Met 6 voeten op de grond – Wandelen met je paard/pony

Moderators: Coby, Dyonne, Nicole288, Apple, Pistasche, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Paardenfan25

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 22:16

Mastrootje schreef:
Gisteren was het hier -26 in de ochtend, dus dan houden we het niet lang uit. Dat doet letterlijk pijn aan je gezicht na ong 20 minuten :') Dan wil je graag naar binnen. Nu is het maar rond de -10, dus dat is wel te doen.

Ontzettend leuk om beetje met andere mensen te kletsen die ook veel wandelen. Zit erg met de vetjes met mijn pony, als ik advies vraag is het meestal meer rijden helaas. Veel zeggen dat wandelen geen beweging is en dat het totaal geen nut heeft... Hoe staan jullie hierin? Hoe is het gewicht van jullie paarden?

Ik wandel ook veel met mijn fjordje, zeker toen hij wat dikker was. Stevig doorwandelen. Hij werd er ook echt warm van. Ik merk dat het ook echt helpt bij conditie opbouw (overigens ook bij mij)

Paardenfan25

Re: Met 6 voeten op de grond – Wandelen met je paard/pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 00:36

Ik kom ook graag meepraten, ik wandel met mijn 3 jarige welsh en met mijn fjord. Vind het wel fijn tussen het thuiswerken en thuisonderwijs door. Ik pak iedere dag een ander. Welsh moet over jaar voor wagentje, dus dat is een mooie oefening.Afbeelding
Afbeelding

Paardenfan25

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 16:54

Humpiedumpie schreef:
Wij hebben er weer een rondje opzitten van 9,6 kn :):)

Wat vroeg _/-\o_
Ik heb een korte lunchwandeling gemaakt met fjord. Ik kijk echt uit naar langer licht om ook s avonds te kunnen gaan (bij avondklok zeg ik dat welsh kleine hond is :j )

Paardenfan25

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 18:06

Ja hoor, bijna iedere dag. Alleen vandaag niet vanwege dat takkenweer %)

Ik pak ze om en om (welsh en fjord). Is er iemand die met 2 paardjes tegelijk loopt? Ik denk wel dat dit moet lukken als ik er 1 aan lange lijn doe. Het zijn geen paniekvogels ofzo.

Paardenfan25

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 18:16

Ik ga het een keer proberen. Nadeel is wel dat het nu veel drukker is in bos vanwege Corona.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie