Goed gedaan Esmee, en wat Kayleigh ook zegt, gewoon zorgen dat je gauw iets anders hebt en in elk geval goed opletten en op dingen reageren.
Vandaag kwam mijn zus me halen om met de rolstoel een beetje te gaan winkelen. Ben wel kapot nu, maar wat was het leuk om weer eens ergens anders dan Bisonspoor te zijn! Bij een Didi outlet winkel heb ik een leuk truitje en jurkje op de kop getikt voor weinig en het was ook gewoon erg gezellig.
Bij mijn moeder in Almere. Lekker ruim en recht winkelcentrum. Vriendin wil met me Utrecht in, maar daar heb je al die kleine klinkertjes, denk dat we daarin gaan stranden met de rolstoel.. Maar in Utrecht zit een Lush, en daar wil ik wel naartoe, dus denk dat we het toch maar moeten proberen.
Ben natuurlijk pas sinds afgelopen zaterdag over de drempel heen om die rolstoel te gebruiken, maar ik moet wel zeggen dat het een verademing is. Rollator prima voor de kleine stukjes hier, maar in die stoel word ik echt beduidend minder moe en het lijf wat minder pijnlijk. Lig nu wel plat, maar ja, dat is niets nieuws.
Samy
Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-12 20:17
Almere is leuk, is ook veel veranderd. Ik ga pas weer als de Primark open is
Zo net weer even nieuwe spullen voor de camera besteld. Had nog wel een extra batterij (totaal 3) een nieuw kaartje en nog wat spullen nodig gehad. Ben nu dus weer arm en mag niks meer bestellen.
Wel jammer dat je zaterdag nog moet werken Esmee, had je mooi mee kunnen gaan om te fotograferen.
Dreamybol
Geplaatst: 03-05-12 20:26
Onze favoriete kookwinkel komt tegenover de primark.
Oei dat is straks dus heel aantrekkelijk om heen te gaan voor jou Ik ga eerst maar in Londen naar de Primark en dan zie ik wel als ik nog wat wil hebben.
Ik weet het ook niet allemaal ... Sommige dingen wil ik liever niet weten. Ik las het net ook op hyves, maar ze weet niet als ze het redt met geld, aangezien opa/oma 1 maand betaald en ze zelf ook 1 maand. Maarja als ze hem kwijt willen is ook de 2e vraag
minouesmee
Geplaatst: 04-05-12 21:21
Kayleigh__ schreef:
Apart. Demi denkt dat ze Pongo kan kopen... XD Der zijn er aardig wat geleasd deze maand.