Gebieden en afstanden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jolindaa
Berichten: 1363
Geregistreerd: 12-06-07

Gebieden en afstanden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-13 19:03

Hoi allemaal *\o/*

Ik zoek mezelf helemaal scheel op Google (maps) naar plaatsen waar je lekker kunt trainen en hoeveel km aan ruiterpad er beschikbaar is, welke ondergronden je er tegenkomt en dus welke training je daar goed zou kunnen toepassen. Het leek mij daarom leuk om een topic te maken waarin we met elkaar delen waar je lekker kunt rijden en hoeveel kilometer er aan (ruiter)pad beschikbaar is. Ook ondergrondsoort is natuurlijk welkom.

Ik zal even een beginnetje maken voor Noord-Holland :D

Schoorl - Langs het strand, +-30 km ruiterpad beschikbaar. Veel klimmen en dalen, veel bosgebied en in verhouding weinig mulle duinpaden.

Egmond aan Zee - Langs het strand, +-30 km ruiterpad beschikbaar. Veel klimmen en dalen, veel bosgebied en in verhouding weinig mulle duinpaden. Vervelend vind ik dat, als je zonder kaart rijdt, er geen aanduidingen zijn voor verschillende routes. Ook moet je zoeken naar het strand omdat er slechts beperkt bordjes aangebracht zijn.

* Egmond en Schoorl kan je aan elkaar verbinden en dus een langere rit maken.

Natuurgebied het Twiske - +-15 km ruiterpad beschikbaar. Weinig variatie, simpele ruiterpaden, maar wel diverse routes mogelijk zodat je wat meer kilometers kan maken. Ruiterpaden zijn wisselend van kwaliteit. Ene stuk super onderhouden, ander stuk vreselijk zwaar, mul en slecht onderhouden.

Het Purmerbos - +-12 km ruiterpad beschikbaar. Bospaden, diverse routes mogelijk zodat je wat meer kilometers kan maken. Weinig mogelijkheden tot rechtuit rijden, heeeeel veel bochtjes. Veel loslopende honden met de bijbehorende klagende hondeneigenaren, maar bij slecht weer heb je daar weinig last van :D



Ik denk dat het handig is als mensen vertellen over waar hun dagelijks rijden, zodat men ook daadwerkelijk weet waarover gesproken wordt *D
Brand los :D

Instagram: teamhadaya <3



Jolindaa
Berichten: 1363
Geregistreerd: 12-06-07

Re: Gebieden en afstanden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-13 15:50

Leukkk! Al reacties! Is idd voor alle buitenrijders handige informatie ;-)

Instagram: teamhadaya <3

Jolindaa
Berichten: 1363
Geregistreerd: 12-06-07

Re: Gebieden en afstanden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-13 17:34

Klopt, maar ik word toch wel erg naar van de paden in het purmerbos ;-) slecht onderhouden en idd mij echt te kort.

Instagram: teamhadaya <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 27 bezoekers