Gezocht goed adres voor strandrit

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shalimar

Berichten: 1518
Geregistreerd: 24-01-09

Re: Gezocht goed adres voor strandrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 16:17


ryukapple

Berichten: 1776
Geregistreerd: 06-11-12
Woonplaats: Raalte

Re: Gezocht goed adres voor strandrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 16:56

Bij Donna oudshoorn mischien? Kleine groepjes en kan zowel met eigen paarden als met haar paarden.

lara1510

Berichten: 107
Geregistreerd: 23-08-13
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Gezocht goed adres voor strandrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 17:18

Sophie’s Choice (Horse & Holiday) misschien? Dat is in zeeland (in ieder geval ergens met een strand) geloof ik, zelf heb ik er nooit gereden maar Sophie heeft lesgegeven op de manege waar ik rij en ik zie dus veel stalgenootjes op facebook daar inchecken. Je kan er een paard huren maar volgens mij kun je je eigen paard ook tijdelijk stallen. Er zit ook een camping bij (als je daar niet van houdt is er vast wel wat anders in de buurt te vinden). Ze hebben alleen geen bak geloof ik. Ik weet niet precies wat je zoekt (begeleiding of niet) maar je zou het even kunnen navragen eventueel. Succes met zoeken!

kvulden

Berichten: 3068
Geregistreerd: 17-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-18 22:10

Helaas is het er niet van gekomen. Ik had wat geboekt, maar dat ging niet door vanwege de warmte. En daarna heb ik helaas niet meer op mijn paard kunnen rijden. Ze heeft besloten op haar 24ste dat niet meer te willen. Dus ze staat nu met pensioen op de wei. Wie weet later nog eens met mijn jonge paard die nu beleerd wordt.

beetje22

Berichten: 120
Geregistreerd: 23-01-15
Woonplaats: Arnhem en omstreken

Re: Gezocht goed adres voor strandrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 22:33

Toevallig heb ik vandaag met twee vriendinnen in zeeland bij justwatchhorses een strandrit gereden en deze beviel heel erg goed. Binnen tien minuten op het strand en de paarden liepen heel erg fijn. Niet langzaam, maar ook niet aan het dribbelen.
Verder heb ik een strandrit gereden bij Poelenburgh, ook erg aan te raden. Daar rij je wel eerst vrij lang door bos en duin. Als laatste bij het Ponyhof, dit was niet bijzonder. Met een hele grote groep lang stappen naar het strand en eenmaal daar maar heel even rijden.