Maatje gezocht voor (deel van) de Veluwe trail! (zomer 2017)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura_1
Berichten: 21
Geregistreerd: 22-04-13

Maatje gezocht voor (deel van) de Veluwe trail! (zomer 2017)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-17 21:53

Hallo iedereen,

aanstaande zomer wil ik met mijn paardje een deel van de veluwe trail gaan rijden. Ik ben hiervoor op zoek naar een maatje (of maatjes) die het leuk vinden om mee te gaan, en van te voren ook samen te trainen. Ik zal mij en mijn paardje even kort voorstellen. Mijn naam is Laura, ik ben 21 jaar en studente beeldende therapie in Nijmegen. Ik woon op dit moment in Zutphen, en mijn paard staat daar ook in de buurt. (Gorsselse heide, ongeveer 20 km van de veluwe af.) Abby is een jong gangenpaardje van 145, een partbred Tennesee Walker. Dat betekend dat ze niet draaft, maar 'walkt' en met een beetje meer training hopelijk binnenkort ook de running walk onder de knie heeft. Ze wordt in juni 6 jaar. Ondanks haar leeftijd is ze heel 'cool' in haar hoofd, ze schrikt van bijna niks en gaat heel graag op buitenrit, loopt zo het water in, over spoorwegovergangen, door dorpjes, langs grote landbouwmachines enz. Met een ander paard erbij is ze nog net wat dapperder, maar ook alleen doet ze het buiten prima.

Ik heb mijn hele leven veel buiten gereden, en zonder paard ook veel gereisd. Deze zomer wil ik een van mijn grote dromen waar gaan maken en er te paard op uit trekken! De veluwe trail lijkt me hier perfect voor, duidelijk aangegeven, voldoende overnachtingsmogelijkheden en voor mij lekker dichtbij. Ik zoek iemand die het leuk vind om met me mee te gaan, mee te denken, te regelen en mee te trainen! Het is voor mij heel belangrijk dat zowel wij het met elkaar, als de paaden onderling het goed kunnen vinden. Lijkt jou dit wat? Of heb je ooit deze trail gereden en heb je leuke tips voor mij? Ik hoor het graag!

Afbeelding


Laura_1
Berichten: 21
Geregistreerd: 22-04-13

Re: Maatje gezocht voor (deel van) de Veluwe trail! (zomer 2017)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-17 10:03

Doriem66, ik ga zo kijken, bedankt!


Laura_1
Berichten: 21
Geregistreerd: 22-04-13

Re: Maatje gezocht voor (deel van) de Veluwe trail! (zomer 2017)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-17 10:03

AvBreukelen, ik wil er voor mezelf één a twee weken voor uit trekken. Ik heb nog een jong paard, dus niks overhaasten, gewoon lekker rustig kijken wat ze aankan. Ik wil van te voren wel zorgen dat we allebei de conditie hebben voor ongeveer 30 km op een dag. Niet dat dat hoeft, (kortere dagen en rustdagen tussendoor zijn ook prima) maar het is fijn als dat haar geen moeite kost. Verder ben ik iemand die niet persé de hele route van te voren vast hoeft te leggen, ik vind het fijn om te weten welke mogelijkheden er zijn, en dan ter plaatste in te kunnen spelen op hoe het met ons en onze paadjes gaat :) Er valt genoeg te rijden daar in ieder geval.

Laura_1
Berichten: 21
Geregistreerd: 22-04-13

Re: Maatje gezocht voor (deel van) de Veluwe trail! (zomer 2017)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-17 10:08

En inderdaad, de site die Dorien voorsteld geeft veel informatie!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 bezoekers