[HK][FOTO] Wat zie je op buitenrit? Met foto.

Moderators: Apple, Coby, petraaken, C_arola, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

millie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 22:32

Wat zie ik op buitenrit?
Mooie schaduwen op het strand:
Afbeelding

millie

Re: Wat zie je op buitenrit? Met foto.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 10:57

Het leuke is dat je allemaal attente, blije oortjes bij de paarden ziet!
Behalve bij het witte franse paard. Maar dat zal wel aan het taalprobleem gelegen hebben ;-)

millie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 13:24

oh_oh schreef:
CrazyCat wat een mooie filmpjes en wat een enge brug!! Ik zou dolgraag eens in Oostenrijk een paard huren! Ik denk niet dat ik dat met mijn eigen paarden aan kan.

Boswachterij Grolloo ligt tussen Boswachterij Schoonloo en Hooghalen in. Ze zijn met elkaar verbonden dus als je wilt, kun je dagen achtereen rijden met telkens nieuwe routes!!

Voor geïntresseerden wat info! Paardenrecreatie is bij ons niet weg te denken uit de boswachterijen!

Ik stuur ook wel eens foto's in naar RTV Drenthe van onze schitterende omgeving!

Leuk wij gaan 9 juni op trektocht en komen ook langs Grolloo. Ben benieuwd, misschien komen wij ook met mooie plaatjes thuis.

millie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 18:54

millie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 21:20

Deze zomer heb ik mijn paard verplaatst naar de veluwe. Sina vindt het heerlijk op haar weitje met andere paarden.
Ik vind het ook lekker om over ruiterpaden te rijden en niet meer over de straat.
Ik heb er 1 keer in de trailer gezet om naar het park de hoge veluwe te gaan. (eerste foto)
Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding
De zon kan niet altijd schijnen, dikke bart bij Kootwijk en daarnaast even drinken onderweg. Dit was na een tochtje naar Boshuis Drie, maar Sina houdt niet zo van kraanwater.

millie

Re: Wat zie je op buitenrit? Met foto.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 09:47

@saskiaojan Kameel in het bos vind ik wel heel apart. Je kon toch mooi nog een foto nemen :-)

millie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 19:39

Geen zon maar een nachtvorstje vanochtend bij Garderen:

Afbeelding

millie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 07:36

Net terug van een drie daagse trektocht op de Veluwe:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

millie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-14 07:42

kristelhans schreef:
Wauw, een trektocht, wat leuk! Had je dat zelf gepland of reed je een bestaande tocht? En waar sliepen jullie? *ikwilook*

Sinds vorige zomer woont mijn paard op de Veluwe. De route heb ik zelf gemaakt vanaf stal.
Goed hulpmiddel daarbij is http://www.ruiterenenmennen.nl Vanaf Voorhtuizen zijn we over de zandvlakte we richting Apeldoorn gegaan. We hebben overnacht bij de Cantharel. Prima geregeld daar.

Afbeelding

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie