Else, nette punten hoor
Hoorde dat ze in November weer komen .... 
Maar de L was inderdaad niet erg streng, als je ziet dat Camill nog 199 had ...
En de M dan wel goed en streng was ...

Ga eens naar me fotos kijken ...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hoorde dat ze in November weer komen .... 

Amburtjoz schreef:Alweer een shet?
) moeten kopen.
...?
Menino schreef:hoe is die met balou...?
Heb hem al 4 jaar niet gezien, maar hij staat nog trouw op mijn avatar
Appelflapje schreef:Dit is echt grappig zeg, ik heb echt al best vaak jouw avatar gezien. Nu zie ik pas dat het Balou is.![]()
en daarvoor ook een jaar ofzo
Was het je lievelingspony op van Dorsten?
En hoe beviel ie zaterdag weer?
(Nog gereden of alleen maar geknuffeld? Veel mensen durven niet eens te knuffelen, want hij kiest wel een beetje zelf wie ie in zijn stal wil hebben.
Bij mij gaat het meestal prima.
)
ik heb ook nog eventjes op Castellum gereden ...
Voor mij is het gewoon boy
) beteende best veel voor me toendertijd ... En was der best een beetje kapot van toen van dorsten weg ging ...
..
, of naja weet niet hoe die nu normaal is.. Maar hij kon de rest van de groep amper bijhouden, en ruiter reed met een zweep ed.
(ben m'n fries gewend nu
) Denk dat het redelijk aan dierenmishandeling zou grenzen als ik nu nog op hem zou gaan rijden
...
.. M'n 2e les op van dorsten reed ik op spetter, was ik echt og zo'n beginnertje... ging ik heel hard huilen omdattie telkens de teugels uit m'n handen trok
De eerste keer was dus op Boy, en dat beviel duidelijk beter
)
(jaja dat soort dingen weet ik allemaal
).. Dus da's ook wel weer een poos

Samy schreef:Pongo is niet de spetter die je kent, die is na een half jaartje ongeveer al weg gegaan. Dit is een nieuwe Pongo, sinds een 3/4 jaar.

Deze loopt alle kanten op met het bit tussen zijn tanden en als hij echt geen zin meer heeft loopt ie zo het hek van de bak eraf, met iemand erop. Dan gaat ie naar stal, wat je ook probeert.
Dan is 't zaak om er zo snel mogelijk af te komen.
Je hoort het al, ik heb er 1 keer op gereden: NOOIT MEER!