Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar ben nog steeds wel blij mee

whaha

En net op Chester gereden, was leuk 

josewoos schreef:Enzo heeft ook last van een soort van mexicaantje. Hij heeft gisteren welgeteld 3 hapjes gegeten. Normaal niet bijzonder, maar dit keer kreeg hij pens, dat heeft hij nog nooit laten staan.
De hele avond al piepen en veel slapen. Heel lusteloos.
Met het laatste rondje was hij wel heel blij aan het springen naast me, maar eenmaal thuis liep hij gelijk weer naar zijn mand om te slapen.
Vanmorgen vroeg kwam ik beneden en hij tilde zijn kop niet eens op. Toen Michel naar het werk ging liep hij heel suf mee, op de zaak aangekomen dronk hij een bak leeg en ging toen maar op 'zijn' stapel schuim liggen, nou ja Michel moest daarna al snel weg, maar zijn bazin zou hem goed in de gaten houden.
Even in de gaten houden dus. Arm hondje.
josewoos schreef:Zo ik heb er weer een avond op zitten hoor....
Het ging dus niet goed met Enzo.
Michel kwam vanmiddag terug op het werk, normaal staat Enzo dan al blij te wachten, nu moest Michel hem komen halen.
Met veel moeite slofte hij naar de auto en wou er zelf niet in.
Michel zette zijn voorhand erin om dan zijn achterhand te pakken, maar toen zakte Enzo helemaal door zijn poten en lag op straat.
Michel heeft hem toen in de auto getild en de DA gebeld. Om half 8 konden we komen (tenzij het super spoed had, dan mochten we gelijk komen,maar dat vonden we niet).
Dus om 19 uur ging ik met schoonmoeder en met hond naar beneden (michel had een klusje naast de DA praktijk, dus die zou ons daar treffen).
Bij de auto zetten Enzo gelukkig wel zijn voorpoten in de auto terwijl ik zijn achterhand vast had, dus zo kon ik hem erin tillen.
Bij de DA heeft michel hem weer de auto uitgetild en bij de DA zakte hij weer door zijn achterhand.
Hij had een temp van 39 graden, niet om zorgen te maken, wel om in de gaten te houden dat dit niet hoger mag worden.
Voor de rest weinig te vinden, wel inderdaad zwakke achterhand en beetje lusteloos. Maar waarschijnlijk heeft hij een virus opgelopen.
Nu hebben we metacam mee gekregen. Donderdag moeten we verbetering zien, is dit niet het geval, moeten we terug. Is dit wel het geval, dan zal het alleen nog maar beter gaan.
Dus even aankijken met het zielige hondje. Hij ligt nu de hele avond al in zijn mand in diepe coma