[HK][FOTO] Wat zie je op buitenrit? Met foto.

Moderators: Coby, petraaken, C_arola, Dyonne, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Ilsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 15:27

Ah wat jammer dat het weidegenootje ingeslapen moest worden, een rondje in het groen is dan denk ik wel een passende afleiding en ontspanning!

Prachtige foto michelleH90!

Wij kwamen vandaag tegen: een koets met 4 paarden, enkele pony's en paarden in weilanden die we passeerden. De ene begroette ons al enthousiaster dan de andere :o , koeien en iemand die met een heggeschaar in de weer was. Vorige wandeling kwamen we ene rij oldtimers tegen, en die daarvoor een jongen op een gocart, daar allemaal geen foto's van.

Vandaag mijn 3-jarige jonge knaap voor het eerst aan de hand meegenomen terwijl ik op mijn ander paard reed. Mijn vriend mee ter begeleiding van m'n handpaard en zelf grotendeels geoefend aan het rijden met een handpaard. Ging super voor zo'n eerste keer!

De koets
Afbeelding

Zo zagen we er zelf uit
Afbeelding

Afbeelding

En zo zag het er voor mij uit
Afbeelding

Voor een eerste keer dus maar een klein rondje gereden tussen de velden. Volgende keer eens richting bos! :j

Ilsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 18:17

Dank jullie! Ja m'n grote loebas ziet er heel erg stevig uit, maar die heb ik nog niet zo lang en die moet nog wat kilootjes kwijt. Maar hij is wel 1m80 en iets breder gebouwd dan standaard dus zal wel een stevig ventje blijven. Hij is wel al 16 en een enorme goedzak, niet zo heel erg stoer als je zijn brave karakter kent hihihi! Ideaal in combinatie met mijn kleuter dus :+ Maar mijn kleuterpaard is ook heel flink hoor. Ze deden het super :j Ik moet zelf ook nog veel leren dus heb wel twee paarden gekocht die erg koel in hun hoofd zijn. Wij doen idd alles bitloos, voor mij is dat het enige dat er bestaat. Toen ik nog op zoek was en ging testrijden met paarden die normaal met bit gereden werden deed ik gewoon een kaptoom om of op halster ofzo en testte ik zo.

Zo, het was duidelijk prachtig wandelweer afgelopen weekend, allemaal flink op stap geweest aan de leuke foto's te zien.

Prachtige omgeving daar amalareb! En je kan er in het water ook, zo leuk. Ik hoop ook zo iets te vinden op wandelafstand (nog niet lang verhuisd dus nog op verkenning).

Heerlijk dat sommigen van jullie even de trailer kunnen nemen om op een andere locatie te gaan wandelen. Dat moet zalig zijn. Wij hebben geen trailer dus dat is hier nog niet aan de orde.

Haha westerntrail! handige remedie tegen kabouters. Heerlijk dat je oudje er zo van geniet!

Sanso, dat ziet er ook een prachtige omgeving uit!

Oh de Lommelse Sahara, die kennen wij goed van met de honden te gaan wandelen. Ik zou het echt heerlijk vinden om er ooit met de paarden naartoe te kunnen! Prachtig is het daar.

Leuk dat een voorbijganger een foto heeft gemaakt.

Ilsey

Re: [HK][FOTO] Wat zie je op buitenrit? Met foto.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 19:47

Heerlijk dat zwemmen en die veld/bosrit hierboven!

Ilsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 10:27

Ha, zo leuk, even hallo zeggen tegen de wintervriendin :D

Ilsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 13:09

Hier zijn de eerste dazen gespot, af en toe een enkeling.

Heerlijke wandel- en plonsfoto's!

Ilsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 11:37

Waauw, prachtig Mando!

Ilsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 19:25

Leuke ritten hebben jullie er op zitten! Ik ben jaloers, mijn paard zit momenteel met een blokkade dus eerst moet de osteopaat komen voordat ik er weer bovenop kan.

Ilsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 16:07

Waauw, prachtig daar! Super dat hij er zo goed op reageert.

Ilsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 13:35

Vandaag had ik zicht op mijn honden (en mijn ventje) :o

Afbeelding

Ilsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 17:58

Mag paardje van stalgenoot op buitenrit niet eens de hals strekken? Ziet er zo... benauwd uit, wat een contrast met jou en je paardje. Brrr.

Mooi uitzicht op je eerste foto, ziet er een leuk bos uit!

Ilsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 11:40

prachtige gebieden, en vooral die heidegebieden vind ik echt mooi, hoop daar ook af en toe te geraken in de toekomst met de paarden. Bos heb ik hier gelukkig wel bij de deur :D

Ilsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 12:39

Mag een video ipv foto ook? :D Deze is van gisteren. Niet het mooiste uitzicht, is een klein stukje echt straat dat we moeten doen maar daar komen we uit het bos en daarna zitten we alweer op een verhard baantje tussen de velden dus is maar een klein stuk van de route zo. Maaaaaaar, we zagen dus een luchtballon die ging opstijgen. Ik denk dat onze paarden dat toch voor het eerst in hun leven van zo dichtbij gezien hebben en ze waren zo braaf! *\o/*

Ilsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 14:44

hier altijd 's avonds
maar eigenlijk zou ik liever ook het karakter hebben om eens vroeg uit de veren te zijn voor een buitenrit. Eens zien of mij dat lukt deze week of volgende week :+

Ilsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 14:20

Jet schreef:
En eindelijk ook weer eens foto's! Ik ben een kleine week naar de Loonse en Drunense Duinen geweest, ik doe in Waalwijk een opleiding voor beroepsgoederenvervoer. Afgelopen week dus in een tentje op een camping in Biezenmortel gezeten en Elvee voor de fun meegenomen. Voor het eerst deze week alleen met haar naar buiten geweest, dat vergde wel wat opbouw, maar de derde een laatste rit gisterenavond was gewoonweg gaaf en goed te noemen. Even wat opstartproblemen, ook vergeten de vliegendeken aan het hoofdstel vast te zetten, maar goed, Elvee had eindelijk de rust om eens wat om haar heen te kijken en ik dus om foto's te maken :D .
[ [url=m/e8mlKF.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/qsWYLW.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Kyyoom.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/PLajlC.jpg]Afbeelding[/url] ]

Offtopic, sorry, maar heb jij een nylon hoofdstel? Indien ja, kan je mij daar een linkje van bezorgen toevallig?

Leuke oortjesfoto's bij iedereen verder, en de uitzichten ook!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie