Manege Castellum [ de Meern ]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Samy

Re: Manege Castellum [ Haarzuilens ]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-12 15:23

En hoe is het gegaan?

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 15:24

Dat vraag ik me ook af.
Laten we maar hopen op een aantal 1e prijsjes of leuke resultaten? :D

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 16:10

Ik vond het losrijden heerlijk gaan, afgezien van mijn ergenissen over mensen die de bakregels niet kennen.
De proef ging niet goed, meneer ging bijna op zn plaat bij het aanspringen in de galop. En we leken dronken.
Maarrrr, jury bekijkt dingen blijkbaar anders en we zijn gewoon 2e geworden! :D

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 16:14

Echt? Super! Gefeliciteerd. *\o/* *\o/*

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 16:18

Hihi, Dankje!

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 16:18

Zijn er foto's gemaakt? :D

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 16:31

Ik kan ongeveer net zoiets schrijven als Kayleigh, inclusief ergeren aan mensen die geen rijbaanregels kennen en het op onze plaat gaan. Vond het zo-zo gaan, zeg maar en was ook tweede. Wel jammer dat mijn vriend, die mopperde dat het waardeloos ging 2 punten meer had en hij werd dus 1e. :P
Moet eerlijk zeggen dat ik de jury niet zo heel goed begreep in onze klasse, verschillen waren idioot groot en eigenlijk reed iedereen slecht (dat laatste volgens de mensen die er verstand van hebben, hihi).
Maar het was wel weer gezellig, straks lekker Chinees halen en ik ben benieuwd naar het klassement morgen!! :=

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-12 16:34

Wie was de jury?
Saaams, is onderling he, dus de punten zijn vaak erg hoog voor wat er gereden wordt ...

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-12 16:35

Dreamybol schreef:
Maar het was wel weer gezellig, straks lekker Chinees halen en ik ben benieuwd naar het klassement morgen!! :=

Ik duikel en twijfel om de volgende keer weer niet mee te doen, aangezien december verplicht is om je prijs op te komen halen. Zal wel aanwezig zijn voor foto's, maar mee rijden, denk ik niet.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 16:40

Moeder van Riche was jury. Ik had 197, gemiddeld voor onze onderlinge wedstrijden, maar totaal niet representatief voor normale wedstrijden. Zo lang je dus maar weet dat je ondanks deze punten officieel waarschijnlijk nog geen deuk in een pakje boter kunt rijden is er niets aan de hand. Er wordt consequent idioot hoog gepunt. :+

Samy, ik snap je zin niet.. Tuurlijk duikel je, want aan het eind zal er bij iedereen een wedstrijd afgehaald worden. Dat maakt het nou juist zo spannend. := Of weet je nu al dat je in december niet kunt komen?

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 16:43

Heb wel een filmpje en volgens mij ook wat foto's. Ga ik straks even online zetten.

Ik vond de jury ook niks, maar bij voorbaat al. Moest een keer bij der schrijven, toen vroeg ze aan El wat nou precies een keertwending was. Jury was de moeder was Riche.
Vond die van de vorige keer heel fijn, was de enige bij wie ik commentaar kreeg. Daar hou ik altijd van.

Ik vond van wat ik zag, de L2 idd niet heel erg goed. Jullie kunnen wel beter zegmaar.
Blij dat ik niet de enige was die last had van mensen bij het inrijden. Ben al een paar keer bijna gebotst, want ik vertik het om aan de kant te gaan als ik voorrang heb. Helemaal bij mensen die al vrij lang (wedstrijd)rijden.

Ben ook benieuwd naar het klassement.

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 16:44

Samy,

Ik snap dat het onderling was, maar het blijft leuk om toch te winnen en een leuke proef te rijden. (Vooral als het je eigen paard is) :D

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 16:47

Vind ik ook, Samantha. :D
Ik vind het ook vooral leuk om mensen te 'verslaan' met mijn oudje. Vooral als het mensen zijn die altijd op het 'beste' paard gaan. Hahaha.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-12 16:48

Ik snap eigenlijk ook nooit waarom ouders jureren, aangezien Debbie ook gejureerd wordt door de moeder ... Blijft toch oneerlijk :)
Uuh, Rian .. ik weet niet als ik er in december bij kan zijn, vind de verplichting om niet meer te gaan ook wel heerlijk. Duikelen doe ik toch al erg, aangezien ik vorige keer echt bijzonder laag had van Sabine :+
Ik zit er liever de hele dag om foto's te maken dan dat ik moet haasten en alles.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 16:48

Winnen lijkt me leuk ja, ben nog nooit eerste geweest. :( :+

Benz zat wel mooi in de knotten, kijken of dat in het filmpje ook te zien is. Ga zo eerst eten, ben echt gaar. En dan hopelijk daarna weer wat puf voor het filmpje. Zat er schijnbaar weer als een zoutzak op, weet niet wat het is, donderdag ging de les lekker, proefje wel minder, maar vandaag kostte alles zoveel moeite.. Ik vind het zo lastig om in zo korte tijd alles voor elkaar te hebben, volgens mij ga ik dat nooit leren. ;(
En toen zat ik El te polsen of ze mijn vriend niet vast naar een klasse hoger kon promoveren en toen zei ze dat wij dat allebei wel konden. Dát was niet de bedoeling natuurlijk! >;) ^) :+

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 16:49

Ik snap dat ook niet. Riche is nu eerste, en ik denk toch wel dat heel veel mensen dan oneerlijk vinden.

Appelflapje

Haha, dat van die idioot hoge punten kan ik wel beamen ja. 195 punten in de L2 met een pony die niet nageeflijk loopt. Toch knap. :))

Oh, en 204 met een shetlander (Minnie) in de L1. Ook knap. O:)
Laatst bijgewerkt door Appelflapje op 23-09-12 16:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Saaams

Ik snap dat je dan heel trots bent op Harry. Dat je het beste paard hebt die meer ervaring met wedstrijden heeft, betekent niet altijd dat je direct wint, als je geen team bent werkt het niet. :Y)

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-12 16:49

Dus nu mogen jullie M? :)
Komen er eindelijk wel meer mensen in, want het is ook niet leuk om met zijn 2e in een rubriek te zitten en samen te moeten met een klasse hoger of lager.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-12 16:50

Appelflapje schreef:
Haha, dat van die idioot hoge punten kan ik wel beamen ja. 195 punten in de L2 met een pony die niet nageeflijk loopt. Toch knap. :))

Ik had ooit 210 ... hahaha

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 16:50

Hahaha, Rian. El heeft wel gelijk hoor, maar ik vind het wel gezellig als jullie blijven.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-12 16:51

Kayleigh__ schreef:
Ik snap dat ook niet. Riche is nu eerste, en ik denk toch wel dat heel veel mensen dan oneerlijk vinden.

Op wie zat ie en welke rubriek?

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 16:51

Samy, ah, da's dan jammer als je geen schrapresultaat hebt. Snap wel dat je niet wilt haasten enzo hoor, maar begreep je zin gewoon niet zo goed. Y;(

Riche is bij zijn moeder ook weleens laatste geweest, dus geloof wel dat ze objectief is. Ik vond Sabine juist fijn, ik kon mijn punten herleiden en ze liet commentaar opschrijven. Nu heb ik met Merce nog even nabesproken. :)

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 16:51

Dreamybol schreef:
Winnen lijkt me leuk ja, ben nog nooit eerste geweest. :( :+

Benz zat wel mooi in de knotten, kijken of dat in het filmpje ook te zien is. Ga zo eerst eten, ben echt gaar. En dan hopelijk daarna weer wat puf voor het filmpje. Zat er schijnbaar weer als een zoutzak op, weet niet wat het is, donderdag ging de les lekker, proefje wel minder, maar vandaag kostte alles zoveel moeite.. Ik vind het zo lastig om in zo korte tijd alles voor elkaar te hebben, volgens mij ga ik dat nooit leren. ;(
En toen zat ik El te polsen of ze mijn vriend niet vast naar een klasse hoger kon promoveren en toen zei ze dat wij dat allebei wel konden. Dát was niet de bedoeling natuurlijk! >;) ^) :+

Dat je nog nooit eerste bent geweest betekent gelukkig niet dat je een slechte ruiter bent haha. Ik ben benieuwd naar je filmpje!

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 16:53

Op Angela in de L1. Klopt Rian, ik denk ook wel dat ze objectief is.
Vond Sabine idd ook fijn, want het commentaar klopte ook gewoon.
Ben dit keer wel blij dat Mel schrijver was.