Weet iemand waar ik goed met auto en trailer kan parkeren en waarbij is ook maar kort of niet door de duinen hoef te rijden.
Ik kom zelf uit de provincie Utrecht, en het liefst zo dichtbij mogelijk uiteraard

_yvonne schreef:mvdbijl schreef:Wassenaars slag, daar kan je heel ruim parkeren en direct het strand op.
Dit vind ik zelf erg prettig, je hoeft niet de hele zware duinen eerst door en het is vanaf Utrecht goed aan te rijden.
Mag je daar nog parkeren?
mvdbijl schreef:Wassenaars slag, daar kan je heel ruim parkeren en direct het strand op.
Dit vind ik zelf erg prettig, je hoeft niet de hele zware duinen eerst door en het is vanaf Utrecht goed aan te rijden.
BarbaraNova schreef:idd Oostvoorne is goed te doen, alleen de weg over de stationsweg zelf is niet leuk, mensen kijken nergens naar, dus ik ga altijd vroeg in de ochtend, liefst op zondag
_yvonne schreef:mvdbijl schreef:Wassenaars slag, daar kan je heel ruim parkeren en direct het strand op.
Mag je daar nog parkeren?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers