Wie komt er allemaal uit Limburg???

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 19:21

Trouwens wel een heerlijk weertje vandaag zeg Afbeelding
Mag van mij zo wel blijven, sneeuw mogen we dit jaar wel overslaan vind ik 8-)

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 19:23

Winddancer schreef:
Zyrina_MF schreef:
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =3&theater

Die wil ik maar nog ff sparen weet namelijk niet wat ie kost hihi.

Trés bling bling frontriemen :D ! Heb je al een antwoord gekregen w.b. de prijzen?
Ik heb echt geen idee wat zoiets zou kosten :o

Ik ben bang dat wanneer ik mijn zadel daarop zou leggen, alles meteen op de grond zou liggen Melis, is een beetje behoorlijk groot en zwaar zadel :D

Ik heb zelf een westernuitvoering en ook nog nooit gebruikt, staat ook op zolder :+

Ja denk inderdaad dat t voor n westernzadel niet geschikt is hihi..
Ik persoonlijk vond het in eerste instantie geweldig en was erg enthousiast, maar dat was nog op de eerste stalling waar ik best een stuk moest lopen van zadelkamer naar poetsplaats en toen leek me dat wel errug handig. Maar heb nu een kast waar ik m'n zadel dalijk in kan hangen, dus heb m zelf niet nodig. Is nieuw uit de doos gehaald en in elkaar gezet en verder issie nog Nooit hier het huis uit geweest hihi.. Denk kan altijd hier op bokt eens neerzetten, en heb advertentie op marktplaats. Alleen jammer dat hij nu niet erg handig te verzenden is, dus moet iemand uit de omgeving al geinteresseerd zijn. Nja we shall see :).. Zie ze op stal ook nauwelijks voorbij komen, volgens mij 1 iemand als ik me niet vergis, die ermee rondrijdt over t terrein hihi..

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 20:22

Y heeft er eentje, tenminste toen wel zo ver ik me kan herinneren. Bij de westernzadels werden ze ook wel gebruikt door een paar.
Ik gebruikte toen gewoon de zadelsteunen op de poetsplaats of bij ons in de stal,m aar was toch wel aan de smalle/zwakke kant.
Zadelcaddy op een gegeven moment gekocht toen ik op een andere stal stond, maar nooit gebruikt.....echt een onzinnige aankoop achteraf gezien :D

Is inderdaad wel lastig als je hem niet kunt verzenden.....misschien op stal ook een advertentie ophangen.....wie weet, misschien heeft toch wel iemand interesse of kennen ze iemand die wel interesse heeft.

Shaya_

Re: Wie komt er allemaal uit Limburg???

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 23:14

Melissa, geen idee wie er eentje zoekt. Idd misschien eens adv. op stal hangen?
En wie weet komt via marktplaats nog wel reactie van iemand in de buurt.

Shaya_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 06:10

Woei, nog even dan heb ik de nachtdiensten er weer op zitten!

Vanmiddag lekker naar de paarden toe, heerlijk. Ik geniet er echt weer van :j

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 06:40

Shaya_ schreef:
Vanmiddag lekker naar de paarden toe, heerlijk. Ik geniet er echt weer van :j

Super +:)+
Ik vind het momenteel eigenlijk meer een "last" :o . Maar als ik bij ze ben en merk hoe blij ze zijn als ze me zien, dan vind ik het weer heerlijk.....tja....

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 10:52

Als ik er zo aan denk zal ik nog wat foto's maken van de twee heren (wedden dat ik het weer vergeet :o ).

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 16:49

Mijn twee varkentjes :D
Afbeelding

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-12 19:00

Wat zijn ze lief.

Goed ik ga nou ff verder met mijn kast te ontregelen schiet niet op kan geen keuze maken helaas stom gedoe

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 18:51

Ik zag op de foto's dat het nog gelukt was met je kledingkeuze :D

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-12 09:47

Ja is gelukt was wel gezellig. Volgende keer ga je wel mee he. Veeeeeeeeeel knappe mannen om naar te kijken iig da was wel leuk hihi. Plus was lekker gezellig.

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 12:50

Ik heb wel altijd een chaperonne nodig als ik een avondje uit ga _O-

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-12 09:28

Paardjes blijven ff binnen vindt da toch niet zo'n goed idee op dat bevroren maanlandschap om ze daar overheen te laten bulderen. Kan nooit goed voor die hoeven, benen en pezen zijn.

Spaikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 19:50

@Zyrina: Zijn de weilanden zo ongelijk bij jullie dan dat ze niet buiten kunnen als de grond bevroren is?
Hier gaan ze altijd naar buiten tenzij er een meter sneeuw ligt op de betonpad naar de weilanden toe, dan moet die eerst schoon voordat ze eruit kunnen en aangezien dat 200 m is gaat daar wat tijd over.
Maar gelukkig tot nu toe nog geen sneeuw gezien.

De nieuwe aanwinst Toran bevalt echt super!! Ben even foto's aan het uploaden van afgelopen zondag heb toen lekker in de buitenbak gereden voor het eerst!
Gisteren les gehad en toen was ie wat spits met als resultaat dat er ik bijna af lag na een schrik reactie maar alles is goed gegaan, maar heb verder wel heerlijk gereden in de les!

Spaikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 20:55

Bij deze een paar pics van afgelopen Zondag in de buitenbak. Er moet nog heel wat gebeuren maar het begin is er!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 21:34

Aah ik zit hier kapotmoe, maar erg voldaan grijnzend achter de pc:D. Wat ging het lekker, wat ben ik blij . wat was die Helmer heerlijk meewerkend vandaag. Had wel even nodig om tot ontspanning te komen, was erg drukjes in de bak. Maar ben helemaal in mn nopjes:D!
Hij vond na afloop wel echt dat hij recht had om te rollen in de bak, kreeg m de bak nauwelijks uitgesleurd whaha.. gauw even zadel en hoofdstel af en met halster aant touw terug de bak in en hij ging zich lekker rollen met mij bijna meesleurend erachteraan hihihi.. had ie ook wel verdiend! En daarna lekker appeltjes en worteltjes gekregen

spaikey ziet er goed uit! jullie zijn een leuke combinatie wat ik zo kan zien :D
Zal vast wel helemaal goedkomen met jullie!
Wat betreft de weilanden, die van Helmer&Ernie is wel een ramp ja, die staan tot 25cm in de modder vooraan in de wei en daar zijn dus allemaal van die gaten van t lopen, is niet aan te raden om ze daar op te gooien smorgens als t bevroren is .. Riskeer ik ook liever niet dat er dan iets gebeurd.

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 07:29

Leuke foto's Spaikey! Geweldig dat Toran zo goed bevalt! Kan alleen maar beter worden ;)

Aha Helmer was heel erg braaf en vond zelf dat hij wel een beloning verdiend had :D
Leuk om te horen dat je zo blij bent weer met het rijden en zo kunt genieten van hem +:)+

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 13:05

Winddancer schreef:
Leuke foto's Spaikey! Geweldig dat Toran zo goed bevalt! Kan alleen maar beter worden ;)

Aha Helmer was heel erg braaf en vond zelf dat hij wel een beloning verdiend had :D
Leuk om te horen dat je zo blij bent weer met het rijden en zo kunt genieten van hem +:)+

Ja heb gister sinds lange tijd mezelf los kunnen laten, wat ik erg moeilijk vindt.
Was zonder Heike ook niet gelukt, ze zag al snel aan mij als ik nerveus werd van Helmer (Hij kijkt nogal graag achter in de bak) en daar reageerde ze dan ook meteen op
en met de instructies die ze me gaf, kon ik vrijwel meteen ontspannen verder rijden. Helemaal blij hihi.. Kan niet wachten tot volgende les!
Ben alleen bang dat als we met de galop gaan beginnen, dat t weer terugvalt, daar heb ikzelf de nodige problemen mee :P.. Ma goed, daar denk ik nu nog niet aan, zien we dan wel :P.
Morgen komt de smid, worden zn hoefjes weer mooi gemaakt en dan ga ik eens kijken of ik in mn uppie ook zo lekker kan rijden met 'm hihi..

Bah wat een depressief weer zeg...
Ik ga me eens wat eten regelen. Heb nog een blik erwtensoep uit de voorraadkast gevist, ijskast is echt helemaal Leeg (vandaag boodschappendag hihi) en zelfs t brood is op!!
en had natuurlijk geen geld bij me op t werk, dus kon vandaar ook niks meenemen grr.. mja erwtensoep is ook goed te doen :)

Spaikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 19:30

@Melis: Fijn dat je door hulp toch lekker gereden hebt!

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 09:18

Ach komt helemaal goed hoor Melis ;) ! Hoe vaker je er nu op gaat des te vertrouwder gaat het weer worden :j

Heb je de boodschappen ook weer in huis? Ik was gisteravond nog even naar de AH in Vaals geweest, en wat was het daar rustig :wow:
Toen ik aankwam, waren net 4 auto's in de parkeergarage en toen ik weg ging had ik de hele parkeergarage voor mij alleen......dat vind ik nog eens relaxed boodschappen doen +:)+ :D

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-12 10:12

Paardjes zijn al enkele dagen binnen en die van mij blijft maar lui boh dat wordt nog wat met inrijden. Hij loopt wel ietsje sneller maar ben liever moe als lui. Godsamme das echt wat voor mij he NOT.

@Spaiky leuk paard geniet er maar lekker van.
@Melis en ja hoor ze kiepte niet blauw aangelopen van Helmer hihi nee das gemeen. Ach muts geniet er lekker van. Hopelijk wordt het lekker weer snel lente en zomer en dan kan ook ik eindelijk eens wat gaan doen met de knol. Frustratie komt nu langzaam omdat iedereen lekker aant hobbelen is en ik al 2 jaar fijn aan de zijlijn sta grrr.

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 10:37

Kan ik me voorstellen als je al 2 jaar niks hebt kunnen doen en je ziet de rest om je heen lekker aan de gang. Maar jouw dag komt ook nog ;)

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-12 11:58

Als je dat maar weet en de zomer komt sneller als men denkt hihi.

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 11:59

Laten we het hopen :D

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-12 12:09

Zojuist mijn hangertje opgehaald. Als alles goed is staat ie strax op de website van hun. Ik ben er helemaal blij mee. Is erg modern zal zeker niet iedereens smaak zijn maar dat BOEIT niet ik moet het mooi vinden.

www.4art2souren.nl