Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Lein_

Berichten: 2999
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 12:41

@Ganna,
De meeste km’s, bijna alle zijn met Pelgrim. Ik gok een km of 100-150 met paarden van anderen!
Volgensmij heb ik jou dan gespot in LS met de IJslanders, ik deed mee met een arabier in K1.
Heel anders rijden dan mijn vlugge koudbloed hoor haha!

Wat balen van Belle, kan zoveel zijn... moeilijk hoor!! Succes, ken het gevoel, vooral geduld en afwachten is het laatste waar je zin in hebt.... Maar vaak wel nodig om iets te kunnen doen, of juist niet te hoeven doen.


@Amanda,
Ook mijn Haflinger heeft dit probleem heel snel!
Idd extra eiwit doet het goed. Nu op het gras ook, maar net wat je zegt; hij stopt dus ook met eten als hij vol zit....
Met rijden altijd afwisselen met rust (nou is dat sowieso goed), hij valt ook snel in op de flanken. Trekt meestal snel bij maar oogt snel zo dun. Gek hè, voor een Haflinger idd!

Lein_

Berichten: 2999
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 21:52

Hè wat vervelend blessureleed... Ik hoop dat de paardjes allemaal vlot herstellen en jullie lekker weer aan de gang kunnen!

Ik ben op dit moment op vakantie maar kan het niet laten een berichtje te tikken.
Samen met mijn 17jr endurance Haflinger ben ik eerste geworden met 2270 km! Ik had verwacht rond de 2000 wel uit te moeten komen, ik rijd fanatiek endurance en vrijwel niet in de bak dus dat tikt wel lekker door. 1e had ik nooit verwacht :D :o
Ik gok dat 100 a 200 km met een arabier zijn die ik ook uitbreng.

Voor nu allemaal veel plezier met de nieuwe challenge! dat we nog maar veel plezier mogen maken :)

Lein_

Berichten: 2999
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 23:17

Dayanaera schreef:
Ohh jij bent die nummer 1, gefeliciteerd!!

Gelukkig hadden de paarden geen blessures maar was ik zelf de sjaak. Eerst dus mijn vinger die gebroken bleek. En morgen hoor ik het van mijn enkel. Ik durf niet zo goed want ik ben bang dat het straks hetzelfde is als met mijn vinger :7


Thanks!
Oh gets.... Ik hoop voor je dat het meevalt morgen! Hoewel je van een niet-breuk natuurlijk ook behoorlijk last/herstel kunt hebben :(:)
Succes morgen!

Lein_

Berichten: 2999
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 14:29

Wat een heerlijke ritten weer!!!
Ik mis het wel nu op vakantie, morgen lekker naar huis en dan kruip ik er meteen- of zondag weer op :Y)

Lein_

Berichten: 2999
Geregistreerd: 05-08-05

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 14:35

Ik rijd idd ook zo vroeg mogelijk! Vanmorgen zat ik er rond 7.15 op, wat was het rond 8 uur al warm...
Wel heerlijk gereden.

Lein_

Berichten: 2999
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 21:08

MyChoice schreef:
Ik heb me maar eens verdiept in GPX en dan routes erin zetten via ruiteren en Mennen. Iemand hier ervaring mee? Wil echt nooit meer zo verdwalen :')


Ja, zeker! Wat wil je graag weten?
Ik volg de routes op mijn GPS horloge; het enige wat ik moet doen tijdens de rit is op het lijntje blijven! Je kan in- en uitzoomen en zien waar je bijv links of rechts moet. Je ziet dan gelijk of je goed zit :)

Als ik dan nog twijfel kijk ik op mijn telefoon, zet ik bijv de route ook in GPSIES. Maar dat is meestal niet nodig!
Ook al wedstrijden op deze manier gereden. Wanneer er lintjes hangen (of ontbreken Haha) kun je altijd checken of je goed zit.

Het is even wennen in het begin maar daarna ideaal!

Lein_

Berichten: 2999
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 23:49

Lisette1205 schreef:
Trip schreef:
[ [url=m/7Pe2sh.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/maPedS.png]Afbeelding[/url] ]
Vandaag mooie route gereden met mijn snelheids paardje.

Bij terugkomst op stal bleek dat twee manegepaarden hun ruiters verdwaalt waren en wij dus terug het bos in gingen


[ [url=m/07wRIp.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/D3vP0N.jpg]Afbeelding[/url] ]

Uiteindeijk is iedereen weer hee huids op stal gekomen en hadden wij bijna 25 km op de teller doel was vandaag 20 km te rijden :)


Woowwww wist helemaal niet dat paarden zooooooooo snel konden, 90 km per uur :wow: snel paard! Maarja ik ga morgen weer een ritje maken, ben super benieuwd! Heb nog nooit Endomondo gebruikt tijdens een buitenrit... Ben vooral benieuwd naar de max. Snelheid! En naar de gem. Snelheid

Heb Endomondo wel een keer gebruikt tijdens een rondje lopen, hij ging alleen op eens allerlei dingen zeggen.. gebeurd dat ook als je geluid uit staat? Moet dat namelijk niet tijdens buitenrit hebben :=

Maarja in elk geval veel zin in morgen, gaan een vrij lang rondje maken als het goed is, tenminste voor mij vrij lang.. 2 uur ofz?


Ik vraag me af of dat wel klopt hoor, 90 km/uur :+

Het geluid kan uit, ik heb iig een iPhone en dan moet je gewoon handmatig je ‘gewone’ geluid uitzetten met de knopjes aan de zijkant (belvolume staat daar los van).
Kletst Endomondo niet meer door je ritje heen Haha.. fijne rit!

Lein_

Berichten: 2999
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 21:47

Heerlijke ritten! Aan zee... Zo fijn! Dat mis ik hier wel, het is ook net te ver om een dagje te gaan.
Maar gelukkig kan ik meegenieten van jullie foto’s!!

Iemand die zin en tijd heeft om donderdag a.s ergens een rit te maken?
Bij voorkeur omgeving N.ijmegen of meer richting de Maasduinen vind ik ook leuk.
Stuur gerust een PB!

Lein_

Berichten: 2999
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 21:35

xRiiannex schreef:
Hier een klein stukje gereden.
Helaas de hele tijd regen gehad. En 3 keer raden toen wij terug kwamen.... ja droog -O-
Toen nog een rondje van 1 km ernaast gelopen om extra goed uit te stappen.

[ [url=m/uqvvCT.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/uvoWme.jpg]Afbeelding[/url] ]


Verzopen katje :') Maar oortjes nog naar voren!

Eersel Postel Rally weet ik nog niet, ik ga zondag met een vriendin meedoen met de Klompenrit in Best! Nog nooit een puzzelrit gedaan dus mega benieuwd :Y)
Nog meer die daar aan meedoen?


Lein_

Berichten: 2999
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-18 08:28

Kasmir schreef:
Is dat die auto pauze knop?


Ja :) Dan stopt de tijd zodra je stil staat.

Lein_

Berichten: 2999
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 12:32

Ik heb dit jaar voor het eerst een rally gereden, de Klompenrit in Best. De foefen vonden wij wat lastig Haha, maar de sfeer onderling was prima en ik vond het type ruiters juist heel prettig! Tijdens de rustpauze stonden de paarden te grazen en er was voldoende koel- en drinkwater.
Het wilde rijden en type ruiter waar Varekaj over spreekt herken ik hier absoluut niet van, maar, het was niet zo groot opgezet dus ik durf niet te zeggen of het “normaal” ook zo was.

Ik vind 60 km wel behoorlijk zeg voor zo’n rit! Maar ga er vanuit dat je dit goed getraind en doordacht doet.

Wat een verhaal Amanda! Je hebt er mede-ruiters tussen.... Dan begrijp ik ook weer waarom mensen weleens de bosjes in duiken en verbaasd reageren als ik passeer in stap :Y)

Lein_

Berichten: 2999
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 17:22

@varekaj
Ik heb een wintec pro endurance. Super fijn zadel! Terwijl ik echt geen wintec fan was (vhz en dressuur, vanalles gehad).
Heb ook nog een JC dressuur, zit ook als een huis.
Misschien kun je eens naar Countrymill Nijkerk? Hebben vanalles liggen, diverse prijsklassen, merken, nieuw en tweedehands.

Gisteren en vandaag lekker gereden, wel fris! Dikke lagen kleding aan maar paardlief had het zoals altijd met rijden lekker warm :Y)

Afbeelding

Afbeelding

Lein_

Berichten: 2999
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-19 10:21

Hmm ik ga straks naar Countrymill Nijkerk voor een zadelcheck, meestal maak ik daarna nog een rondje kootwijk... Hopelijk is het vanmiddag even droog :Y)

Lein_

Berichten: 2999
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-19 11:08

Hilli schreef:
Ik ken een Garmin horloge waarop je dan een kruimelpad te zien krijgt. Echt zo mooi als op je mobiel is het dus niet (alternatieve wegen kun je dus ook niet zien), maar zeker wel functioneel. Ik denk dat de nieuwe exemplaren grafisch beter/uitgebreider zijn.


Ik heb hetzelfde met mijn TomTom horloge. Je ziet een lijn/pad (dus ook gewoon bochten etc) dus goed volgen waar je er precies af moet!
Áls je dan de route kwijt bent moet je zelf weer richting die lijn zien te komen. Maar als je ‘t snapt en de route klopt, is het heerlijk rijden in onbekende gebieden.

Lein_

Berichten: 2999
Geregistreerd: 05-08-05

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 21:25

Afbeelding

Lekker 13 km genoten in ‘t avondzonnetje!

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 bezoekers