Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kwestie van consequent zijn. 
Saaams schreef:Dat snap ik. Ik geef toch ook aan dat ik zelf meer moet door hebben wanneer hij afslaan wilt en de tempo's. Het zijn allemaal leer punten voor mezelf.
Saaams schreef:Ik had alleen een paard dat een beetje dood voor mn been was.. kan ook aan mij liggen hoor sorry als ik het fout heb. Ik had geen zweep, ik wist niet dat het moest. Dat paard (Otto) wist wss ook van voor niet dat hij van achter leeft dus hij struikelde regelmatig
want ik kreeg mn knol niet actief
Het klonk nu allemaal een beetje alsof het allemaal Otto's schuld was. En als er 1 paard is die jou niet zal lopen pesten is het Otto. Hij maakt alleen, net als eigenlijk alle paarden, gebruik of misbruik van onze eigen onvolkomenheden.

Ik heb een verzorgpaard dat zonder been al enorm hard loopt (draver) en de minst kleine hulpjes snapt. Nu moet ik zelf ook is iets doen en zorgen dat andere paarden me snappen
Gelukkig krijg ik les.
En als hij goed actief is, is het wel minder. Tegen de half gevorderden grap ik altijd dat hij gewoon even checkt hoe je balans is. 
Saaams schreef:Haha. Het waren echt van die onverwachte momenten, ineens poef.. daar gingen we weer.en daarna huppelde die dus vrolijk weer verder.
@Samy, als je dit leest. Ik vind je trouwens een leuke combinatie met Dennis.

Mel vroeg als ze hem nodig had ... anders kon Leslie hem op Ans overnemen