Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb al ruime tijd niet meer op een manege gereden (Het is alweer 9 jaar geleden). Sindsdien heb ik paarden voor andere mensen gereden en ben ik inmiddels officieel L1 met winstpunten. Helaas geen bijrijdpaard tot mijn beschikking door omstandigheden en in de toekomst ook weinig tijd daarvoor. Daarom leek het me wel leuk om manegelessen te nemen. Gewoon, om toch nog lekker met de paardjes bezig te kunnen zijn.
En bovendien: vroeger heb ik echt een supertijd op de manege gehad!
Ik ga binnenkort ook maar eens een lesje meedraaien om te kijken of het me bevalt. Maar vooraf had ik nog deze vragen.

Nee hoor, komt niet door mij, maar gewoon doordat ze meer ervaring opdoen. 
Ik neem haar reactie wel mee in mijn overweging. Maar, het kan natuurlijk nooit kwaad om eens gewoon langs te gaan om een kijkje te nemen.
Wie van de oude paarden staan er nog?

Nou, ik stap op, Smookey (hoe schrijf ik dat nou?) loopt direct vlak langs de andere paarden en loopt zo de bak uit in alle rust. En ik maar trekken aan die teugels, maar ik was nog niet sterk genoeg.
Samy schreef:Denk dat ik die anonieme wel weet, erg jammer dat ze je het afraadt, aangezien je het zelf moet ondervinden en niet op verhalen van iemand af gaan.
Altijd erg jammer dat als mensen er een lesje rijden ze het helemaal geweldig vinden, tot ze er mee stoppen of weer wat anders gevonden hebben ... dan is het ineens geen fijne manege meer.

Dreamy schreef:Anoniem schreef:Haha, wat is je ervaring met Castellum?
Het was wel oké, voor mij iets te kinderlijk.. dat wel
Gewoon niet mijn manege qua sfeer, maar ik snap ook wel weer dat het voor bepaalde doelgroepen erg leuk kan zijn
Ik zou zeggen, ga eens kijken en rij eens een lesje meeJe eigen ervaringen en gevoel kunnen je het meeste vertellen.
Wat de een minder vindt, is voor de ander paradijs