Betaalbare huifkartocht/trektocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
FjordHorse
Berichten: 769
Geregistreerd: 27-12-12

Betaalbare huifkartocht/trektocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-13 15:55

Hallo,

Misschien is er reeds zo'n topic, maar ik vond niet meteen iets terug wat ik zocht dus open er zelf eentje.

Mijn vriend en ik zouden graag samen erop uit trekken en gezien we beiden verzot zijn op paarden, moeten paarden dus natuurlijk ook bij het plaatje betrokken worden.
Graag iets in Belgie of in Nederland, maar in Nederland graag rond de grens. Mag wat verder zijn hé, maar niet aan de andere kant van Nederland want dit is erg ver.

Gezien ik niet "zomaar" ergens wil binnenspringen (want dat kan enorm tegenvallen, mooie site op internet vs realiteit is altijd iets relatiefs), wil ik hier even horen of jullie misschien je ervaringen willen delen!

Naar wat zijn we op zoek?
- Naar een plek waar we een dagtocht of een tocht van meerdere dagen zouden kunnen maken. Dit als ruiters of als menners.
- plek waar paarden goed verzorgd worden
- plek waar het "betrouwbaar" is uiteraard (vandaar ervaringen polsen hier)
- iets betaalbaars, niet té duur (we willen er geen fortuinen aan uitgeven gezien we in de zomer ook al op vakantie gaan met de huifkar en dit kost ook al vrij veel)
- (edit, dit was ik nog vergeten) het is ook erg belangrijk dat ze er kalme paarden hebben voor beginners (of beter gezegd: bange ruiter)!

Ik heb 2 eigen paarden, maar deze meenemen is niet zo'n optie gezien ze beiden nog niet opgeleerd zijn en er dus noch mee gereden als mee gemend mag worden.

Groetjes


FjordHorse
Berichten: 769
Geregistreerd: 27-12-12

Re: Betaalbare huifkartocht/trektocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-13 16:01

Ziet er inderdaad goed uit, maar helaas idd te ver weg :(


FjordHorse
Berichten: 769
Geregistreerd: 27-12-12

Re: Betaalbare huifkartocht/trektocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-13 20:24

Eigen paarden mee aan de hand bedoel je? Dat is ook een optie eigenlijk, maar ik heb geen trailer en geschikte auto (en geen BE rijbewijs, enkel B..) dus dat wordt nogal een dure grap van dat allemaal geregeld te krijgen helaas. Wordt voorlopig met huurpaardjes te doen dus, tot ik of mijn vriend zijn BE of C rijbewijs halen (en we eigen vervoer kunnen aanschaffen :) )

FjordHorse
Berichten: 769
Geregistreerd: 27-12-12

Re: Betaalbare huifkartocht/trektocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-13 22:35

Ardennen is niet té ver, dat valt nog mee. Binnen Belgie mag het eig eenderwaar zijn omdat we familie in BE hebben en dat kan gecombineerd worden :)
Kan je anders het adresje eens pB'en waar je geweest bent?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 bezoekers