Buitenritjes Sallandse Heuvelrug

Moderators: Apple, Coby, C_arola, Pistasche, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

rollyjogered

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 19:10

ik rij nu al zo’n 4 jaar elke week op de sallandse heuvelrug en ken ondertussen het hele bos uit m’n hoofd. ik rij voornamelijk op de holterberg maar doe regelmatig ook een dagtocht richting nijverdal of hellendoorn. als iemand na alles samen een ritje wilt maken stuur maar een pb! :)

hier wat foto’s van mijn lievelingspaden:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

rollyjogered

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 21:11

missfalki schreef:
een mooie oortjes foto's … van een IJslander?
Zit wel in de buurt en volg dit topic :j
echter het rijden op een andere locatie lukt mij door omstandigheden nog niet ….

Groet Karin.

ja <3
we hebben vorig jaar contact gehad via pb, ondertussen hebben we wel een trailer dus misschien kan ik een keer jouw kant op komen! moet ik wel nog even verder trailerladen oefenen, maar daar is nu toch genoeg tijd voor. :o

rollyjogered

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 18:49

livo schreef:
Ik had vandaag de trailer bij camping noetselerberg geparkeerd...of eigenlijk de PP daarvoor nog, wat zijn nog meer mooie opstartplekken?

sprengenberg bij de herberg, helhuizenweg of de dagcamping :)
Laatst bijgewerkt door rollyjogered op 05-05-20 18:50, in het totaal 1 keer bewerkt

rollyjogered

Re: Buitenritjes Sallandse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 08:07

ik zou graag mee gaan maar vind het nog wat te vroeg. misschien dat ik van de zomer een keer mee ga. :)

rollyjogered

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 20:25

Sjaco schreef:
Doel je hiermee op de Coranacrisis of iets anders?

Ikzelf ga liever (met afstand uiteraard) met anderen op pad dan alleen. Ik heb het buitenrijden de laatste 2 jaar een beetje verwaarloosd en paard is er niet fijner op geworden als ik alleen op pad wil. Heb het zelfs tijdens deze crisis bewust niet gedaan om geen risico te lopen. Terwijl ik voor het paard zelf juist vaak op pad zou moeten. Dus ik ben blij met deze gelegenheid.

ja, ik bedoel inderdaad covid.
ik rij bijna altijd alleen, soms met 1 ander paard. in een groep kan mijn paard soms wat onrustig worden als ze niet voorop mag lopen. maar ze is verder super braaf, loopt alleen wat snel voor (grote) paarden. als er wat minder covid risico bij zit dan ga ik graag mee en laat ik jullie leuke routes zien, als jullie dat willen. :)

rollyjogered

Re: Buitenritjes Sallandse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 11:06

volgens mij hadden jullie het heel leuk :)
mag ik vragen welke route dat is over de hei? dat stuk tussen de paltheweg en schouwenburgweg bedoel ik. ik wist niet dat daar een ruiterpad liep dus ben erg benieuwd!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie