Wie komt er allemaal uit Limburg???

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 19:01

o0melis0o schreef:
Kun jij zien of ze buiten staan :P?

Beetje laat, maar ze stonden inderdaad buiten :D

Ik geloof ook wel dat het allemaal goed komt hoor! En je hebt toch strenge juffrouw nou :P
Die zegt zelfs nog dat je moet ademen :D

Zal Ernie wel opgelucht zijn (en jij natuurlijk ook) nu!
Heeft hij nog lekker op de wei kunnen snoepen daarna :9

Spaikey

Re: Wie komt er allemaal uit Limburg???

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 19:47

Helaas de Trakhener is het niet geworden vandaag....de klik was er niet, ze was tegen de hand en reageerde niet prettig op het been. Dus de zoektocht gaat voort............................

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 21:20

Ah wat jammer Spaikey........ :(:)
Had je ook al andere(n) op het oog of nog niet?

Ik weet zelf wat het is, het duurt gewoon even voordat je het juiste paard hebt gevonden, maar het is het wachten wel waard :j

Anouk1605

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 21:23

Melis, vond jij het ook al zo lastig om op zoveel tegenlijk te letten? Ik concentreerde me zoveel op die touwen dat ik steeds weer naast de kont liep i.p.v. naast zijn voorhand.. xD Handig! Gelukkig let De op me :o .

Trouwens De, wanneer heb je nog een keer tijd voor mij?:) ik sta te stuiteren om nog eens te oefenen (ik vond het echt helemaal geweldig). Maar wel als het ook gaat voor Helmer natuurlijk. Want als ik en Melis allebei lessen :P wordt het nog druk hihi.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 21:41

Winddancer schreef:
Ik geloof ook wel dat het allemaal goed komt hoor! En je hebt toch strenge juffrouw nou :P
Die zegt zelfs nog dat je moet ademen :D

Zal Ernie wel opgelucht zijn (en jij natuurlijk ook) nu!
Heeft hij nog lekker op de wei kunnen snoepen daarna :9

hihih nouja ben wel blij dat ze me eraan helpt herinneren dat ik moet ademhalen hihi..
nee maar vindt dat Dees erg goed omgaat met het nerveuze persoontje dat Melissa heet :') _/-\o_ *RESPECT *D*

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 21:45

Judith1601 schreef:
Melis, vond jij het ook al zo lastig om op zoveel tegenlijk te letten? Ik concentreerde me zoveel op die touwen dat ik steeds weer naast de kont liep i.p.v. naast zijn voorhand.. xD Handig! Gelukkig let De op me :o .

Trouwens De, wanneer heb je nog een keer tijd voor mij?:) ik sta te stuiteren om nog eens te oefenen (ik vond het echt helemaal geweldig). Maar wel als het ook gaat voor Helmer natuurlijk. Want als ik en Melis allebei lessen :P wordt het nog druk hihi.

Ja ik moest er ook herhaaldelijk aan herinnerd worden dat ik bij de voorhand moest lopen hihi..
zeker toen we in de draf bezig waren, had ik het er wel even moeilijk mee om met zoveel dingen tegelijk bezig te zijn.
Maar vond het wel erg leuk om te doen!
O, we moeten binnenkort als we samen op stal zijn eens kijken om de kast nog eens op te ruimen?
De rotzooi wat gemaakt wordt , wordt volgens mij vooral door mij gemaakt maar dan ben ik niet zo alleen bezig zeg maar hahah..
heb overigens vandaag beugel binnengekregen voor deken op te hangen, even aan A. vragen deze week of hij me die aan de stal wil bevestigen :).
En een himalaya-liksteen voor Helmer in de stal. Maar die kunnen we zelf wel bevestigen met touw :) Kunnen we meteen ook eens de hooizak ophangen hihi

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 21:47

Spaikey schreef:
Helaas de Trakhener is het niet geworden vandaag....de klik was er niet, ze was tegen de hand en reageerde niet prettig op het been. Dus de zoektocht gaat voort............................

aawh das balen zeg :(.
Hoop dat je snel een nieuw maatje tegenkomt!
Al iets nieuws op het oog of.. ?

Spaikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 22:06

Ik heb er 1 op het oog wil morgen even gaan informeren!
En mijn instructrice zou ook navraag doen bij de fokker van haar paard.

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-11 10:27

@Spaiky Komt helemaal goed hoor. Gewoon op je gemak zoeken er is er beslist een waar jou naam op staat. Ik dacht ook dat ik er nooit meer een zou vinden en al helemaal niet kon tippen aan Zyntje maar heb er een gevonden totaal anders die 2 zijn als dag en nacht maar dat maakt ja niet uit.

@Judje je staat net als Melis op voor maandag allebei 15 min is genoeg anders loop jij nog meer te stuiteren en Melis loopt me blauw aan haha. Nee das flauwekul maar is misschien wel ff handig dat jullie van elkaar kunnen zien wat jullie doen en vooral hoe. Dan heb ik jullie naast elkaar en dan kan ik daar beter op inspelen (uhum)

@Melis jij hebt vanmiddag om 2 uur meteen na Paddy dus niet lopen stressen dat halen we makkelijk.

Zo en nu ga ik eens naar Funs om te kijken naar de proefjes die ie heeft gemaakt voor mijn hanger vindt het toch zo spannend.

Vanavond mijn date vergeet die popcorn maar zo als het er nu uitziet ga ik niet. Heb nog steeds niks concreet medegedeeld gekregen en dan ben ik al klaar he. Loop ik me dus al te ergeren en dan heb ik al geen zin meer he.

Shaya_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 11:15

Ben benieuwd naar het eindresultaat Dé! Mooie herrinering aan Zyntje.
En dan nog maar even afwachten op je date.

Hier weinig spannends te melden :+ Dames doen het goed en amuseren zich op de wei. Schuilen doen ze vrijwel niet. Die blijven gewoon met de billen in het vieze weer grasje eten. Maar goed, dat is hun eigen keuze.

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 23:16

Silke_ schreef:
Hier weinig spannends te melden :+ Dames doen het goed en amuseren zich op de wei. Schuilen doen ze vrijwel niet. Die blijven gewoon met de billen in het vieze weer grasje eten. Maar goed, dat is hun eigen keuze.

Haha hier hetzelfde....alleen zijn het heren :-D

Ben ook zeer benieuwd De! Zal vast heel mooi worden!

Verder nog niks van hem gehoord? Zijn jullie nog gegaan of niet?

Spaikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 11:10

Vanmiddag en morgenochtend ga ik weer bij een paar paarden kijken.
Ben benieuwd of er wat tussen zal zitten!

Shaya_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 11:10

Ik hoop het voor je Spaikey!

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 11:11

Oeh spannend Spaikey! Heel veel succes, hopelijk zit er wat leuks bij!!!!!!

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 15:53

hm misschien domme vraag aangezien ik het antwoord zelf al weet hihi,
maar zou een skippy-bal een beetje paardbestendig zijn? denk zelf eerder dat het gevaarlijker is dan dat ze er plezier mee zouden hebben. Ben op zoek naar een grote bal voor in de bak wat te spelen met Helmer, eens kijken wat ie ermee zou doen :) Heb tot op heden nog steeds niets gevonden of ik zoek niet goed genoeg hihi.. misschien dat iemand van jullie iets weet :)?

@ Spaikey, indd veel succes en hoop dat hij/zij er tussen staat :)

@ De, was je nog geweest voor je sieraad? Ben wel heel erg benieuwd!
En ik begreep dat je afspraak naar zondag verplaatst is? Hoelaat :)?
Al zenuwen hihi?

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 16:06

Een gewone skippybal zou ik niet doen. Die zijn ook zo kapot.
Hoe groot wil je hem hebben ongeveer? Rond de 25 cm of bv. rond de 100 cm. of er ergens tussenin?

Hoe was het gegaan Spaikey?

Shaya_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 16:32

Melissa, je hebt speciale paardenvoetballen. Misschien is dat wat voor Helmer?
Zijn er in diverse maten voor zover ik weet. :j

Shaya_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 16:38

Alvast fijne feestdagen voor iedereen!
(Om nog meer in de stemming te komen ;) )
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 16:52

Hahaha die zijn leuk :D
Voor jou ook alvast fijne feestdagen!

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 17:21

oooh wat een leuke foto's hihi :D.
Ik wil die 2 van jou ook wel een keer voor de lens hebben trouwens in de toekomst :)..
om even te spammen, hieronder voorbeelden van m'n fotos;
www.melissapotgensfotografie.weebly.com

en ook voor iedereen hier vanuit mij natuurlijk fijne feestdagen gewenst!
@Wd, hoe was het gister in Vijlen wat betreft sneeuw? Hier viel gister natte sneeuw, dan zullen we binnenkort wel the real deal krijgen hihi..

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 17:44

Op de straten bleef het niet echt liggen, maar op de daken en auto's wel. Maar 's ochtends begon dat ook al weer allemaal te dooien.
Stelde voor Vijlen helemaal niks voor haha ;) Maar we hebben nu voor het eerst onze eigen Bergdorpje Sneeuwbrigade he :))

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 18:05

bergdorpje sneeuwbrigade? hihi dat klinkt spannend :D.
*Melissa ziet al voor zich dat als ze vastzit met de auto zo'n stel lekkere mannen haar uit de sneeuw komt redden* hoezo fantasie muhahaha...
Maar ben gelukkig met luus hoor daar niet van hihihi ;)

Ooh ja dan was het hetzelfde als hier ja, op de autodaken bleef het ook eventjes liggen.
Van mij hoeft die sneeuw niet hoor, tis leuk om te zien enzo maarre met de auto erdoorheen vind ik maar niks. Zeker omdat ik al erg vroeg; 05.30 in de auto zit en ze dan vaak nog niet overal gestoord en geveegd hebben.. Vind om 05.30 maar eens een gek die je helpt duwen..

O en wat betreft die bal, wilde eigenlijk echt voor zo'n grotere gaan van 100cm ja, jij enig idee waar en hoe enzo?? :P..

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 18:15

Haha ze waren zelfs vorige week ofzo op L1, zijn ook bij Radio 538 geweest en een artikel in De Limburger en weet ik wat meer....
Vijlen komt de winter wel door whahaha ;)

Zo vroeg is er inderdaad meestal nog niet gestrooid en de meeste lekkere mannen liggen dan waarschijnlijk nog te slapen hihi....
Voor mij hoeft die sneeuw ook niet....heb nog zomerbanden onder liggen en wil weer Quatrac zoals bij mijn vorige auto (4 seizoensbanden), maar in dit formaat gaat dat een € 600,- kosten voor 4 banden :=

Piaffe heeft er van 100 cm en zij zijn meestal altijd toch wel goedkoop in verhouding met andere ruitersportzaken. Zit alleen niet zo'n "handvat" aan, weet niet of je dat wilt of niet.
http://www.piafferuitersport.nl/stalbenodigdheden/in-stal-voerbakken-hooinetten-enz/jolly-mega-bal-hoes-in-3-maten

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 18:40

ooh die zijn wel heel leuk die ballen :D. Hoeft voor mij geen handvat aan vast te zitten nee. Ah die grote kost bijna €50 zie ik al valt dat volgens mij nog mee. Helaas heb ik geen open opties meer voor kerstcadeaus hihi.. dan komt dat na het nieuwjaar wel, als de financien weer een beetje 'rechtgetrokken' zijn. hebben even uitgerekend, zijn dalijk zon 300-400euro lichter na de kerst aan alleen cadeaus.. echt te belachelijk voor woorden pff.. en dan doen we hier oud&nieuw met luus zn familie, dus die week ook dure boodschappen..

en die sneeuwbrigade is er dus echt om mensen te helpen straks? Toch wel service he hihi..
Of meer voor de wegen vrij te houden enzo? Nja maakt ook niet uit, is in ieder geval wel fijn als er echt sneeuw zou vallen dat ze er in ieder geval meer aandacht aan besteden. Wij hebben nu sinds 2 weken winterbanden eronder liggen, waren €300 kwijt. Hebben onder de andere auto ook nog zomerbanden, 2 auto's in 1x werd erg duur. 4seizoenenbanden hoor ik ook alleen maar goede verhalen over, misschien iets voor volgend jaar voor de 2e auto. Die zijn namelijk weer een stukje duurder :p.

MariekeA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 19:18

Melis, ze zijn regelmatig in de aanbieding bij die Aldi voor 20 euro. Zijn geloof ik 65cm..
Ik heb er ook nog 3 liggen :D