Ik had vandaag de laaste wedstrijd om op de foto te zetten.
Outdoor seizoen gaan we weer lekker verder, vind het veel te koud worden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Met les gaat het tegenwoordig redelijk, maar in de proef ben ik dat dan weer kwijt ofzo. 
Maar 9 van de 10 keer niet altijd aan het goede, helaas.
Hij voelde gewoon wat drammerig, was wel actief, dat was fijn. Gewoon weer verder oefenen en dan in november het vriendje zo dik verslaan dat ik in het klassement toch boven hem eindig.
Let op dat je met binnenkomen wel netjes over de AC-lijn rijdt en niet ernaast. Wijken voor het linkerbeen gaat jullie zo te zien makkelijker af dan voor het rechterbeen. Dat hij struikelt komt volgens mij doordat je een beetje activiteit mist. Dat is ook al te zien in je volte 15 meter, die op zich heel netjes gereden is, maar je ziet dat je elke pas been moet geven. Dat zie je ook weer met aanspringen in de rechtergalop, hij lijkt niet gelijk op je galophulp te reageren. Met halsstrekken mag hij iets meer je hand volgen en zakken, hij blijft nu wat in zijn eigen houding lopen. Vind hem verder wel netjes constant in de aanleuning, wat dat betreft is Benz ook wel een fijn paard.

Voltes vind ik echt moeilijk om netjes rond en op de letter te rijden, ben er een tijdje druk mee geweest in de les, maar merk dat ik het dan weer vergeet. Ga er dus weer mee aan de gang. 

Ben benieuwd hoe het eruit komt te zien.
Wel fijn dat je bij de appie kon plassen, maar da's nog best een eindje weg, mocht het niet bij de andere 'buren'?