!!!!!!!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij kan je straks met inrijden beter wat slomer zijn dan juist andersom of niet? 
), dat zou ook voor Helmer overigens niet verkeerd zijn. MAAR dat moet je helemaal zelf weten he. is geheel vrijblijvend 
.. nog 1 dagje morgen en dan zijn ze ook weer voorbij voor mij jeeejj.. Winddancer schreef:Me loves de hamsterweken! Maar kan me voorstellen dat je blij bent als het weer voorbij is.
Op zich vind ik het sowieso over het algemeen wel druk bij jullie of kom ik net altijd op de verkeerde momenten?
Zyrina_MF schreef:@Melis Ik mag hem toch gebruiken voor mijn zadel strax te proefzitten das genoeg hoor.
Ik ben blij als ik strax met Ernie kan beginnen en ik kan mijn geduld die paar maanden ook nog wel opbrengen. Ben iig weer begonnen met mijn aantekeningen erbij te pakken en eens te lezen wat we met Zyntje allemaal gedaan hebben int begin en lees met dat allemaal nog eens een keertje door. Is wel allemaal op yntje geschreven maar de hoofdlijnen blijven toch allemaal hetzelfde. Moet me nog een logboek gaan halen voor Ernie maar ik heb daar nog tijd genoeg voor dus geen probleem.
. Zyrina_MF schreef:@Melis ja zadel is besteld zou komen voordat ze op vakantie gaat volgende week vrijdag dus ik ben eens benieuwd.
Ernie wordt 3 in maart dus daarom nu ook langzaam eens wat laten hobbelen en dan zie ik het wel hoe het gaat.

. Morgenvroeg nog eens een poging wagen en nog even oefenen voordat ik woensdag weer moet.
Helmer begint ook al iets makkelijker te ontspannen! Zyrina_MF schreef:Whoehoe bezoek van Theo gehad. Helemaal happy blijft leuk als iemand. Je zo enorm steunt en je alle goeie op de wereld gunt. Zelfs Bert haha (Melis weet wat ik bedoel hihi)
Zo mijn kerel zag er TOPPI uit vond ie na helemaal blij. Helmer was natuurlijk ook ff onderwerp gisteren wat zijn die toch een lekker stel he. Als je ze maar niet uit elkaar haalt DRAMA
. Ben zo benieuwd straks als jullie gaan rijden!
Winddancer schreef:Leuk om te horen dat jullie beiden zo enthousiast zijn Melis
.
, doet me echt pijn, mn nieuwe zadel
..Komende woensdag dan maar m'n andere rijlaarzen aan, en HOPEN dat het daar wel goed mee gaat. Maar vind het zo raar, want heb afgelopen woensdag ook met de dressuurlaarzen gereden en toen was 't goed.. Snap dr echt niets van.. *ik ben verdrietig!*
.. Geen id overigens of dit bijgemaakt kan worden, zou ik Angela ns moeten vragen als ze eens op stal is, maar dat zie ik zwaar in
..
Winddancer schreef:Ik zou eerlijk gezegd ook niet weten hoe dat zo is gekomen.......
Zelf had ik toen Mountain Horse laarzen met ook de rits achter en dat was een aardige dikke rits, maar nooit ergens last van gehad (had een Hulsebos dressuurzadel). Maar misschien inderdaad dat jij een wat andere beenhouding hebt en dat dan de ritsen er langs schuren ofzo
En kan me niet meer voor de geest halen of die gaatjes er nu al inzaten voordat ik uberhaupt ben gaan rijden? Anders is het misschien op 'n andere manier gebeurd, maar volgens mij zaten ze er nog niet voor het rijden, want het viel me nu namelijk meteen op met afstappen en zadel vd rug pakken. *kijk het zadel na het rijden altijd na hihih, ofja Altijd, die keren dat ik er tot nu toe mee gereden heb
* Winddancer schreef:Haha, nou ja dan is en blijft het toch nog altijd "altijd", ook al zijn het maar een paar keer geweest![]()
Heb je het zadel in je eigen zadelkast of in de zadelkamer?
..