Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LIQUITA schreef:Nou nu ga ik echt...Tot morgen!!!!

Mireille1970 schreef:Ik vind de kur leuk, ga thuis even in overleg en als we nog vut hebben na een dag werken, naar Harskamp - Cayenne fotograferen - en Popstars de uitslag kijken, dan komen we even kijken...
Veel suc6 alvast!!
xan schreef:Nicole1995 schreef:Ik ben ook reuze benieuwd naar jullie en de andere,ik heb net als natuurD5 ook alles gevolgdEn naar Grardus op Sire
ook heel leuk lijkt me dat.Hoop dat mijn proefje morgen ook lekker gaat.Ben flink met haar aan het oefenen en het gaat de laatste tijd erg lekker.Ben benieuwd.Op tijd inrijden en dan zien we wel.Hoop dat jullie paardjes niet al te heftig reageren op jullie pakken.Veel plezier alvast.
Ik ben ook heel benieuwd naar de andere, het vervelende van zelf meedoen is dat je de andere bijna niet kan zien rijden.
En dat is jammer. Maar Grardus is als laatste en daar blijven we voor kijken hoor![]()
Linde, jij ook veel succes morgenavond. En doe je ook mee op de 15e, de officiele wedstrijd ?
LIQUITA schreef:ATE schreef:er is trouwens ook een prijs voor de gene die er er het leukste uitzien hoorde ik nou dat moeten wij als smurfen toch winnen
Hahaha....volgens mij gaat Grardus die winnen.

zet hem op meid.

smuidra schreef:
meelen schreef:
ATE schreef:Mireille1970 schreef:Ik vind de kur leuk, ga thuis even in overleg en als we nog vut hebben na een dag werken, naar Harskamp - Cayenne fotograferen - en Popstars de uitslag kijken, dan komen we even kijken...
Veel suc6 alvast!!
thankss gaat het goed met Cayenne
WoW wat ziet Cayenne er goed uit
. Echt een plaatje
.
. We kregen een heerlijke taart. Althans zo zag ie er uit en heb ik me laten vertellen. Ik heb er niks van gegeten
, want ik was inderdaad ziekjes. Ik had erge last van misselijkheid en
. In het begin van de week heb ik daar ook al 1 dag last van gehad. Nu voel ik me redelijk, en ga zo voorzichtig proberen iets te eten. Voel me best slapjes, en heb nu last van een knorbuik
. Daniellee_ schreef:DANK JE WELGEFELICITEERD SMURFJES!!!![]()
LIQUITA schreef:WoW wat ziet Cayenne er goed uit
. Echt een plaatje
.
Het was gisteren helemaal leuk, we hebben erg veel lol gehad. Vooral voor die tijd, bij het omtoveren tot smuf. De kür ging erg goed en we hebben de orginaliteitprijs gewonnen. We kregen een heerlijke taart. Althans zo zag ie er uit en heb ik me laten vertellen. Ik heb er niks van gegeten
, want ik was inderdaad ziekjes. Ik had erge last van misselijkheid en
. In het begin van de week heb ik daar ook al 1 dag last van gehad. Nu voel ik me redelijk, en ga zo voorzichtig proberen iets te eten. Voel me best slapjes, en heb nu last van een knorbuik
.
Mireille1970 schreef:Nee hoor...buikgriepjeZwanger?

LIQUITA schreef:Tadaa.......
Super smurf en Smurfin
Grote smurf en Super smurf
Grote smurf
Hippe smurf en Smurfin
Bril smurf
Smul smurf
Hippe smurf
Super smurf
Aaaah.....Asrael
Met z'n alle, behalve Gargamel