Buitenrit Lissabon

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Em_

Berichten: 2180
Geregistreerd: 05-06-12
Woonplaats: Regio midden NL

Buitenrit Lissabon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-14 23:21

Aankomend weekend ga ik met een vriendin naar Lissabon. Als zij het niet vervelend vind wil ik daar graag een buitenrit maken! Zij kan niet rijden dus zal ik alleen gaan. Weten jullie nog adresjes? Moet echt in de directe omgeving van Lissabon zijn want we hebben geen auto ofzo. Het liefst natuurlijk ergens waar er ook iets voor m'n vriendin te doen is in de tussentijd (strand, terras etc).

Em_

Berichten: 2180
Geregistreerd: 05-06-12
Woonplaats: Regio midden NL

Re: Buitenrit Lissabon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-14 07:43

Niemand..? Ik ga morgen al :P

Zidalgo
Berichten: 159
Geregistreerd: 19-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 08:19

In Cascais organiseren ze wel buitenritten geloof ik. Dat is 30 km van Lissabon, maar gemakkelijk te bereiken met de trein. Trein is heel goedkoop! En er is in Cascais ook wel iets te doen voor je vriendin, is een leuk plaatsje. Ik zou even op internet zoeken als ik jou was, want ik kan geen naam van een manege bedenken. Succes!

Paloedie

Berichten: 992
Geregistreerd: 03-12-09
Woonplaats: Deventer/Epe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 08:23

Eerder research doen?

Ik ben gisteravond laat teruggekomen na 10 dagen Portugal. Er is een adres waar je buiten ritten kunt maken in Sinatra, 40 minuten per trein van Lissabon. In Cascais zit ook wat geloof ik. Maar om eerlijk te zijn: je gaat maar twee dagen! Als ik jou was zou ik helemaal geen buitenrit maken en je energie stoppen in de stad bekijken. Volgens mij krijgen jullie regen, dus je vriendin op het strand dumpen is dan ook niet echt wat.

Zelf ben ik 4 dagen op 'citytrip' geweest in Lissabon zelf. Met mijn moeder hele stukken gelopen omdat we dat mooier vonden dan OV. Na die 4 dagen heb ik andere dingen gedaan dan de stad bekijken haha.maar ik had zo nog een week in Lissabon zelf kunnen rondlopen en kijken enzo.

Ben je eerder in Lissabon geweest?

Em_

Berichten: 2180
Geregistreerd: 05-06-12
Woonplaats: Regio midden NL

Re: Buitenrit Lissabon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-14 10:00

Bedankt voor de tips. Ik bedacht het me ook pas laat en kon op Internet geen concrete dingen vinden (alleen paardrij vakanties of dagtochten). We gaan 4 dagen en ik verwacht dat we 1 dagje iets buiten de stad gaan doen, ligt uiteraard ook aan het weer etc. Ik ga er trouwens voor het eerst heen.

countrygirl

Berichten: 1493
Geregistreerd: 20-10-05
Woonplaats: Portugal

Re: Buitenrit Lissabon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 00:14

Denk dat jullie nu alweer terug zijn. De volgende keer iets eerder melden, dan hadden we nog wat kunnen regelen. Wij wonen vlak onder Lissabon en (o.a.) onze dierenarts heeft heel veel Arabische paarden die hij inzet voor de verhuur. Je kunt hier prachtig mooie buitenritten maken, door bossen, strand/zee, heuvel op- en heuvel af ;-))

melissssssx

Berichten: 113
Geregistreerd: 26-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 22:56

Even een hele grote schop :+

Ik ga van de zomer met mijn vriendinnen naar Lissabon. Bij ons op vakantie is het traditie dat we op zoek gaan naar een gave plek om te kunnen paardrijden met goed verzorgde paarden. Zo hebben we al ritten gemaakt in Kroatiƫ en Lanzarote. Drie van ons zijn ervaren ruiters en twee gaan alleen mee op ons jaarlijkse rit.
Nu was ik al een tijd aan het zoeken, maar ik kan niet echt iets vinden. Heeft een van jullie ervaringen met paardrijden in Lissabon? Wij verblijven in Charneca en hebben een auto te huur.