[VOLG] k wil een goed opgeleide Peruaanse Paso, ...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
xSlvna
Berichten: 9588
Geregistreerd: 27-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-16 00:43

Lichtblauw steekt super af bij zo een paard! Limegroen staat ook geweldig, eigenlijk alle felle kleuren. En beige, en kobalt blauw (met beige)... En euhm... ja alles.

Vind je mijn post hatelijk of gemeen? Lees hem opnieuw en bedenk hoe je hem positief kan lezen. Lukt dat niet? Negeer het maar, want dan heb je me duidelijk niet begrepen.

Be free and be happy.


xSlvna
Berichten: 9588
Geregistreerd: 27-03-11

Re: Ik wil een goed opgeleide Peruaanse Paso, ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-16 00:51

Ach, denk je nu echt dat je nooit beide zult kopen? Weet niet hoe jij bent, maar mijn pony heeft alle soorten hoofdstel, halster... Ook vele verschillende kleuren (bruin, havanna, zwart leer. 10 kleuren stof...)

Touwhalster vind ik persoonlijk voor een jonkie wat 'grof', dus zou eerder het halster kopen en later eens een leuke kleur touwhalster.

Vind je mijn post hatelijk of gemeen? Lees hem opnieuw en bedenk hoe je hem positief kan lezen. Lukt dat niet? Negeer het maar, want dan heb je me duidelijk niet begrepen.

Be free and be happy.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 166 bezoekers