Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tancreda4

Berichten: 24031
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 13:08

Via de site kan dat. Inloggen, naar dashboard, +add workout aanklikken, dan op 'import gpx' en kan je 10 bestanden tegelijk erin zetten. Hij neemt de sport bij mij helaas niet mee. Maar je krijg eerst de activiteiten te zien, die kan je stuk voor stuk controleren en aanpassen naar horseback riding. En dan helemaal onderaan op save klikken om ze te importeren.

Gaat veel sneller dan files 1 voor 1 in map my run te zetten.

Viooltje91

Berichten: 18
Geregistreerd: 23-09-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 20:42

Ik gebruik tegenwoordig Equilab, bevalt tot nu toe prima. Verder ook gisteren gestart met het eerste ritje voor DEU1 van 2021. Leuk om zo toch een beetje bij te houden wat je doet en een gezellige groep met foto’s van ieders ritje :)

evdpanne schreef:
Ik moet met Garmin inderdaad de sport omzetten naar paardrijden. Vanochtend weer een rit gemaakt, DEU 3 of DEU 1 van 2021 is van start. Is ook een leuke als je wil buitenrijden en een motivatie/uitdaging zoekt. Is een pagina op Facebook en werkt met een excel document.


Evdpanne, heb je een doel voor jezelf gezet met de DEU?

Suliko

Berichten: 4311
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 21:04

Tancreda4 schreef:
Via de site kan dat. Inloggen, naar dashboard, +add workout aanklikken, dan op 'import gpx' en kan je 10 bestanden tegelijk erin zetten. Hij neemt de sport bij mij helaas niet mee. Maar je krijg eerst de activiteiten te zien, die kan je stuk voor stuk controleren en aanpassen naar horseback riding. En dan helemaal onderaan op save klikken om ze te importeren.

Gaat veel sneller dan files 1 voor 1 in map my run te zetten.


Heel erg bedankt! Fijn dat ik dan weer alles in één app heb.

Endomondo heeft bij mij de workouts gesynchroniseerd met mapmyrun dus daar hoefde ik verder niets voor te doen gelukkig. Maar vind het zonde om een app puur als opslag te hebben.

evdpanne

Berichten: 3256
Geregistreerd: 27-10-07
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 08:11

Viooltje91 schreef:
Ik gebruik tegenwoordig Equilab, bevalt tot nu toe prima. Verder ook gisteren gestart met het eerste ritje voor DEU1 van 2021. Leuk om zo toch een beetje bij te houden wat je doet en een gezellige groep met foto’s van ieders ritje :)

evdpanne schreef:
Ik moet met Garmin inderdaad de sport omzetten naar paardrijden. Vanochtend weer een rit gemaakt, DEU 3 of DEU 1 van 2021 is van start. Is ook een leuke als je wil buitenrijden en een motivatie/uitdaging zoekt. Is een pagina op Facebook en werkt met een excel document.


Evdpanne, heb je een doel voor jezelf gezet met de DEU?


De eerste drie kolommen (kleurtjes) wil ik vol krijgen. De laatste twee zijn niet haalbaar helaas... Heb zelf geen trailer en de routes in de buurt zijn beperkt. Anders te veel over straat stappen en dan duren die lange afstanden wel heeeeel lang .

kwii
Berichten: 1746
Geregistreerd: 23-04-08

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 10:04

Hebben jullie voor mij een linkje naar de facebookpagina met de DEU of gaat dat via de algemene nederlandse endurance pagina? Jullie maken me nieuwsgierig :D

LoveBodin

Berichten: 4354
Geregistreerd: 18-12-09
Woonplaats: Under The Northern Lights

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 10:18

https://www.facebook.com/groups/466754344079281

Ik doe ook sinds gisteren mee. Super leuk idee!
Ik ga toch proberen alle vakjes, behalve de rode, vol te krijgen. En ik wil graag deze zomer weer een keer 50km ofzo rijden. Vroeger ook weleens gedaan met deze pony, maar dat is al lang geleden. Nu zijn we nog aan het opbouwen :).

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 15:46

Die DEU lijkt me wel iets leuk! Helaas private pagina dus straks eens beter bekijken als ik thuis ben.

Bloodymary
Berichten: 4535
Geregistreerd: 02-08-08

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 16:09

Ik heb me ook aangemeld bij DEU. Het verzoek is in behandeling Ben benieuwd. Vindt het altijd wel leuk om zoiets bij te houden. En ben dan achteraf best verbaasd hoeveel buitenritkilometers je maakt in een jaar als recreatieruiter (1600 km ongeveer).

Bloodymary
Berichten: 4535
Geregistreerd: 02-08-08

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 16:23

Ik zit er in. Leuk. Ik zie trouwens dat de meeste mensen daar de app Polar gebruiken. Iemand ervaringen mee? Ik ga hem eens proberen.

Marije_jiplover

Berichten: 25318
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 16:57

Veel endurance ruiters hebben een hartslagmeter van polar met bijbehorend horloge.
Vandaar dat je daar veel'm polar ziet.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 17:05

ik rij steeds vaker buiten nu ik een bijrijder heb die met mijn 2e paard graag mee een rondje maakt + ik wil beide paarden weer beginnen oppakken in rondjes stappen en draven op het harde, ter voorbereiding van het (hopelijk) komende wedstrijdseizoen. Die kleinere rondjes variëren van 30 minuten (ongeveer 2,5km) tot ritten van 2u (10km). Langere ritten doe ik ook wel, maar daar zit wel vaak wat galopwerk bij ook.
Ik track maar 1 paard per keer, maar als je 2-3x/week zo naar buiten gaat tikt het toch wel aan.

Caily

Berichten: 12518
Geregistreerd: 02-09-07
Woonplaats: Noord Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 17:05

Zonder horloge werkt polar ook. De app heet polar beat. Die gebruik ik als ik mijn horloge niet mee heb.

Ik vind de DEU1 2021 dus lang niet zo inspirerend dan de 2020 versies. Die heb ik echt met heel plezier gereden en de vele oortjes foto's en verslagen van anderen zijn super leuk om te zien.

Ik ben mijn eigen challenge aan het schrijven. Deel hem al met een aantal mensen in mn omgeving, en ook in koudbloed groepen gekeken of er interesse was.

Heb in 2020 iets meer dan 1400km gereden. Ga dit jaar voor de 2000, gezien ik nu 2 topfitte, niet drachtige paarden heb. Mijn nieuwe baan is even op de lange termijn gezet dus tijd over :D

Bloodymary
Berichten: 4535
Geregistreerd: 02-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 18:39

Misschien leuk om daar dan weer een Bokt challenge van te maken Cally? Ik vond die erg leuk, en makkelijk ook omdat alles automatisch ging. En je zag ook meteen de stand, dat was wel gaaf.

Ik had in 2020 1600 km's, vind ik zelf best veel voor een gewone recreatieruiter. Maar ik rijd eigenlijk voornamelijk buiten, meestal 3 keer in de week en soms 4.

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30625
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 21:13

Ik had iets van 3000km terwijl ik amper rijd. Maar ik wandel en fiets wel, soms mennen.

SunnyHorse
Berichten: 1248
Geregistreerd: 26-10-17
Woonplaats: Omgeving Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 21:22

Fabster schreef:
...... Sportstracker en Runkeeper hebben geen paardrijden erbij staan. .


Ik heb nu ook SportsTracker, mét paardrijden:
Afbeelding

SunnyHorse
Berichten: 1248
Geregistreerd: 26-10-17
Woonplaats: Omgeving Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 22:08

Afbeelding
Heb inmiddels ook een download van endomondo.
En ik ben in sportracker zover dat ik iets kan toevoegen via “add workout”.
Dan kan ik op “import GPX “ klikken.
Druk ik op “Choose files”.

En dan kom ik niet verder.

SportsTracker vraagt om GPX bestanden. Terwijl ik van Endomondo JSON en TCX bestanden heb.

Weet iemand wat ik verkeerd doe? Of hoe ik verder kan?

Bloodymary
Berichten: 4535
Geregistreerd: 02-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 22:30

Dyonne schreef:
Ik had iets van 3000km terwijl ik amper rijd. Maar ik wandel en fiets wel, soms mennen.

Maar daar stond je dan toch niet mee in de Challenge?

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30625
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 07:24

Bloodymary schreef:
Dyonne schreef:
Ik had iets van 3000km terwijl ik amper rijd. Maar ik wandel en fiets wel, soms mennen.

Maar daar stond je dan toch niet mee in de Challenge?

Hoe bedoel je? Van hele jaar dan hoor. In de challenge nu had ik 1100km ofzo.
Ik doe alle kilometers tracken die ik met pony maak, op welke manier dan ook.

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 11:31

Suliko schreef:
Fabster schreef:
Ik gebruik nu Sportstracker en Runkeeper. Eens kijken welke het beste bevalt. Ik had ook Relive, maar die begin meteen al te sputteren dat er geen bereik was. Dus die gebruik ik niet. Sportstracker en Runkeeper hebben geen paardrijden erbij staan. Dus bij de 1 heb ik ‘andere sport’ in gebruik en bij de ander ‘trailrunning’ geloof ik. In ieder geval bij 1 van de 2 kun je een challenge aanmaken. Ben even vergeten welke. Dan moet je alleen wel afspreken welke sport je er voor gebruikt.


Ik gebruik nu sportstracker en die heeft wel paardrijden! Horseback riding heet het.
Ben tot nu toe erg tevreden met sportstracker, de vormgeving is fijn, goede statistieken en hij slaat alle routes in één kaart op, ook erg leuk.

[ [url=m/dJCHKM.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Xe704L.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/FXaZRv.png]Afbeelding[/url] ]


Ik heb paardrijden gevonden en alles op paardrijden gezet. Volgens mij kun jeoo Sportstracker ook challenges doen. Maar daar moet ik
Nog even naar kijken

Tancreda4

Berichten: 24031
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 12:33

SunnyHorse schreef:
[ [url=m/BRq7vk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb inmiddels ook een download van endomondo.
En ik ben in sportracker zover dat ik iets kan toevoegen via “add workout”.
Dan kan ik op “import GPX “ klikken.
Druk ik op “Choose files”.

En dan kom ik niet verder.

SportsTracker vraagt om GPX bestanden. Terwijl ik van Endomondo JSON en TCX bestanden heb.

Weet iemand wat ik verkeerd doe? Of hoe ik verder kan?


Oh kaaaaaaaak, ik loop hier ook tegenaan!! Ik had getest met workouts die ik al eens eerder uit Endomondo had geïmporteerd. Die waren in GPX vorm geëxporteerd. Wat ontzettend, ongelooflijk, stom en suf dat ze de bulk die je kon opvragen in een ander format doen. Eens kijken of ik kan navragen of dat ook anders kan. Ik wil de workouts gewoon in GPX vorm.... grmbl.

laura22

Berichten: 1147
Geregistreerd: 10-10-07
Woonplaats: Veenendaal

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 12:48

Ik loop daar ook tegenaan echt heel irritant als iemand de oplossing weet?
Ik kom er niet uit

Tancreda4

Berichten: 24031
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 13:32

Misschien dat je ze op een of andere manier kan omzetten naar GPx. Ik ga vanavond verder zoeken. Want vind het wel heel tof alles op 1 kaart te krijgen.

Heel blij dat ik vorig jaar m'n vakanties al had geëxporteerd als gpx. Dit is wel cool om te zien! Groen is paardrijden. En met inzoomen zie je de routes ook verschijnen.


Afbeelding

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Berichten: 20039
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: The world is my playground.

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 13:37

Zijn er hier meer mensen die de bokkers bokaal echt missen? Paardlief mag inmiddels weer een uurtje lopen, maar heeft aan de peesblessure een gaatje in haar pees overgehouden. Meedoen aan de DEU zit er voorlopig echt niet in, terwijl 4x per week 5 km voor de bokkers bokaal best leuk geweest was.... Het klinkt suf maar het gaf me toch een soort doel.

Anoniem

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 13:41

Oh ik herken dat wel hoor.
Ik had toch wel extra motivatie om een plaats hoger te komen, richtte mijn rit toch wel op danwel behouden van plaats, danwel stijgen.

Ik rijd nu toch nog steeds veel km's maarja :+

rollyjogered

Berichten: 200
Geregistreerd: 10-09-16
Woonplaats: Noorwegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 14:08

Tancreda4 schreef:
SunnyHorse schreef:
[ [url=m/BRq7vk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb inmiddels ook een download van endomondo.
En ik ben in sportracker zover dat ik iets kan toevoegen via “add workout”.
Dan kan ik op “import GPX “ klikken.
Druk ik op “Choose files”.

En dan kom ik niet verder.

SportsTracker vraagt om GPX bestanden. Terwijl ik van Endomondo JSON en TCX bestanden heb.

Weet iemand wat ik verkeerd doe? Of hoe ik verder kan?


Oh kaaaaaaaak, ik loop hier ook tegenaan!! Ik had getest met workouts die ik al eens eerder uit Endomondo had geïmporteerd. Die waren in GPX vorm geëxporteerd. Wat ontzettend, ongelooflijk, stom en suf dat ze de bulk die je kon opvragen in een ander format doen. Eens kijken of ik kan navragen of dat ook anders kan. Ik wil de workouts gewoon in GPX vorm.... grmbl.


ik heb via een converter geprobeerd de bestanden om te zetten naar gpx, maar ze zeggen allemaal dat het bestand niet goed is. nu heb ik endomondo bericht gedaan, ik hoop dat ze nog helpen :(
ik zal het hier delen als ze een oplossing hebben :D