Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 12:31

Ben er ook weer bij.

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 10:31

Jullie gaan veel te hard. Ik schiet echt niet op, de laatste tijd. Volgende week ook weer vanalles op het programma, dus weinig kms.

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 15:34

Hier heeft t vannacht flink geregend en geonweerd. Ik wou vroeg op pad, maar werd uiteindelijk pas half 11. Niet zo n groot rondje, 11,5 km, maar ben al blij dat er weer wat beweging in zit.

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 13:35

Wat tof! Ik wou dat die van mij wou zwemmen!

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 19:22

Beter dan de Poolse jongeren die het zondag blijkbaar leuk vonden om mijn paard op te jagen (met een auto en dan lekker veel lawaai maken)bij een brug met waterval. Ik vraag me altijd af of die jongens graag bloed zien, en zo ja; waarom?

Nou ging het goed, maar dat kan toch heel naar aflopen. Dan graag op de foto met onze Poolse medelanders *D

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 16:40

Ik was vandaag ook op pad, maar wat een hitte! Pffff. Veel ongedierte in het bos ook. De dazen zijn er al vroeg, dit jaar. Binnenkort de vliegendekens maar weer gebruiken als we gaan rijden. Wel vandaag de magische grens van 1000 km gepasseerd. :#

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 21:45

Vorig jaar had ik de 1000 net niet gehaald. Dus dat doel is nu binnen :):)

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 17:17

Tyrcanol schreef:
Fabster jij hebt ook een kleinere pony toch?


Ik heb een fjord

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 17:20

Bliksem schreef:
Wij zitten ook nog niet aan de 1000 in één jaar. Ik heb in de winter echt een dipje altijd, in die maanden max 30 km gereden per maand :'). Hoop dat dat deze winter wel anders wordt.

Leuk he rijden met hartslagmeter Alex, ik vind het heel leerzaam in ieder geval.



Ik heb juist dipjes in de zomer. Ik vind die hitte echt vreselijk.

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 14:10

Net een kort rondje gedaan in de storm. Altijd leuk met Caj :') <<) Maar ik moet zeggen, dat het best aardig ging. Alleen toen er ineens een bankstel naast de weg stond, werd het haar even te gortig. Maar best lekker gereden.


Afbeelding

Woon ik toch zonn beetje naast de endurance van Breda, maar nog nooit geweest. Met Pinksteren zijn we altijd weg.

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 23:51

Tinker_Sally, is dat een uitrijdeken voor onder het zadel? Of speciaal 1 voor het koetstuig?

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 09:32

tinker_sally schreef:
Voor onder het zadel met strategisch extra geknipte gaten erin :D


Handig! Ga ik ook doen!

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 23:06

Die van mij heeft een gevulde pees. Dus doe t maar even rustig aan. Rij wel met een andere pony, maar die tracknik op fietsen, dus die doet niet mee voor de challenge.

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 23:28

Helene83 schreef:
Heerlijk al die ritjes!
Ik kan nu veel minder rijden omdat Kiwi nu vaak voor de huifkar moet.. georganiseerde ritten op Tiengemeten.
Voor mij nu dus maar af en toe een klein rondje. Helaas kelder ik dan dus flink in de lijst.

Iedereen vooral blijven genieten van paard en mooie weer! Voor mij zijn qua kilometers de winters gunstiger.. omgedraaide wereld :+


Ik rij in de winter ook altijd verl meer kms. Ik ben gewoon niet zo n zomers type. Tot een graad of 20 vind ik het nog wel leuk, maar daarna niet meer. Mij te heet. Op kou kun je je nog wel kleden. Op hitte niet.

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 14:03

Is ie echt blind?

Vandaag klein rondje voornamelijk gestapt. Wat een hitte! Caj heeft steeds wat opgezette pijpbenen, dus nu eens begonnen met cold packs na de rit. Maar dat helpt goed! *\o/*

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 15:02

Tyrcanol, nee geen idee. Het is niet warm, het doet geen pijn en ze loopt ook niet kneupel. Hoefsmid er gisteren naar laten kijken en die heeft de stand van haar voet wat aangepast. Maar eerlijk gezegd denk ik dat haar lymfestroom niet zo goed werkt. Ik zag van de winter al ribbels op de achterbenen. Zou op CPL kunnen wijzen. Maar tot nu toe geen echt problemen. Maar nu dus wel het opzetten van de pijp. Niet heel erg, maar toch, hè... maar ben blij dat koelen helpt.

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 21:40

[***] schreef:
Hij is helemaal echt blind :j DA checkt het ook elke keer omdat die het ook niet geloof ofzo denk ik, haha. Hij gedraagt zich net alsof hij nog alles ziet, maar zijn ogen zijn gewoon kapot dus dat kan niet :+

Voelt inderdaad altijd wel speciaal :j Elke keer als ik er op zit besef ik dat ik dat veel te weinig doe ... en toch zit er steeds zoveel tijd tussen, denk dat ik er dit jaar 5 keer ofzo op gezeten heb. Mij nu dus weer voorgenomen om er meer mee te doen, hij is zo blij als hij wat mag doen ... is echt een lief paard.



Dat is wel bijzonder!

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 07:23

[***] schreef:
Ach, valt wel mee. Er zijn mensen die heel wat meer doen met blinde paarden dan een beetje rondstappen ;)


Nou, ik ken maar 1 iemand die een blind paard had. Deed indeedaad heel veel met dat paard, maar alleen in de bak. Dus ik vind het echt bijzonder hoor!

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 07:25

SuperAssie schreef:
En wij liggen er weer zo goed als uit de running voor de rest van de challenge. Had vrijdag zadelmaker op stal omdat er van alles mis was metmijn zadel(dacht ik). Blijkt het niet aan het zadel te liggen, maar aan mijn paard die een beetje erg aan het hollands welvaren is en zo;n RUIME 100kg te dik is. Hij is ook echt "in verhouding" dik dus het valt niet eens zoveel op, maar zijn schoft is aan beide kanten ruim 10cm dikker door al het vet en er is met geen mogelijkheid een ander zadel op te krijgen.

Dus nu maar longeren tot we erbij neervallen, grondwerken, equikinetic en zonder zadel rondjes naar buiten maar hier heb ik zelf de houvast niet voor dus dat is alleen stappen en dus weinig km's :(

Grr hopelijk over een maand of 2/3 weer echt rijden, voor nu staat pony op een streng dieet en bewegingsschema.



Ik dacht ook meteen aan een boomloos. Zelf heb ik een Ghost. Ik had een moddervet paard. Door de vele trainingen (die ik ben gaan bijhouden in de challenge) werd ze mooi slank. Maar stiekem kwam ze toch weer dik de winter uit. Maakt voor mijn Ghost niet uit. Zit altijd goed.

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 07:41

Mij mij valt Endomondo uit, als ik de batterij niet voldoende heb opgeladen. Bij ong 40 procent batterij gaat mijn telefoon op de spaarstand en dan gooit hij Endomondo eruit. Ik laadt dus altijd mijn telefoon helemaal op tot 100% voor ik op pad ga.

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 13:11

Ik ook niet, eigenlijk := . Ik vind een uur of 4 echt mans zat. En in het tempo van mijn fjordi is dat ergens rond de 30 km.

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 13:17

Leuk rondje gedaan vandaag. We doen het nog steeds rustig aan, vanwege een verdachte pees. Maar wel wat nieuwe paadjes:


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Voor t eerst zelf over het houten bruggetje. Vorige x moest ik er af.

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 14:09

Is t een merrietrekje? Die van mij heeft dat inderdaad ook, maar verder alleen ruinen, dus ik kan niet vergelijken.

Caj is ook niet makkelijk hoor, met al die dingen. Hier is een reclamebord omgewaaid en in de greppel gevallen. Daar is ze toch al heel wat langs geweest, 'maar elke keer schrikt ze zich weer een slag in de rondte. Tussen een rood-wit hekje door; levensgevaarlijk. Net als felle bloemen, plastic zakken of wandelaars in de verte. Hoopjes zand ook. Die zijn ook zéér verdacht :roll: . Je kan t zo gek niet verzinnen of zij vindt het niks. Maar t kan me niet meer schelen. We gaan gewoon. Ze wordt er niet makkelijker van, trouwens. Ze weet al waar de 'enge dingen' zijn, dus ze bereidt zich al voor om keihard te schrikken. Ze is gewoon niet helemaal tof :=


Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 19:18

Mooney, wat leuk! Gefeliciteerd met je aanwinst!

Vandaag klein rondje gedaan met dochter en bejaarde hond.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 bezoekers