Certificaat om buitenrit te begeleiden

Moderators: Coby, petraaken, C_arola, Dyonne, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Ezz93

Certificaat om buitenrit te begeleiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-11 19:07

Ik had de zoekfunctie al gebruikt maar kon niets vinden, ik hoop dat 't goed staat=)

Ik vroeg me af welke certificaten je precies nodig hebt om een buitenrit met meerdere mensen te mogen begeleiden, aangezien dit mij een hele leuke manier van geld verdienen lijkt. Weet ook iemand waar in noord-Holland je dit kan behalen, hoeveel het kost, en misschien wil iemand hier zijn ervaring over een cursus/opleiding wel kwijt=)

Ezz93

Re: Certificaat om buitenrit te begeleiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-11 11:49

Bedankt voor de info! Het is niet bedoelt als fulltime job ofzo hoor. Ik kijk wel even wat verzekeraars e.d zeggen.

Ezz93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-11 11:57

Ik heb een paar paarden tot mijn beschikking die ik hiervoor mag gebruiken. Dus ik zou er nu al mee kunnen beginnen, maar t leek me handig om te weten wat ik moet hebben om dit volgens het boekje te doen. Dus ik heb geen manege nodig=) Ik ben nu zoeken naar waar je een instructeurs opleiding/cursus kunt doen en waar je 't ruiterbewijs kunt halen. Ik woon in de buurt van Alkmaar dus als iemand iets weet=)?

Ezz93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-11 17:12

Laaavo schreef:
Ooit van het CBB gehoord? (Certificaat Buitenritten Begeleiden) /3

Nee nog niet, heb je een link ofzo voor me waar meer informatie op staat, over waar ik dit kan doen e.d?

Weet iemand trouwens nog een andere instantie dan de KNHS waar je een soort instructeurs opleiding kan volgen (part-time)?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie