Camping Boszicht meivakantie 2017

Moderators: Coby, Nicole288, Pistasche, Dyonne, Apple, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 14:58

Fietspaden langs de routes zijn er niet echt, dat is eigenlijk alleen mogelijk bij klein rondje vanaf de camping. Verder is het erg heuvelachtig, dus zwaar fietsen. Als je vriend/man met de mtb mee gaat, hou er rekening mee dat je ook een penning voor de mtb moet hebben, en dat daar aparte paden voor zijn. Wij hebben het altijd wel gedaan (met fiets met kinderzitje, ook op de ruiterpaden dus illegaal) en zijn nooit gecontroleerd (sterker nog, nooit een boswachter tegen gekomen daar) maar je zal er maar net 1 treffen. Mijn man heeft wel veel moeten lopen met de fiets aan de hand ivm de heuvels en de zware grond op veel plekken. Het is er wel prachtig. Mooier rijden dan daar kan bijna niet in NL.

Hocus Pocus Branco

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 07:03

Via de Lange Juffer en weer terug is wel voor geoefende fietsers idd. Scheelt misschien dat ik dat pad ooit afgefietst ben met een kleuter achterop. Dat is geen aanrader kan ik uit ervaring zeggen :+ dan is het heel ver fietsen terug naar de camping. En dan een kleuter achterop die zegt mama waarom loop je nou :')

Hocus Pocus Branco

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie