Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Maaikeee schreef:Goeiemorgenn
Konijntje is ingeslapen gister.
We waren naar de dierenarts geweest, en hij was echt heel lusteloos en niet-actief, hij at en dronk ook niet meer.
Ze had hem onderzocht, en hij had idd een verlamming, en daarnaast ook een heeele grote lever, wat misschien een tumor
kon betekenen of infecties of iets dergelijks. En daardoor kon ie ook niet meer ontlasten etc.
Dus ze zei dat we het we konden proberen, via dwangvoeding en prikken etc., maar dat kans op herstel erg klein tot geen zou zijn..
Dus toen maar besloten wat het beste voor hem was, want ik wou hem persé niet kunstmatig in leven houden
Ben der bij geweest, was wel moeilijk, maar ging wel heel rustig allemaal.
beter voor je konijntje
!

!! Wat k.u.t zeg!! Ik weet dat het niet leuk is! Mijn konijntje moeten we nu ook dwangvoederen. Krijgt ze 3 verschillende soort spuiten en dat meerdere keren per dag!
_
heb net een toets gemaakt, maatschapijleer.

We waren naar de dierenarts geweest, en hij was echt heel lusteloos en niet-actief, hij at en dronk ook niet meer.
Ze had hem onderzocht, en hij had idd een verlamming, en daarnaast ook een heeele grote lever, wat misschien een tumor
kon betekenen of infecties of iets dergelijks. En daardoor kon ie ook niet meer ontlasten etc.
Dus ze zei dat we het we konden proberen, via dwangvoeding en prikken etc., maar dat kans op herstel erg klein tot geen zou zijn..
Dus toen maar besloten wat het beste voor hem was, want ik wou hem persé niet kunstmatig in leven houden
Melanie_B schreef:heb net een toets gemaakt, maatschapijleer.
Die moest ik inhalen, heb gewoon een 8.3 !!!
Jane_ schreef:Zo nog naar school en dan vanavond werken
Iriis_ schreef:Jane_ schreef:Zo nog naar school en dan vanavond werken
Oeeeeh, als je HEM nog tegen komt, zeg maar dat ik z'n blauwe ogen ga missen![]()
Heb hem niet meer gezien

Iriis_ schreef:Jane_ schreef:Zo nog naar school en dan vanavond werken
Oeeeeh, als je HEM nog tegen komt, zeg maar dat ik z'n blauwe ogen ga missen![]()
Heb hem niet meer gezien

Iriis_ schreef:Ik ga naar Tinus.. Arm paard staat op stal met 41 graden koorts![]()
Ga hem er nu ff lekker uit halen, en nog weer temperaturen.
Hij heeft gister amper gegeten, dus ik hoop dat ie nu wel zijn eten op heeft gegeten!
Iriis_ schreef:Ik ga naar Tinus.. Arm paard staat op stal met 41 graden koorts![]()
Hij heeft gister amper gegeten, dus ik hoop dat ie nu wel zijn eten op heeft gegeten!
Wat heb ie