Vandaag maar niet naar Harry geweest. Met dat kloteweer kan ik beter thuisblijven. Nog even wat proefexamens gemaakt. Morgenochtend naar Delft voor mn examen en daarna door naar mn werk. Gelukkig ben ik vrijdag vrij. En waarschijnlijk maandag en dinsdagochtend/middag ook vrij als de tandarts komt.
Haha, maar echt ook.... Hebben jullie nog leuke plannen voor vandaag en morgen? Nog oranje gekte bij jullie?
Btw, Rian.. met Hemelvaartsdag, 17 mei, is Quintus gesloten en heb ik geen borrel... Maar er is wel gewoon les toch? Ein-de-lijk weer een lesje op de donderdag mee pakken! Heb daar nu al zin in!!
Verder geen plannen. We gaan zo even langs oma, verder is dit een doodsaaie dag. En morgen moet ik de hele dag werken. Niks oranjes dus, we maken er maar een feestje van op het werk.
Ik ben niet van de oranjegekte. Ben meer van het roze.
Ik ben dit weekend met familie. Dodelijk vermoeiend, ook al lig ik echt ook nog wel mijn uurtjes plat. Wat een herrie produceren 11 kinderen onder de 14..
Vanmorgen nog een paar superleuke zomer-laarsjes op de kop getikt voor weinig. En het vriendje heeft een nieuwe spijkerbroek en shirt gekocht. We zaten vlakbij de Duitse grens, dus vanmorgen even een ommetje bij onze Oosterburen gemaakt. Hadden het weekend een rolstoel mee en dat werkte wel goed. Zat met behulp van een kussen behoorlijk goed en stevig rechtop en kon ook nog eens ergens mee naartoe tussen het liggen door. Ben wel nu heel moe en heb behoorlijk wat pijn. Maar ja, dit was ook de tijd dat we normaal aan de borrel gingen. Weet het nu zeker: mijn pijnstillers én alcohol werken samen als een tierelier...
Haha ik moet vanmiddag ook. Was gisteravond kapot. Heb met Cheryl gezeten op de kinderboerderij, maar de hele nacht weinig tot niet geslapen, op een gegeven moment ben ik maar op de bank gaan liggen. Dus half 5 op en gister er rond half 10 in .. Had nog een fotoshoot vanochtend, maar thank god voor het weer ... was er niet echt rouwig om.