Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
TinGu

Berichten: 1637
Geregistreerd: 27-08-10

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 13:58

Hier helaas niet kunnen rijden ivm vorst. Kan niet wachten tot de bodem permanent ontdooit is, is het droog weer, waait het niet achterlijk hard, is de bodem wel weer bevroren 8)7

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 16:30

Fijn rondje Amanda!

Dit was ons rondje vandaag

Afbeelding

Afbeelding

Begon te regenen, dat was minder. Hebben jullie trouwens ook van die koude tenen? Ondanks mijn thermolaarzen en dubbele sokken stap ik nog af met bevroren tenen. Als ik eenmaal onder de douche sta krijgen ze weer kleur.

Saul

Berichten: 9652
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 16:41

Hier ook een klein rondje gereden vanmorgen.

Wij rijden zowel alleen als samen.
Al moet ik zeggen sinds ik met andere mee rij is mevrouw wel een stuk drammeriger als ze alleen is.

Hier vandaag een hoop wegversperringen. Paar keer een alternatieve route moeten nemen.


Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

S_imonee

Berichten: 3844
Geregistreerd: 27-01-09
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 16:42

Wij zijn ook gewoon naar het bos geweest vanmorgen. Er waren aardig wat toppen uit bomen en volledige bomen omgewaaid. De paden waren gelukkig redelijk vrij. We hebben heerlijk weer wat kilometers kunnen maken :o

Afbeelding

Afbeelding

Marije_jiplover

Berichten: 25314
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 17:45

@Amanda: daar gaat Jim heel mooie billen van krijgen :j
Jip had helemaal geen bilspieren toen hij hierheen verhuisde, half jaar later hadie het lekkerste paardenkontje ooit gezien! :))

Ik ben vandaag met de trailer naar de Ginkelse Hei gereden, om bij ons het bos met evt vallende of laaghangende takken en omgevallen bomen nog even te mijden.
Heerlijk bijna 16 km gereden, blij mee!

Pony was ook super braaf, echt genoten vandaag.

Bix
Berichten: 679
Geregistreerd: 05-10-10

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 18:36

Ik ga morgen maar eens kijken of we met sulky het bos weer kunnen trotseren! :)

Anoniem

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 01:27

ik ben voorlopig niet meer gaan buitenrijden

eind vorig jaar een heel ongelukkige buitenrit gehad (eerst sprong mijn paard als een halve gek een bergje af, daarna lagen we bijna in de vaart, daarna ben ik er moeten afspringen & heb ik een bok op mijn rug/elleboog mogen ontvangen)

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 10:07

Dat klinkt niet goed. Wel hersteld?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 11:52

Genieten weer van alle jullie ritjes <3

Klinkt niet goed flint_blesco, succes ermee!


Hier liggen we nog wat stil, vorige week wel nog eens erop gegaan, enkel gestapt maar hij was braaf. Was zo mooi weer! Spijtig genoeg wat laat weg zodat ik het na een half uur alsnog heel koud kreeg :+

Ik heb een topic geopend erover, maar zijn hier ook GoPro gebruikers?
[BRT] GoPro-gebruikers?

evdpanne

Berichten: 3256
Geregistreerd: 27-10-07
Woonplaats: Voorhout

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 12:04

Ik heb vanochtend vroeg weer een heerlijk strandritje gedaan! Gelukkig was ik vroeg want er bleek een mountainbike wedstrijd op strand te zijn :=. Gelukkig waren ze nu nog alleen aan het warm rijden tot het stuk waar ik strand op ging.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 12:55

Fabster schreef:
Dat klinkt niet goed. Wel hersteld?


buiten dat mijn elleboog 2 weken dik & blauw heeft geweest gelukkig niets aan overgehouden (was ook niet echt mijn eleboog maar er net naast)

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 13:03

Als het weer een beetje droog blijft ga ik vanmiddag eindelijk ook weer op pad! Met een buurtgenootje en haar bejaarde paard, dus het zal puur stapritje worden. Maar buitenrit is buitenrit

TinGu

Berichten: 1637
Geregistreerd: 27-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 14:05

Vandaag ook weer een klein stapritje gedaan. 1,5 uur over een stuk wat we zomers in ruim 30min rijden, maar wel genoten. Her en der om moeten rijden ivm bomen op het pad, zelfs met paard aan de hand over een boomstam geklommen, wat waren ze weer braaf. <3

mooney

Berichten: 7777
Geregistreerd: 07-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-18 17:50

Hier ook een rondje om geweest, het was voor het eerst sinds een tijd zo rustig op de weg dat we lekker een stuk dijk mee konden pakken. Het water staat nog steeds erg hoog hier, normaal fietsen we vaak op de weg die hier links ligt maar nu kan je niet eens zien dat er een weg ligt (stukje rechts van de meest linkse bomenrij)
Afbeelding

Bix
Berichten: 679
Geregistreerd: 05-10-10

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 18:04

Ah, heerlijke strandfoto's!

Hier ruim 8.5km gereden. Samen met twee IJslanders ohz op gereden. Was op sommige stukjes een uitdaging met sulky en omvallende bomen en takken (lees: off road :p) en kleine shetlanderbeentjes, maar wel fijn gereden en een mooi zonnetje erbij! Het was weer lekker druk met MBers en wandelaars. Ook wat andere combinaties tegengekomen, altijd leuk :)

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30619
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 20:40

Heerlijke ritjes zeg! Vanmorgen was het hier ook zonnig, maar echt spiegelglad op de weg dus we zijn omgekeerd.. Vanmiddag maar even een rustig rondje gedaan. Niet zoveel kilometers, maar wel weer even op pad geweest.

Daihyo

Berichten: 88043
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 21:02

Hier lekker buiten uitgestapt. Wilde even een stuk uitrazen, dus had Endomondo aangezet om de snelheid te meten. Maar hij ging niet zo hard :+
Nog wel een leuk plaatje kunnen schieten.
Afbeelding

Froemel

Berichten: 2784
Geregistreerd: 14-05-05
Woonplaats: Remunj, binnekort Zjwame!

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 22:59

Jaloers op de bossen waar je kunt rijden! Wij hebben ontzettend veel bomen die om zijn op de paden, je kunt er gewoon niet fatsoenlijk doorheen. Ik heb uit ellende maar een ritje door het dorp gemaakt, alsnog 5 km gemaakt.

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 00:09

Hier ook heel veel bomen op het pad. En door de vele regen ook heel veel blub. Dus ben al tijden niet (te paard) in het bos geweest. En aangezien ze ook heel wat straten hebben open gebroken, is het vaak hetzelfde rondje. Dus het wordt, wat mij betreft, wel tijd voor iets droger weer.

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 00:18

Fabster schreef:
Hier ook heel veel bomen op het pad. En door de vele regen ook heel veel blub. Dus ben al tijden niet (te paard) in het bos geweest. En aangezien ze ook heel wat straten hebben open gebroken, is het vaak hetzelfde rondje. Dus het wordt, wat mij betreft, wel tijd voor iets droger weer.


Mastbos is echt goed te doen hoor :j

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 08:54

Ook op de ruiterpaden? Geen blubberzooi?

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 09:17

Fabster schreef:
Ook op de ruiterpaden? Geen blubberzooi?


Het rondje die we zaterdag gereden viel echt mee qua blubber. Vooral die bredere paden met geel zand zijn perfect :j

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 09:19

Ga ik volgende week ook maar weer eens kijken. Deze week gaat t er niet van komen. Maar is goed om te weten dat de boel een beetje begaanbaar is.

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 09:23

Fabster schreef:
Ga ik volgende week ook maar weer eens kijken. Deze week gaat t er niet van komen. Maar is goed om te weten dat de boel een beetje begaanbaar is.


Mijn heuptas was zaterdag stuk gegaan. Had mijn telefoon enzo erin zitten. Wilde hem openritsen dus ik trok zo die rits eraf. Heb hem op stal open moeten knippen om mijn telefoon te kunnen pakken :')

Maar ik ga vd week vast nog wel een keer dan zal ik foto s maken onderweg voor je :j

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 09:58

O tnx!

Die ritsen zijn hier ook altijd een probleem. Gaan altijd stuk. En ik verlies mijn clickers altijd. Vrijdag ook weer 1 verloren. Ik moest onderweg plassen. Denk dat ik m daar ben verloren :D