Wie had me wanneer nodig? Quincy valt nu wel mee met hoesten. Die ademt nu wel heel zwaar. Harry heeft het meer andersom. Maar vooral als ie stapt of stilstaat. Volgens El zijn het vooral die weersovergangen en er blijken er meer bezig te zijn. Klopt ook idd wel.
Ellen, die vroeg gister als je al weg was (om 7 uur). Hmm, misschien ga ik de manege hyves toch wel van de hand doen. Er wordt de hele week al voor mij gebeld naar de manege om een afspraak te maken voor een fotoshoot (voor het eerst in 8 jaar) en nu blijft dat kind me berichtjes sturen als ze mag helpen dit weekend met opzadelen enzo. Verbaast me niks, als ze morgen weer aan de telefoon hangt.
Merce wou de hyves veranderen, dus even kijken wat ze wilt, anders mag iemand hem overnemen, dan is er geen gezeik meer met de fotos en alle info die ik moet door geven
Hoe is het eigenlijk met de 8jarig bestaan foto's? Ik heb natuurlijk de mooiste al gezien, maar ben toch benieuwd naar de rest.
Het is ook raar weer.. Ik kan er ook niet zo goed tegen. Zondag en maandag nergens last van en sinds gisteren ben ik ineens rood verbrand op mijn schouders. Gisteren was het bewolkt en vond ik het koud en ben ik niet eens buiten geweest.
Ik ben er eerlijk gezegd nog niet aan begonnen en heb ook geen haast. Hele week ben ik al druk druk druk en ben amper thuis, dus ben blij als ik vrijdag even een paar uurtjes extra kan uitslapen. Misschien dat ik er maandag aan kan beginnen, moet dan toch verplicht bij me ouders zitten
Ja, ik weet al waarom. Moest even denken. Iemand van de dinsdag had zondag wat bij mn kraampje gehaald, maar had geen geld bij zich. Dus we hadden met Merce overlegd dat we dit op schreven en dat ze het dinsdag kon betalen. Dus had dat op het papier gezet waar we de producten op aftekenden met alle info enzo, Merce stond er zelf bij. Maar El had dat niet gelezen op het briefje, dus die wist van niks toen ze dinsdag die zooi kwam afrekenen. Merce had het ook niet gezegd oid, dus El was even pissig. Maar jet stond dus gewoon op het papiertje in de kassa en Merce wist ervan, dus ze waren nog steeds blij met me
Denk dat je duidelijk op die website moet zetten hoe het zit met se shoots en dat de manege en de shoots soort van gescheiden zijn. Aan de andere kant, als je toch bijna geen foto's meer gaat maken, dan heeft die hyves ook niet heel veel nut. Want die is vooral voor de foto's.
Nee FB en foto's voor de manege is niet te doen, als het anders gaat worden (en nu lopen we erg op de zaken vooruit) moet ik nog even kijken hoe en wat met de foto's, aangezien ik me eigen hyves niet meer gebruik.
Wat 'fijn' dat Joy terug is. Denk dat ie gewoon geen zin had in alle drukte van zondag en dus maar even met vakantie is gegaan.
Sociale Media voor bedrijven en verenigingen is gewoon heel lastig te doen. Vooral omdat mensen vaak niet zo doorhebben dat het vaak in meer of mindere mate los staat van elkaar.
Zie sowieso nergens nog foto's. Ook van Maarten niet (of was dat film?) En ook die andere fotograaf heeft nog.niks. volgens mij, want ik ken sowieso nergens wat van m vinden.
Reken er maar niet op, Var vind ik alleen plaatsen als ze je persoonlijk kennen, of als ze een plek over hebben. Met Castellum hebben ze niks, is niet hun gebied.
minouesmee
Geplaatst: 01-06-12 08:36
Live vanuit Disneyland! Helaas valt het hotel zeer tegen, maar het is wel super leuk en totaal niet druk! Ik ga zo naar het ontbijt, nu maar hopen dat de disneyfigeuren er zijn want ik wil natuurlijk wel op de foto.
Ben benieuwd! Morgen invallen bij de caroussel voor Cynthia. Ben wel benieuwd hoe het gaat. Hij luisterd de laatste tijd wel goed naar mn zit, dus hoop dat ie niet zo drammerig is dat ik moet gaan trekken.