[VOLG] k wil een goed opgeleide Peruaanse Paso, ...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
SvS88

Berichten: 320
Geregistreerd: 28-03-19

Re: [VOLG] k wil een goed opgeleide Peruaanse Paso, ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 13:42

Waar hebben jullie je paardjes vandaan? Een particulier of via een fokker? Ben erg weg van dit ras, maar volgends mij is er lastig aan te komen, zeker een die al geleerd is

Onderschrift

Tears are words from the heart that can't be spoken
*Voor altijd in mijn hart ♡ Rust zacht lieve Amarinske*


SvS88

Berichten: 320
Geregistreerd: 28-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 14:23

Robin_Rikkie schreef:
Wat grappig om dit topic nu tegen te komen! Ik ben net sinds zondag terug van 6 weken stage lopen bij Mireille in Duitsland :)

Quickstep is echt een leuk paard en volgens mij zijn jullie samen echt al op de goede weg *\o/* Ik blijf jullie volgen :)

SvS88, Mireille in Duitsland heeft er elk jaar een aantal te koop staan, wel voornamelijk veulens en jaarlingen. https://rockymountainhorse.net/welkom/


Bedankt, ga eens op de website kijken :D

Onderschrift

Tears are words from the heart that can't be spoken
*Voor altijd in mijn hart ♡ Rust zacht lieve Amarinske*

SvS88

Berichten: 320
Geregistreerd: 28-03-19

Re: [VOLG] k wil een goed opgeleide Peruaanse Paso, ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 19:54

Ik zie het ook zeker niet als falen hoor. Ik denk juist dat je het heel goed gedaan hebt en hem niet beter had kunnen voorbereiden dan je gedaan hebt. Niet zo hard zijn voor jezelf, het komt vast goed! Het is ook anders voor hem nu je niet meer naast hem loopt maar erop zit, zal misschien even wennen zijn?
Ik ben heel benieuwd naar de fotoshoot :D

Onderschrift

Tears are words from the heart that can't be spoken
*Voor altijd in mijn hart ♡ Rust zacht lieve Amarinske*

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 80 bezoekers