Vindt haar ene blauwe oogje zo mooi hihi
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Winddancer schreef:Oei heeft Sprietje ook mensen/dingen die ze niet leuk vind?
)
!
?

Zyrina_MF schreef:Nou als je dat maar weet.
Zo wat hebben we gisteren weer ontdekt? Ja ook Ernie kan slechte zin hebben of we het geloven of niet. Hij had er helemaal geen zin in gisteren met poetsen was ik dus al duidelijk te veel. Nou en bedankt. Daarom er maar ff opgezeten en wat door de bak gewandeld. Ik werd braaf gevolgd met de oren op half zeven hangend omdat ik toch zo moe was. Geloof dat ie ietwat te veel Helmer verveeld had op de wei. Vandaag dan maar ff een poging doen om normaal wat kleine dingen te doen want alleen maar op de box te hangen is ja ook niet echt het strakste plan.
. Heb wel smorgens vrij, wilde dan al vroeg gaan om te gaan rijden.o0melis0o schreef:@ Dé ; ben jij in de mogelijkheid om de paarden dinsdag de 17e binnen te pakken?
Ik moet smiddags namelijk werken. Heb wel smorgens vrij, wilde dan al vroeg gaan om te gaan rijden.
Kan wel Judith ook ns vragen, maar die moet volgens mij ook werken op dinsdag.
had het namelijk al gelezen op het bord. Toen dacht ik nog van: och dat kan ik wel doen. Mja, toen viel me in dat de vakantie voorbij was (baal!)
Zyrina_MF schreef:http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =3&theater
Die wil ik maar nog ff sparen weet namelijk niet wat ie kost hihi.
! Heb je al een antwoord gekregen w.b. de prijzen?