Gezocht bosmaatje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Gezocht bosmaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-17 22:14

Geen idee of t hier goed staat

Ik zoek een leuk maatje om de bossen in Utrecht 'onveilig' te maken.

Ik ben geen race monster. Meer stap en stukken draven en hier en daar wat galop.

Ik zoek een maatje met een niet al te snelle paard. Mijn hafje is 19. En kan zeker nog wat aan. Maar is geen snelle Jelle.

Ik heb eigen trailer. (Geen 2 paards)

Maar wie Ow wie heeft keer zin om met mij op rit te gaan? Ik zelf kom uit Maarssen

Dus ik dacht aan Baarn, Hilversums heide, lage vuursche, panbos e.d

friesiszwart

Berichten: 10172
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: pendelend tussen GLD, Overijssel en ZH

Re: Gezocht bosmaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 16:13

Hallo,
Zoals jij aangeeft te willen rijden, rijden wij ook. Wij gaan meestal naar Beek/Zeddam om te rijden maar ook naar Kootwijk en Wateren.
Voor een keer jouw kant op kan prima. Echter nu met een veulen aan de voet in deze omgeving en moet nu weer op gaan bouwen. Als je wilt kun je dan ook wel hierheen komen om te rijden.
Vanaf staladres een 2 km langs de weg zowel een rustige weg maar de laatste paar 100 mtr langs een 80 baans weg. (of je moet de trailer bij het bos parkeren).
Laat maar horen of je een keer met ons mee zou willen. Ps in het najaar wil ik met een groepje naar Kootwijk oid. zin om dan mee te gaan (zal een weekend worden en ruiters komen vanuit het hele land. Ik probeer dan een groepje van circa 4 tot 8 personen bij elkaar te krijgen. Alle kosten worden verdeeld.

Anoniem

Re: Gezocht bosmaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 16:21

Wij <<)

Faelynn

Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Re: Gezocht bosmaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 16:43

Woon in de buurt van Utrecht en beschik over een trailer :) Heb alleen wel een wat vlotter paard, dus weet niet of je wat aan ons hebt, ze is heel braaf, kan prima de hele bosrit bijvoorbeeld stappen, maar haar gangen liggen wel op een normaal tot hoog tempo, dus kan geen sloom/sloffend paard/pony bij me hebben, daar maak ik haar niet gelukkig mee gezien ik haar dan hele tijd tegen moet houden.

EliseXJoelle

Berichten: 2340
Geregistreerd: 13-11-07
Woonplaats: Sliedrecht

Re: Gezocht bosmaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 23:34

Ik ben het weekend 11/12 aug in Overberg/Leersum met mijn pony's.

Voor een rustig ritje zou ik vrijdag eind middag, zaterdag ochtend of middag nog een rijmaatje zoeken =D mijn shet gaat op rustige ritjes (stap/draf, indien hij het goed doet evt galopje) als hand paardje mee.

Detroit
Berichten: 2675
Geregistreerd: 16-08-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Gezocht bosmaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 20:50

Ik wil best een keer samen op pad op de hilversumse heide. Is voor mij echt om de hoek. Je hebt er alleen wel officieel een penning voor nodig

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-17 23:23

Detroit schreef:
Ik wil best een keer samen op pad op de hilversumse heide. Is voor mij echt om de hoek. Je hebt er alleen wel officieel een penning voor nodig


Die penning heb ik helaas niet (meer)

Vanaf hoelang is t rijden vanaf jou stal?

Detroit
Berichten: 2675
Geregistreerd: 16-08-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 01:08

plutolover schreef:
Detroit schreef:
Ik wil best een keer samen op pad op de hilversumse heide. Is voor mij echt om de hoek. Je hebt er alleen wel officieel een penning voor nodig


Die penning heb ik helaas niet (meer)

Vanaf hoelang is t rijden vanaf jou stal?

Ik ben 15 minuten onderweg met trailer. Parkeer bij het hilversumse vliegveld.