieerd hebt uit mij. Het is om eens tot rust te komen. Niet dag in dag uit aan anderen denken en elke dag doelloos hetzelfde riedeltje afwerken. Ik heb een heel goed leven hier hoor. Een huis, woon samen met de leukste jongen van nederland, heb een eigen paard... dus genoeg om voor te blijven. Maar door een hoop redenen en gevoelens is er ook reden om mijn horizon te verbreden en tot inzichten te komen.

De reden dat ik maar een maand in gedachten heb is inderdaad om het gat tussen nederland en buitenland niet té groot te maken. Ben bang dat ik na 3 maand te hard moet wennen. En ik heb een te goed leven hier om 3 maand te verdwijnen. Kan ook niet. Ook ivm mijn paard.



matyee95

Berichten: 297
Geregistreerd: 12-02-10

Re: Werk'vakantie' in het buitenland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-18 19:45

@cowgirl ben het wel met je eens. Ik kan me erg opwinden over de manier waarop mensen met hun beesten omgaan. Die irritatie heb ik hier al :)

Inderdaad buitenritten begeleiden lijkt me ge-wel-dig. Ben een enorme buitenruiter.
Al vind ik meedraaien op een bedrijf, dus poep scheppen en verzorgen ook al prima. Als het maar een plek is waar ik welkom ben. Wil niet gebruikt worden als een knecht.


matyee95

Berichten: 297
Geregistreerd: 12-02-10

Re: Werk'vakantie' in het buitenland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-18 19:56

Thanx!


matyee95

Berichten: 297
Geregistreerd: 12-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-18 21:41

Cowgirl schreef:
genja schreef:
In IJsland zoeken ze vaak ook wel mensen die mee willen werken tegen kost en inwoning. Dus
Als dat je trekt kan je daar Eens naar op zoek gaan.


Zoiets komt regelmatig voorbij op mijn FB(gohestar) Maar vaak vragen ze wel ervaring met het rijden van ijslanders. Dus echt zo'n paard kunnen trainen in de gangen.


Word lastig. Ik heb een iers trekpaard. Ff wat anders...



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 bezoekers