Ook nog een fototje erbij van mij en nick?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Maar ik moet nu HW'en, dus wil je me ff helpen herinneren

Elja schreef:DenK4ever schreef:Wat een broekkies allemaal...
Jaa jy wordt lekker 28 he.
Elja schreef:Jaa jy wordt lekker 28 he.
DenK4ever schreef:JA, wrijf het er nog even in

Melanieetjuh schreef:En, voor de vrijwillegers..Iedereen die iets of wat dan ook ervaring heeft met Nick..Iets over haar willen schrijven en dat via PM naar me toe willen sturen..? Dan kan ik er iets leuks van maken.

) Me moeder ook al, lisette..Kirsten_D schreef:Nou ik kom weer eens en dag niet en effect..5 pagina's verder!! Echt te erg!
Heerst er buikgriep ofzo? Ik heb buikpijn, Ilona ook al..(ging heel goed onze afspraak vandaag..) Me moeder ook al, lisette..
He Melanie ik heb nog wel een stukje voor je, alleen op de andere computer..Ik zal hem sturen als ik hem heb(en beetje aanpassen met nieuwe dingen erbij..(A) )
Kirsten_D schreef:Nou ik kom weer eens en dag niet en effect..5 pagina's verder!! Echt te erg!
Heerst er buikgriep ofzo? Ik heb buikpijn, Ilona ook al..(ging heel goed onze afspraak vandaag..) Me moeder ook al, lisette..
He Melanie ik heb nog wel een stukje voor je, alleen op de andere computer..Ik zal hem sturen als ik hem heb(en beetje aanpassen met nieuwe dingen erbij..(A) )
Wat vinden jullie van me onderschrift?
Maar ik denk (hoop) dat het strx veranderd !
?