Ruitervakantie time-outreizen in Spanje: iemand ervaring?

Moderators: Coby, Nicole288, Dyonne, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

mssX

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 11:13

Met de Straat van Gibraltar heb ik geen ervaringen, wel met een andere ranch in Zuid-Spanje: Rancho la Paz (via Time-Out verschillende vormen van trektochten). Dit is erg goed bevallen. De omgeving is erg mooi, er wordt goed en zorgvuldig met de paarden omgegaan. Wel zou ik minimaal een Stationaire trektocht boeken, want na een paar dagen om de ranch rijden heb je (hoe mooi ook) de omgeving wel gezien.

Maar _Blacky_ de locatie waar jij heen gaat steekt daar eigenlijk nog qua kop en schouders bovenuit! Ik heb daar van 30 mei t/m 6 juni de Herderspadentrail (pyreneeen) gedaan en dat was echt een waanzinnige trail! Doe Rudi en Buffalo maar de groeten van Marieke ;)

Prima uitziende, voorwaartse paarden die prima verzorgd worden, gidsen MET gidslicentie (grote pre vind ik) en Catalonie bleek een heel stuk mooier en gevarieerder dan ik dacht. Al vind ik zowel Andalusie als Catalonie erg mooi! Bij Rancho La Paz is het toch iets meer massa voor mijn gevoel, al heb je ook daar een prima locatie.

Hoezo holle bolle Fries ?!

mssX

Re: Ruitervakantie time-outreizen in Spanje: iemand ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 11:14

Nog een kleine aanvulling... Time Out heeft z'n zaakjes voor mijn gevoel prima op orde. Ik zou zelf alleen niet snel meer via een (ruiter)reisorganisatie boeken. Ik begreep dat de commissies erg hoog liggen die locaties aan reisorganisaties moeten betalen en gun dat liever de locatie zelf. Vaak is het ook leuk om direct contact te hebben met de locatie, omdat je soms al info hoort over de reis en groepssamenstelling etc.

Hoezo holle bolle Fries ?!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie