Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
o0melis0o schreef:Judith1601 schreef:Melis, vond jij het ook al zo lastig om op zoveel tegenlijk te letten? Ik concentreerde me zoveel op die touwen dat ik steeds weer naast de kont liep i.p.v. naast zijn voorhand.. xD Handig! Gelukkig let De op me.
Trouwens De, wanneer heb je nog een keer tijd voor mij?:) ik sta te stuiteren om nog eens te oefenen (ik vond het echt helemaal geweldig). Maar wel als het ook gaat voor Helmer natuurlijk. Want als ik en Melis allebei lessenwordt het nog druk hihi.
Ja ik moest er ook herhaaldelijk aan herinnerd worden dat ik bij de voorhand moest lopen hihi..
zeker toen we in de draf bezig waren, had ik het er wel even moeilijk mee om met zoveel dingen tegelijk bezig te zijn.
Maar vond het wel erg leuk om te doen!
O, we moeten binnenkort als we samen op stal zijn eens kijken om de kast nog eens op te ruimen?
De rotzooi wat gemaakt wordt , wordt volgens mij vooral door mij gemaakt maar dan ben ik niet zo alleen bezig zeg maar hahah..
heb overigens vandaag beugel binnengekregen voor deken op te hangen, even aan A. vragen deze week of hij me die aan de stal wil bevestigen.
En een himalaya-liksteen voor Helmer in de stal. Maar die kunnen we zelf wel bevestigen met touwKunnen we meteen ook eens de hooizak ophangen hihi
Al lukt dat volgensmij niet altijd hihi. Zal kijken dat ik weer eens een beetje opruim. MariekeA schreef:Melis, ze zijn regelmatig in de aanbieding bij die Aldi voor 20 euro. Zijn geloof ik 65cm..
Ik heb er ook nog 3 liggen
.

Judith1601 schreef:Over rommel gesproken! Ik heb zo'n hele mooie witte (uhum) handdoek in de kast gelegd, die ik heb gebruikt om Helmers benen te drogen (ik zag geen donkere! Sorry!) Moet ik die meenemen naar huis om te wassen? (ofja, naar mam)
En rommel in de kast, ik probeer 't netjes te houden hoorAl lukt dat volgensmij niet altijd hihi. Zal kijken dat ik weer eens een beetje opruim.
.
. Wat betreft die handdoek, die was ik zelf wel hoor
.. Die had ik ook op stal liggen voor zo'n gelegenheden dus kun je gewoon pakken als je m nodig hebt.
.Spaikey schreef:het paard van vanmiddag was leuk. Goed gereden dus makkelijk na te rijden. het is een kanshebber. Morgen nog ergens anders heen en dinsdag avond voor de 2de keer naar deze.
Alleen hij is ouder dan ik eigenlijk zoek. Maar ja eerst morgen maar eens afwachten.

? 
. K heb het nadeel dat ik zo vroeg begin s morgens, dan zijn ze vaak nog niet overal geweest met strooien, en vind maar eens iemand om 05.30 smorgens die je helpt duwen als je vast zit hihi. van mij mag die sneeuw wegblijven wat betreft autorijden, brr.. 
Silke_ schreef:Van mij mag de sneeuw overal vallen, behalve op de straten/wegen
Ben maar blij met de winterbanden als je naar Vijlen moet. Dan ga je ze hard nodig hebben.
Hier ook vaak vroeg de weg op (6.30u). Dan zijn ze meestal wel al aan het strooien. Al rijden ze meestal achter me ipv voor me
.
..
Maar zo midden op de dag lijkt me wel tegen vallen ja. Dan loop je al de hele tijd er tegen aan te hikken. Werkse dan maar!

Zyrina_MF schreef:@WD ja was behoorlijk gezellig hihi heb mega gelachen wat een lolbroek is dat zeg hihi. Deed wel ff goed na al die tijd om de tranen lkangs de wangen hebben rollen van het lachen hihi.
.
, was de winkel net open.. en toen k thuis kwam met barstende hoofdpijn zowat meteen door naar bed
) en vanmiddag pas laat thuis