op vakantie/instuctiekamp/ponykamp met je eigen pony?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bonteponyx
Berichten: 1
Geregistreerd: 04-06-17

op vakantie/instuctiekamp/ponykamp met je eigen pony?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-17 20:51

Ik heb een vraagje:
Waar kan je leuk op kamp met je eigen pony omgeving drenthe? voor een niet te hoge prijs? (ons budget is ongeveer 200 pp)
In een huisje met onze 2 pony's lijkt ons ook mega leuk! Dus als iemand wat weet laat het hieronder achter! :j

friesiszwart

Berichten: 10172
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: pendelend tussen GLD, Overijssel en ZH

Re: op vakantie/instuctiekamp/ponykamp met je eigen pony?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 21:05

De alberthoeve in Wateren. Horstelerie in Rheezerveen

jodovi
Berichten: 70
Geregistreerd: 14-03-17

Re: op vakantie/instuctiekamp/ponykamp met je eigen pony?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 10:03

Horstellerie in Rheezerveen is Inderdaad leuk, ik weet alleen niet of dat onder de €200 p.p is.... :$

tengeltje11
Berichten: 7134
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: op vakantie/instuctiekamp/ponykamp met je eigen pony?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 10:11

volgens mij wordt het erg moeilijk voor dat budget....ik ken er ook eentje,maar budget is het dubbele,is is dan echt nog niet bijzonder of extra duur...

friesiszwart

Berichten: 10172
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: pendelend tussen GLD, Overijssel en ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 12:51

Jorine_xx schreef:
Horstellerie in Rheezerveen is Inderdaad leuk, ik weet alleen niet of dat onder de €200 p.p is.... :$


wij huurden elders een woning (kwam zo uit) want deze was al besproken voordat het idee kwam de paarden mee te nemen en kwamen qua kosten van het verblijf en uit van circa 160 euro per persoon met eigen paard (was met 2 personen). Dus 200 euro moet zeker lukken.

prugelpiet

Berichten: 12555
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 12:53

Op manage/HRC Knollegruun kan je zowel op de camping staan, als blokhutten huren en op ponykamp en je eigen paard meenemen. Hoe duur het is durf ik je niet te zeggen, maar als je veel wil buitenrijden is het ideaal.

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 14:07

Had je wat eerder moeten zijn, we zijn net terug van een Hemelvaartweekend woe - maa. Dat zat met 210 net boven je budget maar die prijs was/is wel all-in.

We doen zoiets vaker dusse: www.nvvr.info

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 6625
Geregistreerd: 28-08-12

Re: op vakantie/instuctiekamp/ponykamp met je eigen pony?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 14:33

Misschien is een ponykamp op manege de Eekwal iets voor jullie?

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 12:05

Geen idee of je al voorzien bent. Maar ik kan Sequoia Stables in Ermelo aanraden. Kleine groepen (maximaal 16 kinderen) met fijne en gezellige leiding. Ze hebben dit jaar nog 1 ponykamp van zondag 13 augustus t/m vrijdag 18 augustus. Er is tijdens deze week nog plek. Eigen pony meenemen is geen probleem (onder voor behoud dat de loge boxen niet al gereserveerd zijn) Pony krijgt dan 5x tot 6x eten. Namelijk 3x brok en 2x (of 3x als je dat wilt) een net (klein of groot) met hooi of kuil. Is all-in, dus personeel doet het voeren, buiten zetten enz.

Je krijgt elke dag goed les en op sommige dagen rij je zelfs 2 keer. Springen, dressuur, buitenrit en voltige worden er eigenlijk standaard wel gedaan. Natuurlijk allemaal spelletjes (al dan wel niet pony gerelateerd). En je gaat een keer zwemmen (zonder pony ;) ) Natuurlijk met bonte avond en disco. Het draaiboek wisselt tegenwoordig elk jaar, waardoor het programma erg afwisselend is geworden.

Als het kamp je verder niks lijkt, verhuurt deze manege tegenwoordig ook een huisje samen met een box. En kan je zelf de meest prachtige ritten maken (liggen aan de rand van de Veluwe en direct in het bos)