Wie woont er met zijn/haar paard in omgeving [plaats]?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sychess

Berichten: 810
Geregistreerd: 18-01-12

Wie woont er met zijn/haar paard in omgeving Vriezenveen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-16 14:35

Hoi iedereen!

Hoewel ik al jaren een (zeer inactief) lid ben van Bokt, heb ik niet vaak een eigen topic gestart, simpelweg omdat ik nooit een eigen paard heb gehad *huil* en daarom niet vaak zinnige bijdragen had. Máár! In het nieuwe jaar (2017) moet het gaan gebeuren, mijn eerste eigen paard. Hard voor gewerkt, lang voor gespaard, eeuwig over gedroomd... Spannend!

Nu wil ik alvast aan de voorpret beginnen door paardeneigenaren te ontmoeten in de omgeving [plaats]! Zo kunnen we tips uitwisselen met betrekking tot stalling, leuke plekken om buiten te rijden en eventueel een keer meeten...

Ik zoek namelijk nog stalling in [plaats] en daarbij ook stallega's (soort van collega's maar dan op stal? Schud ik zo even uit m'n mouw) en mensen die het leuk vinden om samen paardendingen te ondernemen.

Vooralsnog lijkt het me gewoon erg leuk om te kletsen met mensen uit de buurt :-)


Ik lees graag wie je bent, welk paard je hebt, waar je stalt, welke discipline je rijdt, eigenlijk alles wat je leuk vindt om te vertellen :-)


Ciao!


PS. Schroom niet om foto's te posten :-)



Sychess

Berichten: 810
Geregistreerd: 18-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-16 15:45

Koekeroekus schreef:
Hey!

Ik woon in enter, niet direct om de hoek maar wel te doen. Ken nog een bokker die wel in [plaats] woont waar ik dingen mee onderneem.

Kan je dus ook niet heel veel vertellen welke stallingen je daar in de buurt hebt maar kletsen is altijd leuk.


Enter is close enough ;-)

Maak je wel eens buitenritten? Zo ja, waar kun je mooi buiten rijden? :D

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 bezoekers