Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ga met een paar meiden uit me team mee doen aan een workshop, nou ja verschillende op 1 dag
Van Hiphop
(dansen dus
) 
) zoals Tony Stone, ff gekopieerd voor jullie: 'the gothfather' of hiphop is back in town. Tony heeft ongeveer ALLES gedaan en overal ter wereld gechoreografeerd en lesgegeven. Om maar even een snelle blik te werpen op zijn cv: Salt n' Peppa, LL Cool J, Justin Timberlake, Beyonce, Kelis, Michael Jackson, MTV en nog veel meer. En LUAM die heeft onderandere met kat de luna gewerkt en busta rhymes, nelly furtado enz. Maar ook bekende uit ons eigen landje!
Maar wel zo veel mogelijk 

josewoos schreef:Kels ik snap dat je dan de wedstrijd laat schieten, dit is natuurlijk een unieke ervaring!
en de wedstrijden zijn vaker dan dat die workshops er zijn
Dus volgende keer doe ik gewoon weer mee
Maar die is pas in januari ofzo toch?
En dat is niet naast de deur nee! Wel leuk dat ze nog even naar hem komen kijken

dat is ook echt super gaaf!!
en ik ga dan gewoon in de F10 waar ik was gebleven en haal ik me punt kom ik misschien ook nog is verder in de F hahaha
Maar ja er is altijd wel iets wat engs kan zijn toch? Maar in de binnenbak ben ik al is geweest dus scheeld misschien?
Shetjjee__x schreef:Mandy_B schreef:Dan moeten wij tegen elkaarIk ga dan meedoen in de F10.![]()
Helaas Jolanda ik neem het niet tegen je op hahah. (Dan verlies ik weer hahahaha)
Kelsey jammer dat je niet mee kan doen...Maar wel leuk dat je een workshop gaat doen![]()
dat is ook echt super gaaf!!
DankjullieAls enigste geloof ik