Wie komt er allemaal uit Limburg???

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 17:14

Winddancer schreef:
Dat kan ik me voorstellen!

Maar lijkt me inderdaad ook het meest voor de hand liggend dat je het dan met opzadelen/opstappen ook gezien moet hebben en toen was het er dus (hoogstwaarschijnlijk) nog niet. Buiten de rits zitten er neem ik aan geen "scherpe" dingen aan de laarzen?

nee buiten de rits zitten er indd geen scherpe dingen aan de laarzen.
baal hier echt ontzettend van :( :(.. ook totaal niet bij nagedacht, want heb er afgelopen woensdag ook gewoon mee gereden en int verleden ook.
Vind de Mountain Horse ook wel fijne laarzen, maar voor de lessen enzo in de bak vond ik de Derby laarzen toch wat fijner.
Maar durf ze nu dus echt niet meer aan te doen, ben bang dat het alleen maar erger wordt. Hoop dat het sowieso van zichzelf al niet erger gaat worden,
binnenkort toch maar even kijken of Angela ofso er even naar kan kijken. Misschien dat het een beetje onzichtbaar opgevuld kan worden ofso.. *Hoop ik!*

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 17:40

Ik zou er inderdaad wel even naar laten kijken. Misschien komt het haar ook wel bekend voor en kan ze je zeggen, waardoor het (waarschijnlijk) is gekomen. Dan weet je ook meteen of het gerepareerd kan worden of niet. Nu heb je misschien kans dat het leer steeds verder gaat inscheuren.

Ernie061111

Re: Wie komt er allemaal uit Limburg???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-12 10:32

@Melis wat hoor ik nou GVD man das helemaal niet leuk. Zijn het echt gaatjes of krassen? Uhm van laarsen kan dit niet komen eigenlijk Ik zelf heb ook Derby's en geloof me je moet wel heel rare dingen doen wil dat gebeuren. Is het echt aan beide zijden. Je hebt toch niet met chaps of iets gereden he die willen nog wel eens krassen veroorzaken. Hmm ben er morgen helaas niet als je moet rijden. Vindt je het goed als ik straks eens in de zadelkamer kijk??? Misschien kunnen we het eruit poetsen als het niet te diepe krassen zijn. Als het gaatjes zijn ja dan weet ik het ook niet.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 17:53

Zyrina_MF schreef:
@Melis wat hoor ik nou GVD man das helemaal niet leuk. Zijn het echt gaatjes of krassen? Uhm van laarsen kan dit niet komen eigenlijk Ik zelf heb ook Derby's en geloof me je moet wel heel rare dingen doen wil dat gebeuren. Is het echt aan beide zijden. Je hebt toch niet met chaps of iets gereden he die willen nog wel eens krassen veroorzaken. Hmm ben er morgen helaas niet als je moet rijden. Vindt je het goed als ik straks eens in de zadelkamer kijk??? Misschien kunnen we het eruit poetsen als het niet te diepe krassen zijn. Als het gaatjes zijn ja dan weet ik het ook niet.

Nee het zijn echt gaatjes helaas :(. Kan even geen andere oorzaak bedenken dan de laarzen?
Of het moet al gebeurd zijn terwijl t zadel in de zadelkamer heeft gehangen ? Maar weet eigenlijk vrij zeker dat t nog niet was voor t rijden anders hadk dat toch echt moeten zien,
want viel me na het rijden echt meteen op. Ik vind het echt verschrikkelijk!! Zou Angela hier iets mee kunnen denk je? Zadel hangt als je de zadelkamer binnen loopt, rechts en dan links aan de muur bovenin.
Ben me nu al 2 dagen aant opregen dat m'n nieuwe zadel al beschadigd is!! echt zwaar,zwaar balen!!

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 07:37

Hhhmmmm......ik heb er verder ook totaal geen verstand van, maar als het echt gaatjes zijn ben ik bang dat er weinig aan te doen is. Een naad kun je natuurlijk gewoon naaien, maar gaatjes in leder......maar misschien bestaat er wel een methode of spul waarmee het netjes gemaakt kan worden. Ik hoop het voor je!!!!!

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-12 09:39

@Melis sorry ik heb nog geen tijd gehad om te kijken.

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 11:36

Eventjes een test voor Dé (hele mooie foto trouwens ;) )
Afbeelding

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-12 11:38

Boh de tranen lopen me over de wangen bij het zien van die foto. Wat mis ik haar enorm.

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 11:40

Heel voorstelbaar......ze was ook nog veel te jong om heen te gaan :(:)

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-12 11:46

Ook ik heb nu eindelijk eens mijn profiel aangepast. Met dank aan WD want mijn PC d8 er ff anders over hihi.

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 11:48

Ziet er goed uit +:)+ :D

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-12 11:51

Winddancer schreef:
Ziet er goed uit +:)+ :D

Dank je wel. Nu weet ook iedereen wie ik ben hihi.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 12:07

Is ook een hele mooie foto! Jullie zien er goed uit samen!
Nieuwe profielnaam zie ik ?

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-12 19:14

o0melis0o schreef:
Is ook een hele mooie foto! Jullie zien er goed uit samen!
Nieuwe profielnaam zie ik ?

Ja je mag 1x veranderen dus ik had zoiets wordt tijd dat ik hem aanpas

Foto dank je wel

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 21:38

*kom even tussendoor binnenvallen*
Wat heb ik weer lekker gereden net in de les, wat is Helmer toch zoo geweldig meewerkend!!
Tempo mag soms wat actiever, vooral als we eventjes bezig zijn valt ie nogal snel terug in sloom tempo:P, maar wat werkt hij goed mee en wat issie braaf!! ♥ MyHorsie
heb in ieder geval weer genoeg te oefenen komende week :D

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 07:41

Super Melis +:)+ !
Dat word dus oefenen, oefenen, oefenen :D

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-12 10:06

Bloed, zweet en tranen moeten vloeien whahaa. Kreeg ik altijd gezegd in de les. Hoezo sadistisch hihi.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 18:01

Ernie061111 schreef:
Bloed, zweet en tranen moeten vloeien whahaa. Kreeg ik altijd gezegd in de les. Hoezo sadistisch hihi.

beetje sadistisch maar hahah..
heb al genoeg bloed,zweet en tranen gehad , wordt nu tijd voor de positieve kant vh rijden te beleven haha :D
Boh ik ben Gaar... net thuis, en vanaf 05.45u al aan't werk geweest.. En dan moeten we zo door naar de winkel voor boodschappen,
morgen redden we t namelijk ook niet, dan gaan we naar m'n ouders. Weekend staat ook weer VOLgepland met babyborrel, op bezoek bij schoonmama, Helmer rijden en grote kans dat ik misschien ook nog zondag moet werken!! :(.
En volgende week staat ook al echt Elke avond vol met afspraken, aaarghhhh

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 07:47

Bah Melis, ik moet bij een vroege dienst om 6.45 uur beginnen en dat vind ik al vroeg!
Om 6.15 uur de deur uit :O

Druk schema heb je dus........... :(:)

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-12 10:27

@Melis nee niet sadistisch gekkie. Gewoon lekker ermee werken en kijken hoever je grenzen liggen. Nou hebben wij 2 wel verschillende doelen voor ogen he. Dus ik hou het op bloed,zweet en tranen en jullie mogen lekker de leuke dingen doen.
Ik ga waarschijnlijk weer voor crashdummy en flinke spierpijn en frustratie omdat ik het weer eens niet snap en niet goed doe. Tevens na 2 jaar weer alles opnieuw moet leren pfff dat wordt nog een harde dobber.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 15:44

Winddancer schreef:
Bah Melis, ik moet bij een vroege dienst om 6.45 uur beginnen en dat vind ik al vroeg!
Om 6.15 uur de deur uit :O

Druk schema heb je dus........... :(:)

ja is wel minder zo vroeg beginnen, al wen je er ook wel een beetje aan. Alleen erg nadelig dat je dan 's avonds zo vroeg moe bent!
Dit is een 'normale' werkweek voor mij:
Maandag; 06.00- ongeveer 13.30 met vergadering vanaf 12.00
dinsdag; 06.00-17.00
woensdag; vrij
donderdag; 06.00-12.00
vrijdag; 06.00-12.00

en dan heb ik 1 op de 3 weken 's zaterdag van 06.00-12.00 en dan heb ik op de maandag tot 17.00 en dan dinsdag en woensdag vrij
en als ik op zondag moet heb ik ook dinsdag en woensdag vrij en op maandag tot 17.00
en er wordt toch nog wel vaker verschoven, heb deze week 2x van 06.00-17.00 gewerkt ivm cursus van n collega bijv.
en met een beetje pech komt daar ook nog zondag van 15.00-20.15 bij
Over 't algemeen gezien ben ik 's middags dus wel weer lekker thuis, dat is ook wel weer ideaal.

Ernie061111 schreef:
@Melis nee niet sadistisch gekkie. Gewoon lekker ermee werken en kijken hoever je grenzen liggen. Nou hebben wij 2 wel verschillende doelen voor ogen he. Dus ik hou het op bloed,zweet en tranen en jullie mogen lekker de leuke dingen doen.
Ik ga waarschijnlijk weer voor crashdummy en flinke spierpijn en frustratie omdat ik het weer eens niet snap en niet goed doe. Tevens na 2 jaar weer alles opnieuw moet leren pfff dat wordt nog een harde dobber.

Ja zal inderdaad weer even wennen zijn als je dalijk weer intensief bezig bent na zo'n tijd. Overigens ben je niet de enige hoor die flinke spierpijn en frustratie heeft hahah.. hier zit nog zo eentje. ik zit af en toe zelfs vast bij basisdingen, daar hoef jij je dan denk ik geen zorgen meer over te maken :). Maar komt vast wel goed, even opfriscursus en voor je het weet ben je al met trailer+Ernie op pad naar jullie eerste wedstrijd! Mijn doel is gewoon lekker te kunnen genieten en ontspannen te kunnen rijden. Geen wedstrijden vooralsnog, daar ben ik veels te onzeker voor! wil het liefst gewoon lekker naar buiten kunnen! Helmer is daar zeker geschikt voor, alleen moet ik er nog geschikt voor worden hahaha..

Strakjes nog even naar stal als manlief thuis is en nog even beetje rustig aan rijden! :D Judith heeft morgenvroeg les, dus wil Helmer dan niet uitputten haha.. Maar wil wel nog even bezig zijn, anders wordt het nog niks. Moet wel zonder Heike ook een beetje kunnen rijden in de bak(gaat onder de les superlekker en dan als ik alleen rij weer n stuk minder :P), en dat gaat niet als ik maar 2x per week rij, dus vanaaf nog effkes en zondagmorgen weer, heb er wel zin in :D

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 12:30

Is inderdaad wel heel fijn om dan weer op tijd thuis te zijn :j
Ik heb altijd de ene week een vroege dienst en de week erna een late dienst. Bij de late dienst ben ik pas om 21.45 uur thuis, vind ik zelf ook wat minder. Dan maar vroeg beginnen en vroeg naar bed ;)

Jean (hoefsmid) kwam ook nog op mijn werk langs, die wist niet wat hij zag haha. Was helemaal verbaasd!
Die mensen daar denken echt dat Vijlen aan de andere kant van de wereld ligt _O-

Heb je Helmer ook nog gereden gisteren?

Komt allemaal goed Dé, in principe verleer je het niet, qua conditie.....tja zul je spierpijn krijgen denk ik :D
Maar dat gaat ook weer over hihi ;)

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-12 14:47

Nou als ie zo zijn best doet als vandaag ben ook ik ervan overtuigt dat we absoluut de goeie kant opgaan. Dan ook nog eens met groot enthousiasme van Ernie zelf.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 14:57

Ernie061111 schreef:
Nou als ie zo zijn best doet als vandaag ben ook ik ervan overtuigt dat we absoluut de goeie kant opgaan. Dan ook nog eens met groot enthousiasme van Ernie zelf.

"Vind ik Leuk"

Komt helemaal goed, :D
K vind m echt al heel netjes bezig zeg, mijn god! :D
Ik durf me straks met Helmer niet in de bak te vertonen volgens mij als jij gaat rijden met Ernie hahaha..
Dan lijken Helmer&Ik echt losers hihihihi... *AlKanHelmerStiekemWelAlDePiaffe he Dé ;)*whaha
Oo ik zal je straks ffkes laten weten wat ik moet werken in de Carnavalsvakantie.

Ik moet Helmer ook maar weer ns wat meer gaan longeren, nu we een zadel hebben ben ik alleen nog aan't rijden met m whahaha..
Maar wilde eigenlijk wat dieper ingaan op de dubbele longe, vond dat wel heel fijn werken. Wel moeilijk, maar zou voor Helmer geen kwaad kunnen
als ik dat tussendoor wat vaker zou doen.
Gisteren werd ik lekker vrolijk begroet door Helmer, ooh is toch wel een fijn gevoel hoor als je paardje je begroet als je aankomt hihi :D..
Vanmorgen was hij wat minder vrolijk t.o.v. (blijkt maar weer dat paarden echt 'spiegelen') want ik was vandaag niet de vrolijkheid zelf hahah..
Niet mijn weekend deze week, bah..

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-12 09:16

@Melis nou ja jullie verw88 nogal iets van ons zeg hihi. Hij is idd best slim vooral in het ontdekken hoe hij nog luier als lui kan zijn hihi. Ja en dan trekt ie zo'n koppie van uhm hoezo ja en dan kan ik er alleen maar om lachen. Gek monster dat het is hihi.

Ja dubbele lijnen kunnen we zeker wel weer ff doen. Ik moet dat de mijne ook nog eens ff gaan aanleren maar dat vind ik nu wat veel. Ik denk dat ik daarmee begin als hij vakantie heeft gehad hihi.