Ashley ging zoooo goed met Dodge! Irene en ik zaten met open mond toe te kijken, echt prachtig om te zien!
Tessa, jammer van het begin, gelukkig mocht je overnieuw. Echt heel knap dat je toch weer de ontspanning heb kunnen vinden en nog zo'n proef neer kon zetten, top meid!
Lisa, ik had echt de tijd om toe te kijken tijdens het voorlezen, zo langzaam hihi. Maar dat is Chester en ondanks dat heb ook jij een goede proef gereden!
Melody, oeh jammer dat je net je ene punt niet heb zeg! Maar voor een eerste keer de F11 (toch?), petje af hoor!
Suus, ik heb je ook zien rijden, jammer van je punten, maar ik denk wel terecht. Niet l.ullig bedoelt hoor, maar het ging niet echt.
Mandy, wauw je heb echt een topknol! Jammer van de galop aanspringen, maar voor de rest echt heel netjes!
Zeg nog maar een keer sorry tegen je moeder dat ik haar zo corrigeerde met voorlezen, vond het achteraf best l.ullig (ik duwde haar zelfs zodat ze oplette....)
En ik heb vanmorgen dus ook gereden 
Ziack had vandaag zijn off day, dus vul de rest maar in 
Ik werd echt compleet genegeerd door hem, dus het was een ramp die proef, tegen de hand, absoluut geen stelling of ontspanning te vinden en ik kon schoppen wat ik wou, hij reageerde echt niet op mijn been. Hij was ook echt niet vooruit te branden, dat heb ik nog nooit mee gemaakt.
Anyway, toch nog 202 punten, dat had ik mijzelf echt niet gegeven. Volgende keer beter 
Ik was het ook eens met de punten van de jury en ik ga proberen om er nog harder aan te werken.
Alleen 1 opmerking sloeg nergens op. Tijdens de galop viel Ziack heel bruut uit de galop waardoor ik naar voren viel en mijn beugel verloor. Daarna moest ik gelijk van hand veranderen in middendraf. Maar in die tussentijd zocht ik mijn beugel dus. Ik heb als opmerking:
Bij verlies van beugel niet stuiteren in het zadel.....
Uh ja, dat beest zit zo verschrikkelijk door, daar kan je niet normaal op doorzitten.
Alsof ik expres stuiter in het zadel...
Nou goed, maakt niet uit.
Oh Irene moest vanmiddag rijden, en allebei waren we heel verbaasd hoe goed Ziack reed, allebei super tevreden en zeker van een p.p.
Maar ze heeft maar 207 punten. Wel commentaar wat klopt, maar ik vind toch de punten te laag.
Ach dat heb je met jury sport, zelf zijn we tevreden, dat is het belangrijkste.
Laatst bijgewerkt door josewoos op 22-11-09 19:43, in het totaal 1 keer bewerkt