Manege Castellum [ de Meern ]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Samy

Re: Manege Castellum [ Haarzuilens ]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-12 07:16

Ik ga het ff in me telefoon zetten, dacht er net aan toen ik paard aan het poetsen was, maar die is geschoren.

Vandaag met 5 paarden op weg :) nu 2, vanmiddag 1 en vanavond 2. Ben dus lekker bezig.
Zie ook Esmee de schimmel ...

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-12 14:24

Esmee, werk je nu vast op zaterdag?

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 15:12

Ja helaas wel... maar ik ga er mee stoppen denk ik.. :+

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-12 18:16

Haha hoezo dat?

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 18:33

Waar werk je?
Zit nu naar mensen te kijken die aan het tijdeb zijn. Harry staat te vreten en er zijn geen lessen

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-12 18:47

Nee is lekker stil deze week.
Te stil, dinsdagavond 7 uur had er gister maar 4.

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 20:10

Bij de groenteman... De ridder.. :\
Het is gewoon uber uber saai.

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 20:38

Dat lijkt me ook. Moet je in een drukkere winkel werken met veel klanten. Verveel je je nooit, Haha.

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 20:39

Maar ik vind het zo stom om te zeggen dat ik er mee stop.. aangezien ik er nog geen 3 keer heb gewerkt.. :+

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-12 20:41

Wat zeggen je ouders er van?

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 20:42

Dat ik niet zo moet zeuren. :Y)

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 20:49

Als je het in de leerperiode al saai vind, dan is het helemaal saai als je op het punt bent dat je minder of niets meer leert. En gezien het een bijbaan is, heb je dat punt al snel bereikt.
Zou dan eerder dit opzeggen ( nu beter dan straks, want nu heb je er geen 'band' mee). En dan kijken voor een baantje met wat meer uitdaging. Al is het maar de snelheid van het vullen, of het omgaan met veel klanten.
Zou echt gek worden bij een groenteboer. Veel te saai en te stil. Nog maar niet te spreken over mijn kennis van groente. Weet nog net hoe een wortel eruit ziet.

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 20:52

Ja dat zei ik dus ook al tegen me ouders... maar ja die vinden dat ik niet moet zijken.
Vorige zaterdag mocht ik dan achter de kassa, maar dat is ook een totaal drama aangezien ik niet terug kan tellen en de kassa dit niet aangeeft... Dan voel je, je echt zo super dom als er een hele rij mensen staat. Ik heb nu al 2 keer gewerkt, weet niet wat me salaris is en heb nog niets moeten ondertekenen (gelukkig). Dus ik wacht gewoon totdat ik iets moet ondertekenen en dan zeg ik dat ik er geen zin meer in heb.. :Y)

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 20:57

Misschien heb je wel geen contract. Had ik bij mn vorige werk ook. Soort van nul uren contract, alleen dan geen contract. Wel handig, kun je zo zeggen dat je ermee stopt en de deur uitwandelen.
Salaris is het eerste wat ik wil weten, haha.
Ben daar trouwens weer op vooruit gegaan nu ik mn diploma heb. Scheelt gewoon 70 euries per maand.

Kom bij ons werken na school. In de zomer hebben we mensen nodig xd

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 20:58

Wees dan een grote meid en zeg het eerlijk nu er nog niet zoveel tijd in je geïnvesteerd is. Dat het niet bevalt kan gebeuren, maar om nou te wachten tot er tijd in een contract is gestoken is niet slim.
En terugtellen is niet zo moeilijk hoor, gewoon een middagje thuis oefenen met kleingeld.. Je moet natuurlijk ook wel zelf wat willen leren..
Niets zo irritant als ergens wat kopen van 6,20 dan 10 euro geven en zien dat je nog 20 cent in je portemonnee hebt en dit er dus bij aanbieden en dan zo'n grietje bij de kassa die zegt "nee, ik heb de 10 euro al ingevoerd". :\

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-12 20:59

Hahaha dat is zwaar irritant, dat ze dan niet terug kunnen rekenen ... Dat is gewoon te oefenen.

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 21:00

Naja het punt dat ik geen contract heb maakt mij niet zo veel uit alleen het punt dat ik niet weet wat me salaris is en dat hij geen eens me bankrekeningnummer heeft om het te storten vind ik het ergst.
Alleen het stomste is... ze vragen de hele tijd. ''Vind je het leuk?'' en dan antwoord ik maar ''ja'' want ik vind het stom om nee te zeggen. :+ Dus dan is het al helemaal zo raar om te zeggen ik stop er mee.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-12 21:01

Gewoon doen, ik heb ooit eens ergens gewerkt en daar was ik eigenlijk voor de verkoop aangenomen, maar omdat alle winkels in de winter dicht gingen (was in de dierentuin, maar niet van de dierentuin zelf), moesten we eerst schoonmaken. Echt de hele dag staan schoonmaken, toen heb ik het ook opgezegd.

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 21:01

Samy schreef:
Hahaha dat is zwaar irritant, dat ze dan niet terug kunnen rekenen ... Dat is gewoon te oefenen.

Dank je wel... ik zou dan niet bij mij aan de kassa komen want bij mij duurt het 5 minuten voordat ik het heb uitgerekend. _O

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 21:01

Tsja, zie het als een les... Werken is niet altijd leuk en aangeven wat je zelf wilt niet altijd makkelijk. Maar hierdoor kom je er wel steeds beter achter wat je wel wilt, kunt en hoe je dat kunt bereiken. ;)

Zooooo, nu voel ik me oud... :')

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 21:02

Hahaha, dat is wel een dom voorbeeld. Ik tel best slecht terug omdat ik het op mn vorige werk zo geleerd heb en ik te lui ben om het goed te doen, maar dat kan ik zelfs nog xD
Ik kan sowieso niet verder dan 20 tellen, dan raak ik in de war :')

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 21:02

Samy schreef:
Gewoon doen, ik heb ooit eens ergens gewerkt en daar was ik eigenlijk voor de verkoop aangenomen, maar omdat alle winkels in de winter dicht gingen (was in de dierentuin, maar niet van de dierentuin zelf), moesten we eerst schoonmaken. Echt de hele dag staan schoonmaken, toen heb ik het ook opgezegd.

Schoonmaken moet ik ook doen de laatste 2 uur... dat is zo uber saai.

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 21:03

Kayleigh__ schreef:
Hahaha, dat is wel een dom voorbeeld. Ik tel best slecht terug omdat ik het op mn vorige werk zo geleerd heb en ik te lui ben om het goed te doen, maar dat kan ik zelfs nog xD
Ik kan sowieso niet verder dan 20 tellen, dan raak ik in de war :')

*like* :')

Ik kan geen eens een makelijke min som uit me hoofdrekenen... dank je wel aan school die ander half jaar geen wiskunde les heeft gegeven. :+

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 21:03

Dom voorbeeld, maar het is me echt gebeurd... -O- Maar ik heb altijd van die suffe dingen hoor, ik trek dat aan. ^)

En als ik op de manege de inschrijvingen voor de wedstrijd doe, dan tel ik ook altijd netjes terug voor de mensen die me betalen. Ik wil niet het risico lopen dat het mis gaat daar. Maar da's gelukkig gewoon met euro's. :Y)

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 21:04

Dreamybol schreef:
Tsja, zie het als een les... Werken is niet altijd leuk en aangeven wat je zelf wilt niet altijd makkelijk. Maar hierdoor kom je er wel steeds beter achter wat je wel wilt, kunt en hoe je dat kunt bereiken. ;)

Zooooo, nu voel ik me oud... :')

Ik zie het zeker als een les. :j