GoPro-gebruikers?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ann_Pam

Berichten: 2169
Geregistreerd: 30-09-08
Woonplaats: Nederland

Re: GoPro-gebruikers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 23:20

Iemand hier tip voor gopro? Net een tweedehands Hero 3+ Silver overgenomen. Heel leuk, maar de WiFi van vorige eigenaar staat er nog op met wachtwoord. En diegene weet het ww ook niet meer. Via gopro site de update gedownload en volgens instructies geprobeerd, maar het lukt gewoon niet, wat erg frustrerend is want ik kan mijn gopro dus niet verbinden aan de telefoon app. Iemand tips??



Ann_Pam

Berichten: 2169
Geregistreerd: 30-09-08
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 08:22

Bagheera_206 schreef:
Kun je hem niet resetten?

Nee dat is dus wat ik probeer via de gopro site. Als ik het mapje dan gedownload heb en uitgepakt zoals gezegd, en vervolgens plaats naar mijn sd kaartje. Die weer in mijn gopro stop, gebeurd er vervolgens niks. En al meerdere wegen via YouTube geprobeerd ook. Begrijp er niks van -O-

Ann_Pam

Berichten: 2169
Geregistreerd: 30-09-08
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 08:43

Bagheera_206 schreef:
Oh ik dacht dat er ook een optie op je gopro zelf zat om te resetten. :=

Niet dat ik weet, heeft de jouwe die optie wel?

Ann_Pam

Berichten: 2169
Geregistreerd: 30-09-08
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 00:35

Inxs schreef:
Terug zetten naar fabrieksinstellingen bedoelt Bagheera denk ik :-)

Dit zal vast in de gebruikershandleiding staan. Volgens mij zou je gewoon nog een wifi in moeten kunnen voeren lijkt mij. Ook dit zou terug te vinden moeten zijn in de handleiding.

Je kan hem idd terug zetten naar fabrieks instellingen maar de WiFi veranderd daardoor helaas niet. Dit benadrukt gopro ook nadrukkelijk op hun site, maar het veranderen van de WiFi schijnt geen gemakkelijke klus te zijn voor de 3+. Heb het dus aardig getroffen, eens kijken of ik hulp in kan schakelen van iemand uit mijn vriendenkring!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 bezoekers