Autumn Desert Trail 2018

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
MaaikeL8

Berichten: 56
Geregistreerd: 18-10-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 19:58

Kabayo schreef:
Mijn vriendin komt met een trailer en ik met een vrachtwagen. Ze vertelde dat we dan niet op dezelfde parkeerplaats staan maar ik kan het niet terug vinden op de site/mail. Heeft iemand het juiste antwoord voor mij?


In de deelnemers mail staat dat je de organisatie moet mailen als je met een voertuig met C rijbewijs komt.

Hieronder plaats ik het stukje over parkeren. Als laatste is het stukje over een eventuele vrachtwagen:

Nieuwe parkeerplaats
Dit jaar heeft de Stichting OlmenEs in Appelscha ons een mooi perceel aangeboden waarop we mogen parkeren. Het parkeerterrein ligt aan de Bosberg tussen Beatrixoord en de Roggeberg. Voer het adres (De Roggeberg 1 8426 SJ Appelscha) van camping De Roggeberg in en je rijdt er zo naartoe.

Wij zorgen voor voldoende rijplaten, maar mocht je onverhoopt vast komen te zitten... Ook dit jaar hebben we Mars Machines uit Gieten met hun Aebi bereid gevonden om jullie los te trekken indien nodig.

Je blijft echter zelf verantwoordelijk voor je eigen combinatie auto-trailer en of die combinatie in staat is om onder normale omstandigheden het terrein te verlaten. Het parkeren, evenals het eventueel lostrekken van een vastzittende combinatie is volledig voor eigen risico. Hippisch Drenthe kan hierin geen verantwoordelijkheid nemen. Zorg ervoor dat je auto over de mogelijkheden beschikt om losgetrokken te kunnen worden, mocht dit nodig zijn.

Praktisch betekent dit: weet waar je sleepoog zit!

Pak het boekje of bel je vader/vriend/garagemonteur/eigenaar van de auto of surf naar Google, plaats het sleepoog en ga daarna pas sleephulp halen.

Belangrijk:
Kom je in een voertuig waarvoor je een C rijbewijs nodig hebt? Stuur ons dan voor 20 oktober een mail. Dat kan via info@hippischdrenthe.com.


Kabayo

Berichten: 13745
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-18 19:59

MaaikeL8 schreef:
Kabayo schreef:
Mijn vriendin komt met een trailer en ik met een vrachtwagen. Ze vertelde dat we dan niet op dezelfde parkeerplaats staan maar ik kan het niet terug vinden op de site/mail. Heeft iemand het juiste antwoord voor mij?


In de deelnemers mail staat dat je de organisatie moet mailen als je met een voertuig met C rijbewijs komt.

Hieronder plaats ik het stukje over parkeren. Als laatste is het stukje over een eventuele vrachtwagen:

Nieuwe parkeerplaats
Dit jaar heeft de Stichting OlmenEs in Appelscha ons een mooi perceel aangeboden waarop we mogen parkeren. Het parkeerterrein ligt aan de Bosberg tussen Beatrixoord en de Roggeberg. Voer het adres (De Roggeberg 1 8426 SJ Appelscha) van camping De Roggeberg in en je rijdt er zo naartoe.

Wij zorgen voor voldoende rijplaten, maar mocht je onverhoopt vast komen te zitten... Ook dit jaar hebben we Mars Machines uit Gieten met hun Aebi bereid gevonden om jullie los te trekken indien nodig.

Je blijft echter zelf verantwoordelijk voor je eigen combinatie auto-trailer en of die combinatie in staat is om onder normale omstandigheden het terrein te verlaten. Het parkeren, evenals het eventueel lostrekken van een vastzittende combinatie is volledig voor eigen risico. Hippisch Drenthe kan hierin geen verantwoordelijkheid nemen. Zorg ervoor dat je auto over de mogelijkheden beschikt om losgetrokken te kunnen worden, mocht dit nodig zijn.

Praktisch betekent dit: weet waar je sleepoog zit!

Pak het boekje of bel je vader/vriend/garagemonteur/eigenaar van de auto of surf naar Google, plaats het sleepoog en ga daarna pas sleephulp halen.

Belangrijk:
Kom je in een voertuig waarvoor je een C rijbewijs nodig hebt? Stuur ons dan voor 20 oktober een mail. Dat kan via info@hippischdrenthe.com.

Ja klopt. Ik heb precies dezelfde mail
Ik kom met een transport bedrijf dus ik mail niet. Maar de vrachtwagens en trailers staan niet apart?

If pretty is all you have, ugly is all you are...
[KS-MK] Zilver werkt aan een nieuw wonder!

MaaikeL8

Berichten: 56
Geregistreerd: 18-10-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 20:04

Citaat:
Ja klopt. Ik heb precies dezelfde mail
Ik kom met een transport bedrijf dus ik mail niet. Maar de vrachtwagens en trailers staan niet apart?



Vorig jaar stonden de vrachtwagens op een erf van een boer vlakbij de parkeerplaats, wat een weiland is.
Dus niet samen op een weiland, maar wel in de buurt.
Maar hoe dat dit jaar precies is weet ik niet, maar kan mij zo indenken dat het net zoiets is.

De ruiters die met een vrachtwagen komen moeten toch naar het ‘gewone’ parkeerterrein om zich te melden.

MaaikeL8

Berichten: 56
Geregistreerd: 18-10-04
Woonplaats: Groningen

Re: Autumn Desert Trail 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 20:08

Weet iemand ook hoe lang je te paard onderweg bent vanaf de parkeerplaats naar de Kale Duinen?

Olympia96

Berichten: 3294
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 20:08

Kabayo schreef:
Mijn vriendin komt met een trailer en ik met een vrachtwagen. Ze vertelde dat we dan niet op dezelfde parkeerplaats staan maar ik kan het niet terug vinden op de site/mail. Heeft iemand het juiste antwoord voor mij?


Alleen als je een vrachtwagen met C rijbewijs moet rijden dan hadden we gevraagd of je het kenteken wil doorgeven. Anders sta je gewoon op de normale parkeerplaats.

Kabayo

Berichten: 13745
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-18 20:27

Olympia96 schreef:
Kabayo schreef:
Mijn vriendin komt met een trailer en ik met een vrachtwagen. Ze vertelde dat we dan niet op dezelfde parkeerplaats staan maar ik kan het niet terug vinden op de site/mail. Heeft iemand het juiste antwoord voor mij?


Alleen als je een vrachtwagen met C rijbewijs moet rijden dan hadden we gevraagd of je het kenteken wil doorgeven. Anders sta je gewoon op de normale parkeerplaats.

Ik weet het kenteken niet aangezien ik gebracht word :o Maar de chaffeur is zelf ook deelnemer dus neem aan dat het goed komt.
Dus als het niet doorgegeven is komt de vrachtwagen tussen de trailers en als het wel doorgegeven is ergens anders?

Bedankt maaikel8! Vanaf de parkeerplek is het ong 2 km rijden. Dus 10 minuten? Kwartier. Zoiets

If pretty is all you have, ugly is all you are...
[KS-MK] Zilver werkt aan een nieuw wonder!

cp112

Berichten: 14710
Geregistreerd: 08-03-05
Woonplaats: Zuidwolde (Drenthe)

Re: Autumn Desert Trail 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 22:06

Wij komen met grote vrachtwagen. Zo ff checken bij meneer aanvoerder of ie dat al doorgegeven heeft :Y) gok van niet.

Stal van 't Heideveld
' t Heideveld Horse Transport. Paardentaxi en internationaal transport.

notalways
Berichten: 328
Geregistreerd: 12-03-08
Woonplaats: leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 01:43

Afbeelding
Ja ik meld me ook . Wij gaan met zn drieën zaterdag rond 13:00 uur . Te herkennen aan 3 schimmels .

Maar ook zijn we er zondag bij maar dan als vrijwilligers bij de fietstunnel.hoop jullie dan allemaal te spotten ;)

Olympia96

Berichten: 3294
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 05:48

Kabayo schreef:
Olympia96 schreef:


Alleen als je een vrachtwagen met C rijbewijs moet rijden dan hadden we gevraagd of je het kenteken wil doorgeven. Anders sta je gewoon op de normale parkeerplaats.

Ik weet het kenteken niet aangezien ik gebracht word :o Maar de chaffeur is zelf ook deelnemer dus neem aan dat het goed komt.
Dus als het niet doorgegeven is komt de vrachtwagen tussen de trailers en als het wel doorgegeven is ergens anders?

Bedankt maaikel8! Vanaf de parkeerplek is het ong 2 km rijden. Dus 10 minuten? Kwartier. Zoiets


Nee niet helemaal. Met een vrachtwagen met C rijbewijs laten we je niet toe op de parkeerplaats in het land. We hebben een andere parkeerplaats in de buurt voor grote vrachtwagens. Maar daarvoor moet je je aanmelden. Als je dat niet doet dan heb je dus geen parkeerplaats.

De route is wel meer dan 2 km. Het is de bedoeling dat je rustig warm draait, dus doe je er langer over. Bovendien is het een hele gave route die Staatsbosbeheer heeft bedacht voor ons.

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Re: Autumn Desert Trail 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 06:42

Leuk! Heb er zin in!

Emori

Berichten: 13115
Geregistreerd: 09-02-06
Woonplaats: Fryslân

Re: Autumn Desert Trail 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 06:45

Ik heb er ook zo’n zin in.
Hopelijk blijft het nog een beetje droog ivm parkeren.
Weet iig waar mijn trekoog ligt en waar hij moet zitten :')

[IM] Ons gouden paardje is er niet meer..
Follow the bliss just like a summer song
Please stay there forever, I'll try to remember


Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 06:52

Dat zal ik vandaag ook gelijk even checken, ga er van uit dat ie bij reserverwiel ligt. Maar je weet maar nooit...

Edit. Nog nooit gebruikt, dus eens kijken of het allemaal nog gangbaar is.

Briiet

Berichten: 2611
Geregistreerd: 10-12-09
Woonplaats: MAKKUM FR

Re: Autumn Desert Trail 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 10:36

Zal vanmiddag ook eens kijken waar die zit.
Heb er heel veel zin in. Duimen draaien dat het droog weer is en parkeren goed te doen is.

troi
Berichten: 16984
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Re: Autumn Desert Trail 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 10:45

Ik heb de gegevens van de vrachtwagen net gemaild! Nog best zwaar zo’n ding zeg!

cp112

Berichten: 14710
Geregistreerd: 08-03-05
Woonplaats: Zuidwolde (Drenthe)

Re: Autumn Desert Trail 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 10:50

Hier is de vrachtwagen ook aangemeld :)

Stal van 't Heideveld
' t Heideveld Horse Transport. Paardentaxi en internationaal transport.

Berdien

Berichten: 64483
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 11:36

Olympia96 schreef:
De route is wel meer dan 2 km. Het is de bedoeling dat je rustig warm draait, dus doe je er langer over. Bovendien is het een hele gave route die Staatsbosbeheer heeft bedacht voor ons.


Hoe lang is de route ongeveer? Vanaf de parkeerplaats naar de Kale Duinen?

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

Olympia96

Berichten: 3294
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Drenthe

Re: Autumn Desert Trail 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 11:50

Geen idee. Ongeveer twee, tweeeneenhalf tot aan het toegangshek en daarna is het maar net welke route je neemt.

Berdien

Berichten: 64483
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Autumn Desert Trail 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 11:53

Check, geef ik dat door :j

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

Apple

Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 12:05


notalways
Berichten: 328
Geregistreerd: 12-03-08
Woonplaats: leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 13:09

Apple schreef:
notalways schreef:
Ja ik meld me ook . Wij gaan met zn drieën zaterdag rond 13:00 uur . Te herkennen aan 3 schimmels .

Maar ook zijn we er zondag bij maar dan als vrijwilligers bij de fietstunnel.hoop jullie dan allemaal te spotten ;)


Ik heb je er bij gezet :-)

Apple @ [BRT] Autumn Desert Trail 2018: Deelnemers en Fotografen



Thanks :)


DrawnHorse

Berichten: 1572
Geregistreerd: 19-09-13
Woonplaats: Grens tussen Groningen en Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 13:55

Ik ben er waarschijnlijk beide dagen als fotograaf! De zaterdag stond al vast, maar de zondag nog niet helemaal.

Majabeestje
Berichten: 3792
Geregistreerd: 07-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 18:43

Doe ook mee! Zondag starten tussen 11u en 11.25u. Samen met een vriendin.

Dit waren wij vorig jaar:


Afbeelding

zorro

Berichten: 8757
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Autumn Desert Trail 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 18:48

Ik heb besloten om sowieso even te gaan kijken zondag. Jullie kunnen me herkennen aan een plank-achtige houding en een nekkraag :j

Larissajulia

Berichten: 1506
Geregistreerd: 05-05-14
Woonplaats: Oudehaske, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 19:08

Ik doe ook nog mee! Ik start zaterdag tussen 10.30 en 10.55.

Zo zien wij eruit! :D donkerbruine Welsh merrie, waarschijnlijk in een rode of donkerblauwe set.
Afbeelding

Old Avenue's Larissa ---- L1 dressuur + 21 pr: 204 ---- B springen + 3 pr: 78,5 stijlpunten [o]

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 20:08

zorro schreef:
Ik heb besloten om sowieso even te gaan kijken zondag. Jullie kunnen me herkennen aan een plank-achtige houding en een nekkraag :j

:= Ik vind het niet leuk voor je, maar ik moet stiekem een beetje lachen. :')


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers