Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik ben net een albino, zelfs 2 weken Mexico kon daar geen verandering in brengen. En als het goed is lopen er veel mensen met zonnebrillen op, dus verblinden doen we de mensen niet
. Rick en ik zijn er ook om 9.30. Heb er zin in!!! We gaan knallen met z'n allen en er een topdag van maken
. Tot straks!

en kon gelijk mee eten.
. Ook al had Ellen er totaaaaaaal geen problemen mee en vond zij (en ook anderen) dat we juist beter gingen rijden nadat het verkeerd was gegaan.... Toch blijf ik balen
.
Maar van Ron mocht ik dat niet zeggen. 
. En de Friezen gingen vandaag echt top! Who, dat zag er gaaf uit! Rollen waren dus gewoon eventjes omgedraaid :p.
. Is het artikeltje al af? Ben benieuwd!
Als het goed is staat het woensdag in de Brug! Appelflapje schreef:Samy schreef:Ik ben ook kapot, hoe haal ik het in me hoofd om morgen weer op concour te gaan?
Ga je naar Houten? Mijn god, wat was het daar warm vandaag!![]()
Leuk om te horen dat het 8-jarig bestaan een succes geweest is. Kon uiteindelijk niet komen kijken, vond ik wel jammer!
Citaat:07.30 uur Van Lier – Van der Lans Prijs
int. springen CSI2*, 1.30m, jacht
09.30 uur Hippique Media Prijs
int. springen CSI3*, 1.40m, direct op tijd
11.45 uur Audi van Mossel Prijs
int. springen CSI3*, 1.45m, met winning round
14.30 uur Sociëteit Gelre Prijs
int. springen CSI2*, grand prix 1.40m met barrage
15.15 uur Stoeterij Sterrehof Prijs
int. springen CSI3*, 1.50m, met barrage
20.00 uur ‘Olympic Dreams’ mede mogelijk gemaakt door Friso Woudstra Architecten
Dressuurgala met o.a. wereld kampioen Edward Gal, Europees kampioen Adelinde Cornelissen, Nederlands Kampioen Hans Peter Minderhoud en Marlies van Baalen.
20.05 uur opening Rosline
20.15 uur BMC-KNHS Centaur Cup
finale kür op muziek
aansl. clinic Emmelie Scholtens & Edward Gal
21.30 uur Outdoor Gelderland Trofee
finale, Z2 kür op muziek
aansl. Mennen en Dressuur, clinic Hans Heus Jong Geleerd, clinic Coby van Baalen met U25 ruiters Marrigje van Baalen, Lorraine van den Brink en Danielle van Mierlo
aansl. clinic Adelinde Cornelissen, opbouw van een training
aansl. clinic Edward Gal & Hans Peter Minderhoud

Ik pas me helemaal aan jou aan, vind het al lang leuk dat ik mee kan!