Winddancer schreef:Bah Melis, ik moet bij een vroege dienst om 6.45 uur beginnen en dat vind ik al vroeg!
Om 6.15 uur de deur uit
Druk schema heb je dus...........

ja is wel minder zo vroeg beginnen, al wen je er ook wel een beetje aan. Alleen erg nadelig dat je dan 's avonds zo vroeg moe bent!
Dit is een 'normale' werkweek voor mij:
Maandag; 06.00- ongeveer 13.30 met vergadering vanaf 12.00
dinsdag; 06.00-17.00
woensdag; vrij
donderdag; 06.00-12.00
vrijdag; 06.00-12.00
en dan heb ik 1 op de 3 weken 's zaterdag van 06.00-12.00 en dan heb ik op de maandag tot 17.00 en dan dinsdag en woensdag vrij
en als ik op zondag moet heb ik ook dinsdag en woensdag vrij en op maandag tot 17.00
en er wordt toch nog wel vaker verschoven, heb deze week 2x van 06.00-17.00 gewerkt ivm cursus van n collega bijv.
en met een beetje pech komt daar ook nog zondag van 15.00-20.15 bij
Over 't algemeen gezien ben ik 's middags dus wel weer lekker thuis, dat is ook wel weer ideaal.
Ernie061111 schreef:@Melis nee niet sadistisch gekkie. Gewoon lekker ermee werken en kijken hoever je grenzen liggen. Nou hebben wij 2 wel verschillende doelen voor ogen he. Dus ik hou het op bloed,zweet en tranen en jullie mogen lekker de leuke dingen doen.
Ik ga waarschijnlijk weer voor crashdummy en flinke spierpijn en frustratie omdat ik het weer eens niet snap en niet goed doe. Tevens na 2 jaar weer alles opnieuw moet leren pfff dat wordt nog een harde dobber.
Ja zal inderdaad weer even wennen zijn als je dalijk weer intensief bezig bent na zo'n tijd. Overigens ben je niet de enige hoor die flinke spierpijn en frustratie heeft hahah.. hier zit nog zo eentje. ik zit af en toe zelfs vast bij basisdingen, daar hoef jij je dan denk ik geen zorgen meer over te maken
. Maar komt vast wel goed, even opfriscursus en voor je het weet ben je al met trailer+Ernie op pad naar jullie eerste wedstrijd! Mijn doel is gewoon lekker te kunnen genieten en ontspannen te kunnen rijden. Geen wedstrijden vooralsnog, daar ben ik veels te onzeker voor! wil het liefst gewoon lekker naar buiten kunnen! Helmer is daar zeker geschikt voor, alleen moet ik er nog geschikt voor worden hahaha..
Strakjes nog even naar stal als manlief thuis is en nog even beetje rustig aan rijden!
Judith heeft morgenvroeg les, dus wil Helmer dan niet uitputten haha.. Maar wil wel nog even bezig zijn, anders wordt het nog niks. Moet wel zonder Heike ook een beetje kunnen rijden in de bak(gaat onder de les superlekker en dan als ik alleen rij weer n stuk minder
), en dat gaat niet als ik maar 2x per week rij, dus vanaaf nog effkes en zondagmorgen weer, heb er wel zin in