!!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, maar oeioei dat blijft niet lang wit bij mij!!..
.. m'n eerste echte dressuurdekje voor m'n nieuwe zadel
.. heb even foto van i-net geplukt:
Winddancer schreef:Ik had al vaag iets op FB vernomen dat de les niet door was gegaan, jammer.......
Maar heb je hem dan misschien wel met zadel en dekje gelongeerd???
![]()
![]()
Happy Birthday Dé
![]()
![]()
:D
. Dus het dekje zit nog mooi in de verpakking hihih.. Maar ik ga zondag sowieso rijden, dan zal ik foto's maken
. Heb judith gevraagd of ze m zaterdag kon laten liggen als zij les had, zodat ie zondag wel nog beetje netjes is als ik fotos wil maken hihihi.. 
Winddancer schreef:Eigenlijk ook wel begrijpelijk dat ze nu anders kunnen reageren, ze zijn gewend om naar buiten te gaan en staan toch al een tijdje binnen nu.
Maar Melis........FOEI.......je laat je dan toch niet kennen.....al moest ik op zijn hoofd gaan zitten, maar dat hoofdstel ging er dan hoe dan ook om![]()
![]()
![]()
Haha ja lijkt me verstandig om het dekje tot zondag in de verpakking te laten![]()
Even een ander vraagje....jij hebt de konijnen toch ook buiten nu of niet meer? Hoe doe jij dat met het water?
Hier bevriest het uiteraard constant![]()
Ik heb een flesje, een bak is niet verstandig aangezien Ceasar dat altijd hele leuke speeltjes vind en ze het hele hok door smijt.......ook de zware
. Tegen het bevriezen van het water zou het inderdaad misschien wel helpen. De konijnen zelf hebben verder volgens mij geen last van de kou. Huppelen ook vrolijk buiten door de sneeuw regelmatig.
.. maarre een gezond konijn drinkt ook regelmatig, maar als het overdag gaat vriezen, dan bevriest het water je alsnog. dat heeft dan niks meer te maken met de gezondheid van je nijn.. mn schoonzus heeft 2 gezonde nijntjes en die had gisteravond haar fles helemaal bevroren, ook in het tuitje zat een klont ijs, waardoor ze dus niet meer konden drinken. ik weet niet hoevaak je de mogelijkheid hebt om te verversen? Het is namelijk geen ramp als ze paar uurtjes geen water hebben hoor. ze halen indd hun vocht uit het groenvoer en als je het ververst zullen ze ook weer op tijd bijdrinken. Zolang ze zelf geen last hebben van de kou, zou ik ze inderdaad niet verplaatsen. Ik zou alleen even opletten in hoeverre het temperatuursverschil dalijk is. gaat het bijv. van -4 naar -20 in één nacht dan is dat denk ik te heftig voor ze. ken iemand die vorig jaar al hun nijnen bevroren (en dood) aantrof in de tuin.. dat willen we dan natuurlijk ook niet hebben he hihi..
. Hoop dat dat zakje in ieder geval iets helpt, al ben ik er bang voor
.. mja kunt t beter proberen dan niet
.
.. die van mij zijn ook helemaal opgeblazen hihihi..
Vond het trouwens ook aardig stoffig en inderdaad heel miezerig.
Komt er binnenkort iemand naar kijken?
.
..Zijn geen mensen wat 'speciale' dingen eten haha oo en niks met vis .. paar mensen van m'n schoonfamilie zijn daar falikant tegen hahaha.. m'n schoonmoeder gaat al bijna over haar nek als ze t ruikt
.. de klink aan de binnenkant vd deur begon al te bevriezen!! ieeeh!!..