Buitenrit over het strand

Moderators: Pistasche, C_arola, Dyonne, Apple, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-18 21:18

Emma_x schreef:
Hallo allemaal!
Ik rijd dus al 4 jaar paard. Van de zomer heb ik met een paar vriendinnen een buitenrit door het bos gemaakt, bij Manege Groot in Egmond aan den Hoef.
Binnenkort willen we dat weer daar gaan doen, maar dan over het strand! Nu weet ik dat het op het strand (bijna) altijd een harde galop wordt, en ik heb dat nog nooit gedaan.
Dus wil ik vragen of er nog
mensen tips hebben of dingen waar je op moet letten, of zelf daar gereden (of gewerkt) hebben en een leuke ervaring gehad hebben.

Groetjes van Emma :)

Ik organiseer begeleidde buitenritten en wij doen alle gangen altijd in gecontroleerd en normaal tempo. Onze ritten gaan door de duinen en over het strand van Wassenaar. Voor meer info en heel veel foto's kun je ook op onze fb pagina endurance clinics kijken ;)

Karrimh WK Maleisiƫ & WK Euston Park!!!!
Sera CEI***/ Khariton CEI**
Valkan CEI*** EK Euston Park/ Ghadir CEI*

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-18 21:19

Lizster schreef:
Iemand suggesties waar je het beste een strandrit zou kunnen maken? Welke maneges raden jullie nou echt aan?

Ik heb geen manege, maar voor de gevorderde ruiter is het mogelijk om op een internationaal lopende endurance Arabieren te rijden. Voor info en foto's zie mijn fb pagina endurance clinics ;)

Karrimh WK Maleisiƫ & WK Euston Park!!!!
Sera CEI***/ Khariton CEI**
Valkan CEI*** EK Euston Park/ Ghadir CEI*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie