Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
EmptyWords

Berichten: 10572
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 21:37

Even bijdehand doen. Maar het is posbank... zonder de t.

Officieel zelfs herikhuizerveld. De posbank is het bankje bij het uitzichtpunt, vernoemd naar dhr Pos

Beauty is as beauty does [o]

[MWS] paardrijden en overgewicht.

evdpanne

Berichten: 3256
Geregistreerd: 27-10-07
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 22:07

Fabster schreef:
Waren hier nou mensen uit de buurt van Apeldoorn? Het plan is half okt een weekend weg met de paarden in die omgeving. Maar zoek nog een goede plek waar we (4-5 dames) met onze paarden kunnen verblijven. Waar dan ook een paard op een paddock kan (of iets anders dan een box en waar weinig gras groeit). Iemand suggesties? Vanuit ‘huis’ op pad kunnen met de paarden is wel een pre.


Wij zaten in Kootwijk met ponykamp. Zijn nog naar de cantharel gereden (leuke rit overigens). Wij zaten in de Kamp, heeft een groot huis maar ook een los kleiner huisje (sliep ik in) met twee stapelbedden en ruimte voor een luchtbed :'). Paarden kunnen op stal en in de wei of even los in de bak. En vanaf locatie rij je zo de paden op (of stukje door dorp en de andere kant erin) http://www.dekampkootwijk.nl/. Mochten ze wel ruimte hebben voor de paarden maar niet voor jullie op 5 min lopen zit hotel het hilletje ofzo en er zit ook nog een B&B in de buurt.

Ik heb vandaag klein rondje gemaakt. Naar strand ging ik niet redden en helaas verder weinig ruiterpad in de buurt van stal :(.

Afbeelding

Afbeelding

~~ Strive for excellence, not perfection! ~~
Shaggy / dressuur L2+3

Marije_jiplover

Berichten: 25296
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 22:25

Ik heb vandaag een ritje gemaakt waarbij mijn neefjes van 8 en 10 op hun mountainbike met me mee fietsten.
En ik moet zeggen, petje af, die kunnen best fietsen!
Was leuk, mijn broer en schoonzus mochten niet mee van hen, ze wilden echt alleen met hun tante op stap, dus die zijn gaan wandelen terwijl wij onderweg waren.

Was leuk!
Afbeelding
Afbeelding

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

evdpanne

Berichten: 3256
Geregistreerd: 27-10-07
Woonplaats: Voorhout

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 22:29

Hahaha heb je je al opgegeven voor de ride&run&bike ?

~~ Strive for excellence, not perfection! ~~
Shaggy / dressuur L2+3

Marije_jiplover

Berichten: 25296
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 22:33

Haha, dat zouden we idd wel kunnen doen ja.
Maar dit was gewoon voor de fun nu.
Wel heel leuk, werden ingehaald door een wielren-club net op een stuk waar het een beetje heuvelop ging.
Die mannen riepen al aanmoedigende woorden naar de jongens. 200 m verder rijdt er 1 van hen lek.
Gaan ze allemaal aan de kant om mijn neefjes weer te laten passeren en klappen en aanmoedigen, echt leuk!

Paar km verder komen we ze tegemoet, zij hadden een andere route gekozen dan wij, en inmiddels reden de jongens naast mij op te gecombineerde ruiter- en mountainbikepad, en weer allemaal vrolijke aanmoedigingen onze kant op.
De jochies glommen van trots, zó leuk!

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

justkid

Berichten: 11815
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Caitwick

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 23:40

evdpanne schreef:
Fabster schreef:
Waren hier nou mensen uit de buurt van Apeldoorn? Het plan is half okt een weekend weg met de paarden in die omgeving. Maar zoek nog een goede plek waar we (4-5 dames) met onze paarden kunnen verblijven. Waar dan ook een paard op een paddock kan (of iets anders dan een box en waar weinig gras groeit). Iemand suggesties? Vanuit ‘huis’ op pad kunnen met de paarden is wel een pre.


Wij zaten in Kootwijk met ponykamp. Zijn nog naar de cantharel gereden (leuke rit overigens). Wij zaten in de Kamp, heeft een groot huis maar ook een los kleiner huisje (sliep ik in) met twee stapelbedden en ruimte voor een luchtbed :'). Paarden kunnen op stal en in de wei of even los in de bak. En vanaf locatie rij je zo de paden op (of stukje door dorp en de andere kant erin) http://www.dekampkootwijk.nl/. Mochten ze wel ruimte hebben voor de paarden maar niet voor jullie op 5 min lopen zit hotel het hilletje ofzo en er zit ook nog een B&B in de buurt.


Citaat:
Ja dat klopt ik heb dat al eens aan een bokker getipt maar het lijkt heel prijzig. Maar ik woon daar letterlijk om de hoek.
Hilletje is leuk maar er is ook een B&B waar mijn paard in pension staat. Laat maar weten als je belangstelling hebt.
Dop dat kom ik tegen op weg naar Harskamp dat is ook een paardenaccomodatie.
“Koren en Manen” zit ook in Kootwijk daar kun je ook overnachten en paard stallen. Je rijdt hier zo het bos in of de zandverstuiving op. De paden zijn eindeloos.

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 23:56

evdpanne schreef:
Fabster schreef:
Waren hier nou mensen uit de buurt van Apeldoorn? Het plan is half okt een weekend weg met de paarden in die omgeving. Maar zoek nog een goede plek waar we (4-5 dames) met onze paarden kunnen verblijven. Waar dan ook een paard op een paddock kan (of iets anders dan een box en waar weinig gras groeit). Iemand suggesties? Vanuit ‘huis’ op pad kunnen met de paarden is wel een pre.


Wij zaten in Kootwijk met ponykamp. Zijn nog naar de cantharel gereden (leuke rit overigens). Wij zaten in de Kamp, heeft een groot huis maar ook een los kleiner huisje (sliep ik in) met twee stapelbedden en ruimte voor een luchtbed :'). Paarden kunnen op stal en in de wei of even los in de bak. En vanaf locatie rij je zo de paden op (of stukje door dorp en de andere kant erin) http://www.dekampkootwijk.nl/. Mochten ze wel ruimte hebben voor de paarden maar niet voor jullie op 5 min lopen zit hotel het hilletje ofzo en er zit ook nog een B&B in de buurt.

Ik heb vandaag klein rondje gemaakt. Naar strand ging ik niet redden en helaas verder weinig ruiterpad in de buurt van stal :(.

[ [url=m/kWCnoO.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/engPbE.png]Afbeelding[/url] ]


Tnx. Ik heb toevallig vandaag Boszicht in Laag Soeren gebeld. Maar deze zal ik ook opschrijven!

Elfie

Berichten: 770
Geregistreerd: 31-08-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 07:06

Ook een poging om eens een trainingsrondje te posten:

Afbeelding

Heerlijk ritje in het Zoniënwoud. Paardlief had er zin in.

Afbeelding

Helaas bij terugkomst aan de trailer een zeer onaangename verrassing, ruit van auto ingeslagen en handtas gestolen. -:(-

Afbeelding

Politie wou zelfs niet komen, ik moest zelf naar het bureau komen. Lekker makkelijk met paard en trailer. Dan maar terug thuis aangifte gedaan.

Ik ben jaloers op alle mensen die de Veluwe als achtertuin hebben om te gaan rijden. Het is daar echt zo mooi rijden. Zoiets hebben wij gewoon niet in België.

Ziet er leuk uit met de neefjes, Marije_jiplover. Vielen de snelheden een beetje op elkaar af te stemmen?

Iemand die slaapt, kan met goede argumenten wakker geschud worden. Iemand die doet alsof hij slaapt, kan zelfs met het beste argument ter wereld niet gewekt worden. ~Jonathan Safran Foer~

justkid

Berichten: 11815
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Caitwick

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 09:03


Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 11:03


Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 12:17

Amanda schreef:
Boszicht in Laag Soeren. Of de Cantharel in Apeldoorn.


Amanda, volgens mij is dit Veluwezoom, toch? Daar geldt een paardrijvergunningsplicht, zie ik. Nou heb ik er toevallig 1, omdat ik regelmatig in de Drunense Duinen kom en dat is dezelfde vergunning. Maar de rest van mijn reisgenoten hebben er geen. Zijn ze erg streng op controle?

Daihyo

Berichten: 88036
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 12:19

Ik ben nog nooit een boswachter tegengekomen het afgelopen half jaar. Maar je weet nooit :D
Op Boszicht kun je een dagvergunning huren volgens mij. Dacht dat de Cantharel dat ook deed.

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Daihyo

Berichten: 88036
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 16:08

Ons rondje van vanmorgen. Wilde eigenlijk gister gaan, maar toen had ik niet zo’n zin. Vandaag wel. Morgen staat er een dagtocht op de planning. Heb een mooie route bedacht. Ben benieuwd!
Afbeelding

Carolinahoeve
Afbeelding

Afbeelding

Het ging best steil naar beneden :=
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 16:25

Afbeelding

het rijden gaat steeds beter! Vandaag les gehad.
Mijn instructrice liep eigenlijk constant achterop. Stalgenootje was ook mee.
Ik wordt steeds zekerder van mijzelf, en zo dus ook mijn paard.
Vandaag dan ook los gedraafd met niemand naast mij (normaal rent er iemand mee, haha)

Animals can't talk. If they say they can, they are lying!
♡ Aedyn ♡ 21 mei 2022

Getup

Berichten: 8248
Geregistreerd: 27-01-07

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 17:33

Oh wat n heerlijke foto's, Amanda! Ik heb helaas wat chronisch tijdgebrek ( iets met kinderen en niet elke dag oppas voor 2-3 uur extra) , maar zou ook best wat meer lange ritten willen maken.

Wat rot zeg, auto opengebroken :-(

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 18:13

Jeetje wat zuur zeg dat er in je auto is ingebroken.

En heerlijke rit Amanda! Ik kan volgende week pas weer, ben druk aan het trainen voor onze WE wedstrijd zaterdag en zondag training met het team :j


sanowa

Berichten: 899
Geregistreerd: 12-07-10
Woonplaats: Wilp.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 19:11

Weet het eigenlijk wel emty toch typ ik het steeds fout

Elvis balen zeg van die inbraak, vervelend dat ze niet van andermans spullen af kunnen blijven

Vandaag heerlijk rondje gemaakt er stop bij de Carolina hoeve!

Mijn blonde toppertjes!
Endurance klasse 3 + 3
1120 wedstrijd kilometers op de teller <3

Trip

Berichten: 243
Geregistreerd: 03-04-11
Woonplaats: Jubbega

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 00:02

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Vandaag nog heerlijk getraind en wel ja een boswachter tegen gekomen ik moest me aan de regels houden en op ruiterpad blijven bij de grote zandpaden stond dus echt niks aangegeven meer voor ruiters. Heb hem hee duidelijk gemaakt dat ze duidelijker paden moeten aangeven want complete stukken van zandpaden staat niks meer voor ruiters aangegeven. Kan me goed voorstellen dat jongere meisjes zo de weg kwijt raken en verdwalen daarzo. Voor de rest heerink getraind. Morgen gaat ze naar huis toe triple. Jammer vind het hier geweldig rijden hier in ommen. Heb thuis geen heuvels en dalen het is bij ons vlak helaas ben net beetje gewend hier aan de omgeving. Volgend jaar maar weer paard meenemen. Mag wellicht bij grote drukte op manege paard groep begeleiden ken nou bos uit me duim zowat en weet precies de uur ritjes te rijden.

Trotse eigenaar van Triple If (draver) en Frodou (rijpony)

Daihyo

Berichten: 88036
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 14:52

Mooi rondje!

Hier ook een heerlijke rit gemaakt. Mooie dingen weer gezien. Pauze gehouden halverwege, maar echt nodig was het eigenlijk niet :D
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Froemel

Berichten: 2784
Geregistreerd: 14-05-05
Woonplaats: Remunj, binnekort Zjwame!

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 15:34

Wat een heerlijke ritten toch! Heb al een paar maanden niet meer gereden, moet toegeven dat ik het stiekem toch wel mis.. Volgend jaar begin ik rustig met inrijden

Ik heb vandaag gewandeld met mijn kleine uk.
Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

[o]

Trip

Berichten: 243
Geregistreerd: 03-04-11
Woonplaats: Jubbega

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 15:56

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Laatste vakantierit van triple hier samen met mijn zoontje de buitenrit gestapt. Vond zo jammer dat we naar huis gaan. Vind de omgeving hier veel mooier als thuis met de heuvels en dalen. Volgend jaar weer maar dan langer paard mee.

Trotse eigenaar van Triple If (draver) en Frodou (rijpony)

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 16:57

Wat een mooie ritten allemaal!
Kan niet wachten tot ik ook weer lekker uren op pad durf :)

Animals can't talk. If they say they can, they are lying!
♡ Aedyn ♡ 21 mei 2022

Trip

Berichten: 243
Geregistreerd: 03-04-11
Woonplaats: Jubbega

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 20:08

Paard terug naar huis :( gelukkig mag ik nog rijden op de manege paarden ben niet geheel paardloos <3 en kan ik toch nog kilometers maken

Trotse eigenaar van Triple If (draver) en Frodou (rijpony)

Trip

Berichten: 243
Geregistreerd: 03-04-11
Woonplaats: Jubbega

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 20:09

Amanda wat een leuek buffels op je pad <3.

Trotse eigenaar van Triple If (draver) en Frodou (rijpony)

Lisette1205

Berichten: 301
Geregistreerd: 06-07-17
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 23:35

Trip schreef:
[ [url=m/7Pe2sh.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/maPedS.png]Afbeelding[/url] ]
Vandaag mooie route gereden met mijn snelheids paardje.

Bij terugkomst op stal bleek dat twee manegepaarden hun ruiters verdwaalt waren en wij dus terug het bos in gingen


[ [url=m/07wRIp.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/D3vP0N.jpg]Afbeelding[/url] ]

Uiteindeijk is iedereen weer hee huids op stal gekomen en hadden wij bijna 25 km op de teller doel was vandaag 20 km te rijden :)


Woowwww wist helemaal niet dat paarden zooooooooo snel konden, 90 km per uur :wow: snel paard! Maarja ik ga morgen weer een ritje maken, ben super benieuwd! Heb nog nooit Endomondo gebruikt tijdens een buitenrit... Ben vooral benieuwd naar de max. Snelheid! En naar de gem. Snelheid

Heb Endomondo wel een keer gebruikt tijdens een rondje lopen, hij ging alleen op eens allerlei dingen zeggen.. gebeurd dat ook als je geluid uit staat? Moet dat namelijk niet tijdens buitenrit hebben :=

Maarja in elk geval veel zin in morgen, gaan een vrij lang rondje maken als het goed is, tenminste voor mij vrij lang.. 2 uur ofz?

If there aren't any bad moments in your life, there won't be any good ones.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 bezoekers